00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
45952671
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Cestoviny, múka, ovsené vločky
Cestoviny, múka, ovsené vločky
Tovar, Služba
1. Cestoviny, múka, ovsené vločky
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny určené na prípravu jedál - varenie a vyprážanie, alebo priamu konzumáciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Slovenská ryža - 5 kg balenia | kg | 3000 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Tarhoňa - 5 kg balenia | kg | 2500 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Kolienka - 5 kg balenia | kg | 4000 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Špagety - 5 kg balenia | kg | 400 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Niťovky - 5 kg balenia | kg | 500 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Fliačky - 5 kg balenia | kg | 2500 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Vretená - 5 kg balenia | kg | 3500 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Penne - 5 kg balenia | kg | 2500 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Abeceda - min. 400g balenia | kg | 300 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Mušličky - min. 400g balenia | kg | 300 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Strúhanička - min. 400g balenia | kg | 300 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Široké rezance - 5 kg balenia | kg | 350 | ||
Cestoviny z tvrdej pšenice (semolina) - Farebné cestoviny (vretená, kolienka a pod.) - 1 kg balenia | kg | 400 | ||
Múka hrubá - 1 kg balenia | kg | 1200 | ||
Múka polohrubá - 1 kg balenia | kg | 6500 | ||
Múka hladká - 1 kg balenia | kg | 6000 | ||
Cestoviny - špecle - 5kg balenie | kg | 300 | ||
Bezlepková cestovina - 1 kg balenie | kg | 250 | ||
Cestovina bulgur - 1, alebo 5kg balenie | kg | 150 | ||
Cestovina kus-kus - 1, alebo 5kg balenie | kg | 150 | ||
Detská krupica - 500 g balenie | kg | 250 | ||
Krúpy stredné - 500 g balenie | kg | 200 | ||
Krúpy veľké - 500 g balenie | kg | 200 | ||
Cestoviny lasagne - min. 500 g balenie | kg | 300 | ||
Ovsené vločky - 400 g balenie | kg | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Do 3 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Tovar a bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov. |
Pôvod predmetu zákazky z krajín EÚ (neplatí pre strukoviny, ryžu a cukor). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania predloženia dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov. Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa považuje - ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - nepredloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky z krajín EÚ do 5 pracovných dní od dňa ich vyžiadania. - zloženie výrobkov bude pod minimálnymi špecifikovanými hodnotami. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č. 243 o požiadavkách na označovanie potravín Z.z. č. 243/2015. |
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 48 hodín po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky. |
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
6
36 150,00 kg
55 800,00
46 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2023 13:08
29.03.2023 09:00
29.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2023 14:25 - Vstupná ponuka | 55 800,00 | € | Cena s DPH |
29.03.2023 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 55 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: