• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 12:20

Detail zákazky Z20232202

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 12:20

Základné údaje

Z20232202

OF-269946

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7704987

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

46047069

INVY Trade, s.r.o.

Gelnická 29, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice nitrilové nepudrované zdravotnícke

Rukavice nitrilové nepudrované

  • 18141000-9 - Pracovné rukavice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice nitrilové nepudrované pre zdravotníkov
Funkcia
Nitrilové rukavice nepudrované pre zdravotníkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nitrilové rukavice nepudrované zdravotnícke, veľkosť M ks 15000
Nitrilové rukavice nepudrované zdravotnícke, veľkosť L ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nitrilové rukavice nepudrované zdravotnícke 100 al.200 ks v bal, modré,nepúdrové,pravá,ľavá ruka,ISO 9001, ISO13485,ISO14001,ENISO21420,EN374-1,EN374-2, EN16523,EN374-4,EN374-5,Nariadenie o OOP(EU)2016/425 KAT III TYP B, EN455-1 až 4
AQL /Acceptance Quality Limit/ 1,0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky
Požaduje sa predložiť ešte pred uzavretím zmluvného vzťahu vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý bude obsahovať názov produktu, značku, vyobrazenie produktu a certifikáty o zhode, ŠÚKL kód.
Požaduje sa predložiť podrobný cenový rozpis do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy, podrobný cenový rozpis obsahuje jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu zákazky bez DPH, s DPH
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom obale.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar spolu s faktúrou, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa kupujúceho.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa predložiť podrobný cenový rozpis do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy, podrobný cenový rozpis obsahuje jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu zákazky bez DPH, s DPH
Navrhnutá hodnota Požaduje sa predložiť Certifikát ISO 9001, ISO 14001 a podrobný cenový rozpis do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy, podrobný cenový rozpis obsahuje jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu zákazky bez DPH, s DPH

Verejný obstarávateľ by mal požadovať od uchádzačov Certifikáty podľa uvedených noriem. ISO 9001 zabezpečuje Manažérstvo kvality a teda aj dodanie, skladovanie a efektivitu práce uchádzača. Certifikát ISO 14001 Enviro manažerstva zabezpečuje, že spoločnosť vykonáva činnosť v súlade s požiadavkami ŽP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

05.04.2023 07:30 — 31.05.2023 14:00

1,00 1 zákazka

844,00

704,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť ešte pred uzavretím zmluvného vzťahu vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý bude obsahovať názov produktu, značku, vyobrazenie produktu a certifikáty o zhode s normou, Certifikát ISO 9001, Certifikát ISO 14001 , vlastný návrh musí obsahovať tiež ŠÚKL kód.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2023 09:02

31.03.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 62
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2023 10:52 - Vstupná ponuka 840,00 € Cena s DPH
30.03.2023 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 814,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS