308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
35716932
LINEA SK spol. s r.o.
Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK
Keramické školské tabule
školské tabule
Tovar, Služba
1. Keramická školská tabula
|
|
---|---|
Funkcia |
10 ks keramická školská tabula . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Keramická tabuľa: Vysoko kvalitný vypaľovací keramický povrch s dobrým kontrastom, ktorý nezanecháva stopy zmazaného popisu, odolná proti poškriabaniu, jednoducho sa udržuje, je vhodná pre každodenné používanie v školách, hliníkový rám s posuvnou odkladacou lištou na popisovače, farba biela, rám hnedý, 3 ks. Typ tabule: popisovacia magnetická | cm | 120x90 | ||
2.Keramická tabuľa: Vysoko kvalitný vypaľovací keramický povrch s dobrým kontrastom, ktorý nezanecháva stopy zmazaného popisu, odolná proti poškriabaniu, jednoducho sa udržuje, je vhodná pre každodenné používanie v školách, hliníkový rám s posuvnou odkladacou lištou na popisovače, farba biela, rám hnedý, 7 ks. Typ tabule :popisovacia magnetická | cm | 200x120 |
Názov |
Predmetom plnenia zmluvy je dodávka tovarov : 10 ks keramických školských tabúľ. Súčasťou dodávky aj ich dodanie, montáž a zapojenie, inštalácia a spustenie . Dodávateľ do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy pošle objednávateľovi presný opis keramických školských tabúľ s uvedením ceny bez DPH, výška DPH a celkovú cenu vrátane DPH. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať záručný servis do 24 mesiacov od uskutočnenia dodávky. Na servisný zásah nastúpia pracovníci Dodávateľa resp. zmluvný partner Dodávateľa najneskôr do 48 hodín odo dňa oznámenia objednávateľa, že takýto zásah požaduje, odstránenie závady je Dodávateľ povinný vykonať najneskôr do 72 hodín od nástupu na servisný zásah. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený a odborne spôsobilý dodávať tovar podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávkou predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej s poskytovateľom týchto prostriedkov, a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej medzi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky . |
Splatnosť faktúry je na základe dohody oboch zmluvných strán stanovená do 60 dní od dátumu spustenia tovaru do prevádzky a doručenia faktúry spolu s odsúhlasenými prílohami Objednávateľovi, ak sa strany nedohodnú písomne inak. |
Objednávateľ si vyhradzuje právu zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa. |
Táto zmluva nadobúda účinnosť za predpokladu jej zverejnenia podľa zákona č. 211/2000 Z.z. v Centrálnom registri zmlúv po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR, predmetom ktorej bude poskytnutie prostriedkov na zakúpenie tovarov a zariadení podľa tejto kúpnej zmluvy. V prípade nenadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR podľa predchádzajúcej vety vzniká právo Objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť, a to bez možnosti Dodávateľa uplatňovať z dôvodu odstúpenia voči Objednávateľovi |
akékoľvek sankcie, náhrady, alebo iné plnenia finančného alebo nefinančného charakteru. Odstúpením zaniká táto zmluva od počiatku, a to v okamihu doručenia oznámenia o odstúpení Dodávateľovi. |
Dodanie nového, neodbaleného, tovaru, cena vrátane dopravy a zaškolenia. Zaškolenie min. 2 hodiny,vopred dohodnutý deň aj hodina. |
ZŠ Tulipánová Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12.04.2023 12:59 — 28.04.2023 12:59
10,00 ks
4 200,00
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2023 13:13
06.04.2023 12:57
06.04.2023 13:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2023 14:05 - Vstupná ponuka | 4 197,60 | € | Cena s DPH |
04.04.2023 16:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 890,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: