• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 16:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 16:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 17:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 17:35

Detail zákazky Z20232230

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 16:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 16:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 17:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 17:35

Základné údaje

Z20232230

OF-269939

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691200

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

47104694

Aliga, s.r.o.

Robotnícka 1E, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM Storwize

Servisná podpora, Storwize

  • 50324100-3 - Údržba systémov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM Storwize
Funkcia
Zabezpečenie predĺženia servisnej podpory po uplynutí záruky pre zariadenia používané objednávateľom uvedené v technickej špecifikácii v rozsahu 5 dní v týždni, 9 hodín denne, s nástupom na opravu nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy (9x5/Next Business Day). Oprava u objednávateľa technikom IBM.
Trvanie podpory v období 24.3.2023 - 31.12.2023.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IBM Storwize V7000 SFF Controller, PN:2076-524, S/N:7820W0D ks 1
IBM Storwize V7000 LFF Expansion PN:2076-12F, S/N:7820LGY, 7820LGZ, 7820LHD, 7820T3V, 7820THG ks 5
Software Maintenance for Storwize V7000 CTRL SW SWMAV7000CSW Controller Base ks 1
Software Maintenance for Storwize V7000 CTRL SW SWMAV7000CSW Controller Easy Tier ks 1
Software Maintenance for Storwize V7000 EXP SW SWMAV7000ESW Expansion Base ks 5
Software Maintenance for Storwize V7000 EXP SW SWMAV7000ESW Expansion Easy Tier ks 5
GTMS analysis & update Storage ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hardware Maintenance: IBM Storwize V7000 SFF Controller, PN:2076-524, S/N:7820W0D
Hardware Maintenance: IBM Storwize V7000 LFF Expansion PN:2076-12F, S/N:7820LGY, 7820LGZ, 7820LHD, 7820T3V, 7820THG
Additional Services: Software Maintenance for Storwize V7000 CTRL SW SWMAV7000CSW Controller Base
Additional Services: Software Maintenance for Storwize V7000 CTRL SW SWMAV7000CSW Controller Easy Tier
Additional Services: Software Maintenance for Storwize V7000 EXP SW SWMAV7000ESW Expansion Base
Additional Services: Software Maintenance for Storwize V7000 EXP SW SWMAV7000ESW Expansion Easy Tier
Additional Services: GTMS analysis & update Storage
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Oprava u objednávateľa technikom IBM. Garantovaná doba opravy do nasledujúceho pracovného dňa od pondelka do piatku od 7:00 do 18:00 okrem štátnych sviatkov. Porucha nahlásená najneskôr do 17:00.
Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.
Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa).
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí predmetu zmluvy na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.
Preddavok sa neposkytuje.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.
Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe;
spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa;
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.04.2023 08:00 — 03.04.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

17 284,00

17 284,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.03.2023 16:37

29.03.2023 16:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 17:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 09:54 - Vstupná ponuka 17 260,00 € Cena bez DPH
29.03.2023 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 16 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS