• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2023 13:51
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2023 11:20

Detail zákazky Z20232219

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2023 13:51
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2023 11:20

Základné údaje

Z20232219

OF-269916

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7711325

Objednávateľ

00037869

Slovenská akadémia vied

Štefánikova 49, Bratislava, 81438, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a multifunkčných zariadení.

tonery, náplne, spotrebný materiál, tlačiarne, multifunkčné zariadenie

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a multifunkčných zariadení.
Funkcia
Originálne tonery, náplne a spotrebný materiál pre čiernobiele a farebné tlačiarne, fotokopírovacie a multifunkčné zariadenia za účelom kvalitného a bezporuchového fungovania strojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CF 259A, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 3000 strán ks 8
HP CF 226X, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 9000 strán ks 8
HP CF 410A, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 2300 strán ks 17
HP CF 411A, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2300 strán ks 10
HP CF 412A, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2300 strán ks 10
HP CF 413A, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2300 strán ks 10
HP CF 230X, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 3500 strán ks 8
HP CF 280A, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 2700 strán ks 5
HP CE 400A, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 5500 strán ks 2
HP CE 401A, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6000 strán ks 2
HP CE 402A, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6000 strán ks 2
HP CE 403A, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6000 strán ks 2
HP 415A (W2030A) , farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 2400 strán ks 16
HP 415A (W2031A), farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2100 strán ks 13
HP 415A (W2032A), farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2100 strán ks 13
HP 415A (W2033A), farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2100 strán ks 13
HP Q 2612A, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 2000 strán ks 2
Konica Minolta TN114,2ks, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 22000 strán ks 2
Konica Minolta TN 118,2ks, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 12000 strán ks 2
CANON 718 Bk, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 3400 strán ks 10
CANON 718 Y, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2900 strán ks 10
CANON 718 C, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2900 strán ks 10
CANON 718 M, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 2900 strán ks 10
CANON 046H Bk, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6300 strán ks 4
CANON 046H C, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 5000 strán ks 4
CANON 046H M, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 5000 strán ks 4
CANON 046H Y, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 5000 strán ks 4
OKI B432, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 12000 strán ks 2
OKI MC 883, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7000 strán ks 5
OKI MC 883, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7300 strán ks 5
OKI MC 883, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7300 strán ks 5
OKI MC 883, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7300 strán ks 5
OKI MC 573, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7000 strán ks 15
OKI MC 573, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6000 strán ks 10
OKI MC 573, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6000 strán ks 10
OKI MC 573, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 6000 strán ks 10
OKI MC8461+ M, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7300 strán ks 2
OKI MC8461+Y, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7300 strán ks 2
OKI MC8461+ Bk, farba black (čierna), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7000 strán ks 2
OKI MC8461+ C, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 7300 strán ks 2
Lexmark C/MC3426, farba čierna, kapacita tonera pri 5% pokrytí 4500 strán ks 2
Lexmark C/MC3426, farba cyan (modrá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 4500 strán ks 2
Lexmark C/MC3426, farba yellov (žltá), kapacita tonera pri 5% pokrytí 4500 strán ks 2
Lexmark C/MC3426, farba magenta (červená), kapacita tonera pri 5% pokrytí 4500 strán ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávka tovaru vrátane dopravy na určené miesto plnenia.
2. Počty uvedené v technickej špecifikácií predstavujú odhadované počty počas trvania rámcovej dohody. Plnenie a dodávka predmetu rámcovej dohody bude realizovaná priebežne, vždy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. Uvedené objednávky budú vystavované v 2-týždňových intervaloch počas trvania rámcovej dohody, prípadne v termínoch po vzájomnej dohode s dodávateľom. Dodávateľ dodá tovar do 3 pracovných dní od doručenia objednávky.
3. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu rámcovej dohody ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto rámcovej dohody.
4. Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
5. Tonerové a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení.
6. Tonerové a atramentové náplne nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec.
7. Tonerové a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
8. Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení: Hewlett Packard, Canon, OKI, Konica Minolta, Lexmark
9. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a ceny jednotlivých položiek bez DPH a s DPH v editovateľnej podobe od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Jednotkové ceny všetkých položiek predloženého rozpočtu po prenásobení ich predpokladaným množstvom musia spolu tvoriť celkovú cenu tejto rámcovej dohody.
10. Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania).
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť počty jednotlivých položiek predmetu zákazky pri zachovaní cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
12. Predmetom dodávky môžu byť  aj iné druhy originálnych tonerov neuvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, ak zo strany objednávateľa vznikne takáto potreba z dôvodu zakúpenia nových zariadení počas doby platnosti rámcovej dohody. Cena za dodanie takýchto tonerov sa určí po vzájomnej dohode.
13. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, prípadne zmeniť druh tovaru v rozsahu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
14. Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tonerov uvedených v rámcovej dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tonerov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od rámcovej dohody z tohto dôvodu.
15. Uchádzač predloží vyhlásenie, že tonery na požadované typy zariadení sú v súlade s normami ISO/IEC 19752,19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798 , v závislosti od typu náplne.
16. Uchádzač predloží opis technickej špecifikácie - potvrdený technický list ku každému jednému typu toneru. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán, fotografia balenia, v akom bude daná náplň dodávaná, označenie tlačiarní na spoluprácu s ktorými je navrhnutá.
17. Dodávateľ zabezpečí vyzdvihnutie, prevzatie, odvoz a ekologické zneškodnenie alebo zhodnotenie použitých (prázdnych) tonerových náplní, atramentov a iných dielov v zmysle tejto rámcovej dohody a to priebežne, na základe požiadavky objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody.
18. Pre potvrdenie požadujeme, aby dodávateľ preukázal povolenie, alebo platnú zmluvu s treťou stranou, ktorá má vydané platné : „Potvrdenie o registrácii na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosti zberu alebo prepravy odpadov a povolenie na zriadenie, obstaranie alebo vykonávanie pre tretiu osobu alebo na jej účet zneškodnenie odpadov alebo zhodnotenie odpadov" podľa príslušných ustanovení zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 ODPADY Z VÝROBY, SPRACOVANIA, DISTRIBÚCIE A POUŽÍVANIA TLAČIARENSKÝCH FARIEB.
19. Všetky požadované doklady na tonery dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody – odkladacia podmienka účinnosti rámcovej dohody.
20. Záručná doba na predmet rámcovej dohody je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu príslušnej objednávky na základe dodacieho listu.
21. Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa.
22. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre zjavné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, množstvo, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
23. Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú a/alebo technickú špecifikáciu predmetu objednávky v súlade s rámcovou dohodou a nepredloží doklady/certifikáty o originalite.
24. Dodávku tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobité požiadavky a technickú špecifikáciu príslušnej objednávky v súlade s rámcovou dohodou, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od príslušnej objednávky v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). V prípade opakovaného porušenia zmluvných podmienok pri dodaní tovaru na základe objednávky, je toto dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody v zmysle OPET.
25. Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu zmluvných povinností uplatniť zmluvnú pokutu: a) za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 300 EUR, b) za každé podstatné porušenie zmluvnej povinnosti uvedenej v tejto rámcovej dohode vo výške 250 EUR samostatne, tým nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od príslušnej objednávky.
26. Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu zmluvných povinností uplatniť zmluvnú pokutu: c) jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, ak objednávateľ opakovane poruší zmluvné povinnosti ( opakovaním sa rozumie 2 a viac násobné porušenie zmluvných podmienok) a márne uplynie lehota na zjednanie nápravy; právo objednávateľa na uplatnenie odstúpenia od rámcovej dohody zostáva zachované.
27. Zmluvná pokuta je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený na faktúre. Objednávateľ neakceptuje faktúry v elektronickej podobe.
28. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto rámcovej dohody a číslo príslušnej objednávky. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu rámcovej dohody.
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
30. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním tovaru (balné, doprava, vyloženie tovaru do sídla objednávateľa, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní, atramentov a iných dielov).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 49, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

284,00 ks

40 000,00

32 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2023 13:00

01.04.2023 13:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.04.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 454
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2023 09:11 - Vstupná ponuka 39 999,60 € Cena s DPH
31.03.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 39 950,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS