• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 10:50

Detail zákazky Z20232264

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 10:50

Základné údaje

Z20232264

OF-269929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7705015

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá

Kreslá

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá do kancelárií
Funkcia
Kancelárske kreslá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo XXL Apol. ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podrobný popis: kancelárske kreslo čalúnené pružnou textíliou , ergonomicky tvarovaný sedák, vhodný na sedenie do 8 hodín denne, nastavenie výšky pomocou plynového piestu, naklápací mechanizmus, hojdací mechanizmus, aretácia v základnej polohe, pevné kovové podrúčky s mäkčeným povrchom, kovový kríž, kolieska univerzálne.
Nosnosť: 150 kg
Rozmery: Výška 113 - 122 cm
Celková šírka: 66 cm
Celková hĺbka: 70 cm
Sedacia plocha: 53 x 51 cm
Výška lakťovej opierky: 66 - 75 cm
Farba: Tmavo sivá
Referenčný produkt: Kancelárske kreslo XXL Apol.
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na  miesto plnenia - do sídla Objednávateľa).
Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej.
Kancelárske stoličky je potrebné dodať v poskladanom stave, prípadne zabezpečiť ich zloženie v mieste Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v prvotriednej kvalite, požadovaných parametrov.
V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ.
Vystavenie faktúry po dodaní kompletného predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (do faktúry je potrebné uviesť číslo zmluvy).
Predávajúci bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred dodaním tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.04.2023 10:00 — 14.04.2023 10:00

1,00 celok

4 700,00

3 825,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2023 09:55

31.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 12:29 - Vstupná ponuka 4 680,00 € Cena s DPH
31.03.2023 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka 4 669,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS