• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 10:35

Detail zákazky Z20232197

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 10:35

Základné údaje

Z20232197

OF-269938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691173

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie služieb pranie a čistenie prádla

pranie, žehlenie, balenie, prevzatie, odovzdanie, odvoz a dovoz prádla

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, žehlenie, balenie, prevzatie, odovzdanie, odvoz a dovoz všetkého prádla, ktoré súvisí s poskytovaním sociálnych služieb a  výkonom práce zamestnancov
Funkcia
pranie prádla posteľnej bielizne farebnej a bielej bavlny, obrusov, závesov, osobného oblečenie a pracovného oblečenia zamestnancov tak, aby bola zabezpečená tepelná a chemická dezinfekcia
pranie s certifikovanými pracími a pomocnými prostriedkami, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným normám SR a EU
sušenie a žehlenie vyčistenej bielizne
dosahovanie optimálneho pH  (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne.
triedenie, viazanie a balenie podľa potrieb objednávateľa
dovoz a odvoz  bielizne
kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne a textilu z miest plnenia a fyzické odovzdanie.
drobné opravy na požiadanie
pranie rovnej a tvarovanej bielizne a textilu v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených nižšie
zabezpečenie dodržiavania technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
triedenie bielizne a textilu podľa sortimentu a balenie do obalov (priesvitných fólií)
dodávateľ zodpovedá od prevzatia použitej bielizne a textilu, na základe Súpisu, až do odovzdania vyčistenej bielizne a textilu.
čistú bielizeň a textil bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú na základe samostatného súpisu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obliečka  na paplón - najviac používaný  rozmer 140 x 200 cm kg 1
obliečka na vankúš - najviac používaný rozmer 70 x 90 cm kg 1
plachta - najviac používaný rozmer 90/100 x 200 x 30 cm kg 1
napínacia plachta - najviac používaný rozmer  90/100 x 200 x 30 cm kg 1
osuška froté - rozmery 70 x 140 cm kg 1
uterák froté - rozmery 50 x 100 cm kg 1
osuška obyčajná kg 1
uterák obyčajný kg 1
obrus kg 1
deka - rozmery 150 x 200 cm kg 1
utierka, príručník kg 1
podsedák, prehoz, záclony kg 1
záves kg 1
vankúš (náplň- rozmery: 70 x 90 cm) kg 1
paplón - náplň rozmer 140x200 cm kg 1
návlek na matrac kg 1
Ćistiace prostriedky: mop, handry a pod. kg 1
Osobné oblečenie klientov: napr.: košeľa, sveter, vesta, mikina, tričko, nátelník, nohavice, sukňa, šaty, blúzka, pyžamo, tepláky, spodné prádlo a pod. kg 1
Oblečenie personálu: napr.: halenka, nohavice, šaty, tričko, mikina, pracovný plášť, montérková blúza, monterkové nohavice a pod. kg 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna, farebná,  pranie pri 60ºC plachta s gumičkou, obliečka s farebným motívom
periodicita prania položiek 3 x do týždňa (pondelok, streda, piatok)
Čas prevzatia a odovzdania prádla od 9:00 hod. do 11:00 hod.
Vo výnimočných situáciách je možné dohodnúť iný čas odovzdania a preberania bielizne a textilu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hodín dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy objednávateľovi kalkuláciu jednotkovej ceny v EUR bez DPH a s DPH na 1 kg prania, vrátane čistenia, dezinfekcie, bielenia, žehlenia, skladania, balenia/triedenia, dovozu a odvozu bielizne a textilu.
Objednávateľ trvá na dodržaní prepočítanej jednotkovej ceny počas celého zmluvného obdobia pri plnení zmluvy podľa skutočných potrieb objednávateľa.
Predpokladaná doba plnenia je 36 mesiacov odo dňa 01.04.2023 do 31.3.2026, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve bielizne a textilu v kg s následnou mesačnou fakturáciou po dodaní služieb.
Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ.
Čistú bielizeň a textil bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú na základe samostatného súpisu.
Reklamácie, ktorých predmetom bude nekvalitne vypraná bielizeň a textil, praním poškodená, zamenená, zafarbená, chýbajúca bielizeň a pod. budú vykonávané reklamačným listom, resp.  e-mailom (poverenou osobou). Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 30 dní.
V prípade poškodenia alebo straty bielizne a textilu odovzdanej objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný objednávateľovi uhradiť v celej výške náklady súvisiace so stratou alebo opravou bielizne a textilu.
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny a kvality služieb, pracieho a manipulačného cyklu.
V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je Objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa OPET. Za opakované reklamácie Zmluvné strany považujú reklamácie za služby poskytnuté v rôznych dňoch (nie v rámci rôznych kusov bielizne dodanej v rovnaký deň dodania).
Zaplatenie Zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa povinnosti poskytovať služby podľa tejto Zmluvy.
Dodávateľ vystaví a doručí faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca.
Dodávateľom uvedená cena za jednotku množstva (kg) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou a zároveň bude podkladom pre mesačné zúčtovanie.
Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. Dodávateľ je povinný upozorniť objednávateľa na nevhodné pokyny ohľadne prania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. Vansovej 1, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.04.2023 00:00 — 31.03.2026 00:00

36 000,00 kg

83 760,00

69 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2023 08:51

29.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 198
 69
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2023 09:01 - Vstupná ponuka 83 700,00 € Cena s DPH
27.03.2023 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka 83 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS