• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 16:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20232283

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 16:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20232283

OF-269823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7717219

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

47259116

O2 Slovakia, s.r.o.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Telekomunikačné služby - mobilno-fixná spoločná HVPS

mobilno-fixná spoločná HVPS

  • 64200000-8 - Telekomunikačné služby
  • 64210000-1 - Telefónne služby a prenos údajov
  • 64211000-8 - Verejné telefónne služby
  • 64212000-5 - Mobilné telefónne služby
  • 64213000-2 - Služby spoločnej telefónnej siete
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Telekomunikačné služby -  mobilno-fixná spoločná HVPS
Funkcia
Podmienkou verejného obstarávateľa je vytvorenie mobilno-fixnej spoločnej HVPS, ktorá je manažovaná ako jedna sieť s možnosťou volania skrátenými číslami, vytvárania spoločných reštrikcií, ako aj neobmedzenými bezplatnými volaniami medzi sieťami v rámci HVPS.
Objednávateľ požaduje využitie existujúcich IP telefónov v celkovom počte 73 ks, jedná sa o nasledovné typy: AASTRA 6753i GIGASET A510IP.
Na pripojenie IP telefónov je možné využitie existujúcej LAN siete (kabeláž, Switche).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
program č. 2: mesačný mobilný paušál - neobmedzené volania do všetkých sietí EU, neobmedzené SMS, MMS do všetkých sietí EU, minimálne 10 GB  dát na internet v SR s FUP, minimálne 1 GB dát na internet v EÚ s FUP, HVPS fix - mobile volania- áno paušál 16
program č. 3: mesačný mobilný paušál - neobmedzené volania do všetkých sietí SR, neobmedzené SMS, MMS do všetkých sietí v SR, minimálne 7 GB dát na internet v SR s FUP, HVPS fix - mobile volania- áno paušál 6
program č. 4: mesačný mobilný paušál - neobmedzené volania do všetkých sietí SR, neobmedzené SMS, MMS do všetkých sietí v SR, minimálne 500 MB dát na internet v SR s FUP, HVPS fix - mobile volania- áno paušál 13
program č. 5: Pay As You Go program bez paušálu, spoplatnené len hovory, HVPS fix - mobile volania- áno program 8
program č. 6: Pay As You Go MP manager mestská polícia, minimálne 1,5 GB dát s FUP, dátový paušál sa berie ako spoločný pre 14 paušálov, to znamená, že 14 paušálov má dohromady 14 x 1,5 GB = 21 GB dát, nesleduje sa prekročenie 1,5 GB dát pre jednotlivé paušály, ale len prekročenie 21 GB dát pre celú skupinu,  HVPS fix - mobile volania- áno program 17
fixné služby - Virtual VOICE - prístupový okruh ks 1
fixné služby - Virtual VOICE - hlasové kanály ks 20
fixné služby - Virtual VOICE - klapky ks 73
fixné služby - balík neobmedzených volaní FLAT ks 20
WLR ISDN BRA ks 2
WLR  TP ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zriadenie virtuálnej privátnej siete bezplatne
manažovanie virtuálnej privátnej siete skupiny a parametrov jej jednotlivých členov nastavenie úrovní presmerovania, časové a objemové limity pre jednotlivé čísla, rôzne profily pre SIM karty podľa pracovných pozícií, vlastný číslovací plán (klapky)
blokácia odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov na audiotextové čísla
roaming aktívny
bezplatný prenos používaných telefónnych čísiel a náklady spojené so zmenou operátora do siete úspešného operátora hradí úspešný uchádzač (nejedná sa o predčasné ukončenie zmluvy s operátorom)
elektronický nástroj na kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov, bezplatný výpis hovorov v elektronickej forme, aktivácia a výmena SIM pri strate, poškodení, zablokovanie a odblokovanie mobilných zariadení, služba odkazová schránka
bezplatné poskytnutie PIN a PUK kódu, zmena telefónneho čísla, zmena programu služieb počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podmienkou objednávateľa je vytvorenie mobilno-fixnej spoločnej HVPS, ktorá je manažovaná ako jedna sieť s možnosťou volania skrátenými číslami, vytvárania spoločných reštrikcií, ako aj neobmedzenými bezplatnými volaniami medzi sieťami v rámci HVPS. Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje takéto riešenie, a preto trvá na tejto podmienke, aby zachoval princíp hospodárnosti a efektívnosti v zmysle § 10 ods. 2 zákona číslo 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.  Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia
Dodávateľ predloží od uzavretia zmluvy návrh technického riešenia s podrobným opisom ním navrhovaného technického riešenia virtuálnej privátnej siete na zabezpečenie kvality zákazky a kompletným rozpočtom za každú službu, potvrdený štatutárnym zástupcom dodávateľa, resp. osobou oprávnenou konať za dodávateľa v záväzkových vzťahoch.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Objednávateľ požaduje pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na fakturačnom oddelení dodávateľa služby pre objednávateľa.
Na základe tejto zmluvy budú služby poskytované počas platnosti tejto zmluvy nepretržite (24 hodín denne).
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar aj služby budú dodané a poskytované do SR z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je /bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Objednávateľ požaduje bezplatnú papierovú súhrnnú faktúru (s rozpisom za jednotlivé dátové služby a hlasové služby podľa jednotlivých používateľov SIM kariet, pevných liniek a klapiek) a jej doručenie na adresu sídla objednávateľa.
Objednávateľ pravidelne mesačne uhradí oprávnene účtovanú sumu do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu na číslo účtu poskytovateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej finančnej čiastky z účtu objednávateľa.
Zmluvná cena je záväzná na celých 24 mesiacov.
Objednávateľ nie je povinný platiť odplatu po dobu, počas ktorej, nemohol služby riadne užívať z dôvodov na strane dodávateľa.
Ak objednávateľ môže užívať služby z dôvodov na strane dodávateľa iba obmedzene, má objednávateľ nárok na primeranú zľavu z ceny služby.
Vznik akýchkoľvek porúch alebo nedostatočnej kvality poskytovanej služby (ďalej len „vzniknuté poruchy“) je objednávateľ oprávnený nahlásiť dodávateľovi elektronicky (e-mailom) alebo telefonicky. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi e-mailovú adresu a telefónne číslo kontaktnej osoby dodávateľa ako aj každú zmenu týchto údajov (telefónne číslo, e-mailová adresa).
V prípade, že objednávateľ nahlási dodávateľovi v súlade s predchádzajúcim bodom vzniknutú poruchu, dodávateľ  je povinný túto poruchu bezodplatne odstrániť do troch (3) hodín od prijatia nahlásenia od objednávateľa.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy a do určeného limitu finančných prostriedkov zákazky s nízkou hodnotou  rozšíriť pôvodný počet pevných liniek, klapiek, SIM kariet, ktorým bude dodávateľ poskytovať služby v rozsahu podľa tejto zmluvy.
V prípade potreby rozšírenia pôvodného počtu pevných liniek, klapiek, SIM kariet, ktorým bude dodávateľ poskytovať služby v rozsahu podľa tejto zmluvy, bude objednávateľ postupovať podľa § 18 zákona NR SR č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa zmluvy, objednávateľ nie je povinný prevziať zákazku alebo jej časť podľa zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu zmluvy a nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Objednávateľ požaduje využitie existujúcich IP telefónov v celkovom počte 73 ks, jedná sa o nasledovné typy: AASTRA 6753i GIGASET A510IP.
Navrhnutá hodnota V prípade, že sú v ponuke aj iné telefony, ktoré splňaju požadované parametre, nemože požadavať konkrétny typ IP telefonov (má dat možnosť ponúknuť aj ekvivalent)

Verejný obstarávateľ je povinný pri zadávaní podlimitnej koncesie dodržiavať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti a princíp proporcionality. Verejný obstarávateľ pri zadávaní podlimitnej koncesie postupuje tak, aby vynaložené náklady na predmet koncesie boli primerané jeho kvalite a cene.

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota WLR ISDN BRA ks 2
Navrhnutá hodnota WLR line je presný názov služby O2, naše služby sa tak nevolajú, teda nevieme ich poskytnúť. ks 2

Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia dodržať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota WLR  TP ks 4
Navrhnutá hodnota WLR line je presný názov služby O2, naše služby sa tak nevolajú, teda nevieme ich poskytnúť. ks 4

Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia dodržať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

22.04.2023 00:01 — 21.04.2025 23:59

180,00 paušály, programy

30 000,00

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2023 16:10

04.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 78
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2023 09:41 - Vstupná ponuka 29 999,99 € Cena s DPH
04.04.2023 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 29 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS