• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 10:55

Detail zákazky Z20232236

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2023 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 10:55

Základné údaje

Z20232236

OF-269845

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7704999

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

53898834

VHM Corp s. r. o.

Tallerova 4, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové hygienické výrobky

sevrítky, utierky ZZ

  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové hygienické výrobky.
Funkcia
Pre potreby Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierová skladaná utierka ZZ biela 2 vrstvová, 100%celulóza, /rozmer utierky 21x24cm. Počet utierok v balíku = 210ks, v kartóne 15 balíkov (3 150ks), alebo 213x230mm/počet utierok v balíku 150ks, v kartóne 20balíkov(3000ks). kartón 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek – typov. Nakoľko utierky ZZ sú určené do konkrétneho dávkovača Objednávateľa, pričom pre použitie v ňom vyhovuje jedine Objednávateľom požadovaný rozmer utierky, nezadal Objednávateľ rozmery utierok v určitom intervale.
Objednávateľ odskúšal z dlhodobejšieho hľadiska (3mesiace) aj utierky iných rozmerov (21x25cm), ktoré však vyhodnotil ako nežiaduce a nevyhovujúce z dôvodu, že v prípade použitia utierok iného rozmeru, než aký Objednávateľ požaduje, dochádza k zvýšeniu ich spotreby, k zasekávaniu v dávkovačoch, čo má za následok ich násilné vyťahovanie a to je vo väčšom počte a tým končia vo veľkom množstve na zemi.
Objednávateľom používané dávkovače na papierové utierky sú prispôsobené výlučne rozmeru, požadovanému Objednávateľom, Objednávateľ trvá na dodaní utierok ZZ o rozmeroch, definovaných Objednávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia).
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
3. Objednávateľ požaduje dodať tovar podľa požadovanej špecifikácie,  v opačnom prípade to Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4. Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy a meno kontaktnej osoby za Objednávateľa).
5. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe 2-3 dni pred plánovaným dodaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.04.2023 09:00 — 14.04.2023 13:00

1,00 položka

2 640,00

2 200,00

Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú parametre, v súlade so zadaním.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2023 08:15

31.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 43
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 08:57 - Vstupná ponuka 2 040,00 € Cena s DPH
30.03.2023 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 000,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS