• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2023 11:05

Detail zákazky Z20232255

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2023 11:05

Základné údaje

Z20232255

OF-269997

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7697869

Objednávateľ

00804932

Centrum výcviku Lešť

Lešť, Pliešovce, 96263, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka jednorazového potravinového obalového materiálu na výdaj stravy.

jednorazový obalový materiál

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je nákup a dodanie jednorazového EKO potravinového obalového materiálu pre zabezpečenie výdaja stravy počas cvičení príslušníkov OS SR a príslušníkov zahraničných cvičiacich vojsk vo výcvikovom roku 2023
Funkcia
Požaduje sa dodanie kompletného sortimentu -  jednorazového obalového materiálu.
Požaduje sa, aby obalový materiál bol plne ekologický -biologicky odbúrateľný, odolný voči vode a tukom, musí spĺňať požadovanú pevnosť a stabilitu, teplom nedeformovateľný, určený pre studené aj teplé jedlá a nápoje. Odolný voči premasteniu, vhodný na krátky ohrev v mikrovlnnej rúre a pre priamy kontakt s potravinami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MENU BOX BIO 50 ks/v balení , rozmery: 250x162x63mm, biely balenie 35000
MISKA BIO, 50ks/ v balení, 400ml, biela balenie 50000
Veko na polievkovú misku BIO 50ks/ v balení balenie 14000
BIO pohár papierový 280 ml - hnedý , 50ks/ v balení balenie 50000
Set drevený príbor so servítkou hygienicky balený , 50ks / v balení balenie 14500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obaly a riady musia byť vyrobené v súlade s nariadením ES č. 1935/2004 o materiáloch vhodný na styk s potravinami a spĺňať tiež kritériá európskej normy EN13432, ktorá upravuje podmienky, za akých musia byť obaly biodegradovateľné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Centrum výcviku Lešť - Sklady garáže Zábava, - centrálny sklad)
Predávajúci predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku prostredníctvom el. pošty vo formáte PDF, ktorá tvorí prílohu č.1 tejto zmluvy. Ceny uviesť za tovar bez DPH a s DPH a celkovú cenu za celý predmet zákazky, vrátane dopravy s DPH.
Predávajúci je povinný odovzdať pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej cene, druhu a kvalite dodaného tovaru.
Naloženie a doprava tovaru do miesta určenia kupujúcim a jeho následné vyloženie zabezpečuje predávajúci na svoje náklady tak , aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru a pred jeho poškodením a znehodnotením.
Kupujúci bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry. Kupujúci uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany kupujúceho pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum výcviku Lešť, Lešť (vojenský obvod), Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

15.04.2023 00:00

1,00 podľa rozpisu

21 717,18

18 097,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2023 09:17

30.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2023 08:58 - Vstupná ponuka 17 779,20 € Cena s DPH
29.03.2023 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 17 779,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS