• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20232282

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20232282

OF-270027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7723725

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

52230937

Okienkovo s. r. o.

Platanová 1/A, Žilina, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Horizontálne žalúzie

žalúzie

  • 39515430-8 - Vodorovné žalúzie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové horizontálne žalúzie
Funkcia
Interiérové horizontálne žalúzie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 18
Šírka mm 750 754
Výška mm 1230 1234
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Profil AL(hliník) 50mm , lamela50 mm, strieborná zrnitá, Horný nosník oceľový
Materiál žalúzií AL-hliník
Ovládanie žalúzií manuálne vyťahovanie a natáčanie lamiel pomocou šnúrok s kolíkmi a brzdou
Farba Venetian 5007 bronz hnedá alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných  a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
2. Nedodržanie požiadavky č. 1, 3, 4, 5, 8, 17 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Miery žalúzií sú orientačné s odchýlkou 2 – 4 mm. Dodávateľ je povinný zamerať si skutkový stav a výrobné rozmery žalúzií sú na zodpovednosti dodávateľa. Dodávateľ zameria rozmery žalúzií na mieste plnenia pred zadaním do výroby (náklady zahrnúť do ceny predmetu zákazky).
4. Objednávateľ má právo na vyžiadanie vzoriek tovaru v lehote dohodnutej s dodávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
5. Farba je požadovaná čo najpresnejšie k odtieňu Venetian 5007 bronz hnedá, nakoľko ide o doplnenie k súčasným žalúziam v budove, zmena je možná len po odsúhlasení objednávateľa.
6. Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
7. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
8. Cena predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky – zameranie, výroba, doprava, vyloženie tovaru, likvidácia obalového materiálu.
9. Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
10. Zistené závady je dodávateľ povinný odstrániť do 7 pracovných dní.
11. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).
12. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Objednávateľ má právo na vyžiadanie vzoriek tovaru v lehote dohodnutej s dodávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
14.Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
15. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
17. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Tovar nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
18. Objednávateľ je oprávnený neprevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo bude poškodený, prípadne vykazovať akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy .
19. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenia od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c)náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
20. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku minimálne 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

06.04.2023 15:49 — 28.04.2023 15:49

1,00 celok

1 584,00

1 320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2023 15:52

05.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 20:11 - Vstupná ponuka 1 584,00 € Cena s DPH
27.03.2023 20:11 - Najvýhodnejšia ponuka 1 584,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS