• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 10:50

Detail zákazky Z20232204

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 10:50

Základné údaje

Z20232204

OF-269941

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7704989

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

47198605

ROTA plus s.r.o.

Hviezdoslavova 764/4, Stupava, 90031, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná obuv

pracovná obuv

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné zdravotné kožené sandále pár 34
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zdravotné pracovné kožené sandále ako napr. CXS MISA OB biele s plnou špicou alebo ekvivalent s rovnakými alebo podobnými parametrami. Sandále sú perforované. Okolo päty majú nastaviteľný remienok. Podrážka je protišmyková a antistatická
Materiál Sandále sú vyrobené z hovädzej kože. Podšívka je z polyesteru. Podošva: PU SRC
Farba biela
Norma EN 20347
Veľkosť od 35 do 43, počet jednotlivých veľkostí bude upresnený  do 5 dní od uzavretia zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia ešte pred uzavretím zmluvného vzťahu. Vlastný návrh plnenia obsahuje obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, technické parametre, vyobrazenie produktu.
Dodávateľ je povinný predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy cenový rozpočet, kde bude uvedená jednotková cena bez DPH, s DPH, celková cena zákazky bez DPH, s DPH.
Verejný objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Predávajúci ne je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa kupujúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

05.04.2023 07:30 — 18.05.2023 14:00

1,00 1 zákazka

564,40

470,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia ešte pred uzavretím zmluvného vzťahu. Vlastný návrh plnenia obsahuje obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, technické parametre, vyobrazenie produktu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2023 09:58

31.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 204
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2023 10:28 - Vstupná ponuka 563,04 € Cena s DPH
24.03.2023 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS