• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 16:45

Detail zákazky Z20232227

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 16:45

Základné údaje

Z20232227

OF-269952

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691194

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

48097781

ECOKLIMA s.r.o.

Žilinská cesta 126, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž klimatizácie D126

Klimatizácia, vonkajšia, vnútorná klimatizačná jednotka, montáž, inštalácia

  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 45331220-4 - Inštalovanie klimatizácie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Klimatizácia vrátane montáže
Funkcia
Dodávka a montáž nových klimatizačných zariadení  do miestnosti D1.26
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dodávka a montáž  nového klimatizačného zariadenia pre miestnosť  D1.26 a pozostávajúca z: komplet 1
1.1 vonkajšia  jednotka minimálne 3,5kW (napríklad VIVAX ACP-12CH35AEHI) ks 1
1.2 vnútorná jednotka minimálne 3,5kW (napríklad VIVAX ACP-12CH35AEHI) ks 1
1.3 Potrubie Cu 06/10 x 0,8 Dual m 4
1.4 Doplnenie chladiva nad rámec gram 0
1.5 Žľab, chlad, Technogas 65 x 50 vrátane tvaroviek m 4
1.6 PVC hadica na kondenz 16mm hladká m 4
1.7 Konzola von. jednotky nástenná ks 1
1.8 Silentblok (sada) ks 1
1.9 Čerpadlo kondenzátu ks 0
1.10 Ostatný materiál, závesný, tesniaci a el. materiál komplet 1
1.11 Odborná montáž klimatizácií miestnosť D1.26 komplet 1
1.12 1 x prívod k vonkajšej jednotke v podhľade 30m 3c x 2,5 + 16A istič komplet 1
1.13 Čiastková revízna správa elektro komplet 1
1.14 Prieraz pre prívod ku klimatizácii - stena 300mm tehla - betón ks 2
1.15 Wifi modul - ovládanie cez wifi a takisto ovládanie cez DO ks 1
3.1 Ostatné práce spojené s kompletnou dodávkou klimatizácie komplet 1
3.2 Demontáž a spätná montáž podhľadov kazetových 60 / 60 cm ks 40
3.3 Dopravné náklady a presuny hmôt pre klimatizáciu komplet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:  1. Minimálny chladiaci výkon vonkajšej jednotky...3,5 kW.  2. Minimálny vykurovací výkon vnútornej jednotky...3,5 kW.  3. Nočný režim/silent mod, samočistenie  4. Ionizátor  5. Posuv lamiel horizontálne aj vertikálne ovládané elektronicky  6. Energetická trieda A ++ pri vykurovaní a A + + + pri chladení.  7. WIFI ovádanie, aj ovládanie cez DO.  8.Typ chladiva – R32.  9. Maximálna hlučnosť vonkajšej jednotky – 65dB.10. Maximálna hlučnosť vnútornej jednotky – 55dB /pri maximálnom výkone/.11. Možnosť ventilácie bez chladenia alebo vykurovania.12. Farba vnútornej jednotky - biela
Všeobecné podmienky: Podlahy, steny, stropy, strechy musia byť počas prác ochránené v dostatočnej miere, pri prašných prácach je nutné použiť odsávanie. Pozície vnútorných jednotiek určí objednávateľ.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, montáže zariadenia, montážneho materiálu, zaškolenie obsluhy a odstránenia odpadov. Montáž vonkajších jednotiek bude prebiehať bez použitia vysokozdvižnej plošiny.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy.
Požaduje sa dodanie a montáž v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 15:00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, doklad o uložení odpadu na skládku a ostatné doklady súvisiace so zákazkou.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov).
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov na práce (montáž) aj tovar a začína plynúť odo dňa písomného odovzdania a prevzatia tovaru a prác objednávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miesto dodania: Ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, miestnosť D1.26, budova V2
Termín dodania je 30 dní od vystavenia objednávky.
Platba na faktúru po dodaní tovaru; faktúru a dodací protokol dodávateľ doručí spolu s tovarom.
Dodávateľ je povinný upratať a zlikvidovať po vykonaní montážnych prác odpad, vyčistiť priestor a vrátiť zariadenia do pôvodného stavu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

05.05.2023 15:00

1,00 komplet

1 339,70

1 339,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.03.2023 15:12

29.03.2023 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 845
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 15:30 - Vstupná ponuka 1 335,60 € Cena bez DPH
29.03.2023 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 280,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS