00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
44644329
TERAVA, s.r.o.
Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK
Zabezpečenie strážnej služby pre ÚKSÚP
strážna služba
Služba
1. Strážna služba pre areál ÚKSÚP, Matúškova 21, Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v čase od 06:00 hod. do 19:00 hod. pre objekt objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 473/2005 Z. z.). |
Objekt sa skladá zo súboru 11 samostatne stojacich budov, parkovacích plôch v uzavretom oplotenom areáli. Do areálu je jeden vstup z ulice, pri ktorom sa nachádza vrátnica. V budovách je inštalovaný elektronický zabezpečovací systém, v areáli je inštalovaný kamerový systém. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 strážnik v pracovných dňoch – vjazd do areálu (vrátnica), v čase od 06:00 do 19:00 hod., t.j. 13 hodín denne | osobohodina | 6487 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Časový rozsah požadovanej služby počas pracovných dní | 13 hodín denne |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu súbežne na dotknutom objekte v rovnaký čas počas pracovných dní | 1 strážnik |
Začiatok výkonu strážnej služby: | 01.05.2023 |
Ukončenie výkonu strážnej služby: | 30.04.2025 |
Názov |
1. PREDMET PLNENIA |
1.1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa za podmienok stanovených touto zmluvou a v súlade s opisom predmetu zákazky vykonávať pre objednávateľa bezpečnostnú strážnu službu (ďalej len „strážna služba“) v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z., a to osobami spoľahlivými, bezúhonnými, fyzicky, psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. v objektoch objednávateľa, ktoré sú uvedené v položke č. 1 tejto zmluvy a záväzok objednávateľa platiť dodávateľovi odmenu za riadne poskytnutú strážnu službu. |
2. VŠEOBECNÉ PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽBY |
2.1. Strážne služby a zabezpečenie ochrany majetku sa bude vykonávať prostredníctvom osoby poverenej výkonom fyzickej ochrany v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z., (ďalej len „strážnik“). |
2.2. Strážnik vykonávajúci strážnu službu musí byť vybavený rovnošatou v zmysle ustanovenia § 55 zákona č. 473/2005 Z. z., vrátane všetkých náležitostí v zmysle Vyhlášky č. 634/2005 Z. z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 473/2005 Z. z.. |
2.3. Strážnik vykonávajúci strážnu službu musí byť vybavený min. nasledujúcimi vecnými bezpečnostnými prostriedkami: - tonfa, - putá, - slzotvorný prostriedok, - komunikačné zariadenie vysielačka/mobil, - opasok (ďalej spoločne len "vecné bezpečnostné prostriedky"). |
2.4. Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavky objednávateľa, ktoré sú v súlade s touto zmluvou, ako aj súvisiace všeobecne záväzné právne predpisy SR a iné interné právne akty platné v objektoch objednávateľa, vykonávať strážnu službu riadne a včas tak, aby bolo najmä zabránené spáchaniu krádeže a iných trestných činov, vzniku škody na živote, na zdraví, na majetku objednávateľa a zamedzenie vzniku mimoriadnych udalostí. |
2.5. V objekte musí byť vedená kniha strážnej služby, kde budú zaznamenávané najmä osobné údaje o strážnikovi, ktorý strážnu službu vykonával, a to v rozsahu meno a priezvisko, čas, v ktorom táto osoba službu vykonávala s uvedením počtu hodín výkonu služby. |
2.6. Požadovaná pracovná činnosť strážnej služby pozostáva najmä z nasledovných činností: |
2.6.1. ochrana majetku objednávateľa pred krádežou, vandalizmom, požiarom, neoprávneným vstupom osôb do objektu, |
2.6.2. objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou službou na vrátnici (pri vstupe do dvora objektu) v kombinácii s obchôdzkami v priestoroch objednávateľa, |
2.6.3. ide o nasledovné činnosti: a) režim vstupu, evidencie a odovzdávania návštev podľa pokynov objednávateľa, b) kontrola činností tretích osôb a externých spoločností, c) pochôdzková činnosť so zameraním sa na ochranu majetku a prevenciu požiarnej ochrany v objektoch a v okolí, d) riešenie krízových situácií a realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia priestorov objednávateľa, e) kontrola a obsluha nainštalovaného elektrického zabezpečovacieho systému a kamerového systému, f) zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane podľa pokynov objednávateľa, |
g) kontrola okien (obhliadka z vonkajšej strany), h) komplexná evidenčná a kontrolná činnosť pri príchode a odchode osobných a nákladných motorových vozidiel vrátane obsluhy vstupnej rampy, i) riadenie parkovania vozidiel, riešenie neoprávneného parkovania v objekte objednávateľa alebo v rámci plôch patriacich k objektom, j) zabezpečenie kľúčového režimu - vydávanie kľúčov len poverenej osobe objednávateľa, k) zabezpečenie kľúčového režimu - vydávanie kľúčov režimových pracovísk, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárskych priestorov na základe povolení, |
l) kontrola všetkých spoločných priestorov a chodieb, m) usmerňovanie návštev a klientov, n) vypracovanie smerníc pre výkon strážnej služby v objektoch objednávateľa v súlade s pravidlami objednávateľa, o) monitorovanie pohybu osôb a objektu prostredníctvom kamerového a monitorovacieho systému a v prípade zistenia akýchkoľvek nedostatkov, či nevhodného správania osôb zabezpečenie vykonania zásahu, p) podávanie informácií všeobecného charakteru podľa potreby, q) kontrola dodržiavania verejného poriadku v objekte a zabránenie protiprávnemu konaniu, |
r) kontrola stavu vonkajšieho osvetlenia a oplotenia, s) strážnik po uskutočnení každej obhliadky objektu vykoná zápis v príslušnej evidencii, ktorá bude verejnému obstarávateľovi kedykoľvek k dispozícii k nahliadnutiu, t) spracovaný súpis nedostatkov zaznamenaných v evidencii z obhliadok objektu predloží strážna služba 2x do mesiaca v písomnej forme určenej osobe objednávateľa, u) pre strážnikov budú bezodplatne k dispozícii priestory vrátnice, vrátane všetkých nákladov na spotrebovanú elektrickú energiu, plyn, vodu a iných prevádzkových nákladov spojených s užívaním uvedených priestorov. |
3. POŽIADAVKY NA PLNENIE PRE OBJEKT: |
3.1. Dodávateľ je povinný do 5 dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa: |
3.1.1 platné povolenie na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona NR SR č. 473/2005 Z. z., tzv. Licencia na prevádzkovanie strážnej služby v rozsahu činností podľa § 3 písm. a) až i) a licencie na prevádzkovanie technickej služby v zmysle § 68, zákona č. 473/2005 Z. z. |
3.1.2 rozpis celkovej ceny za výkon strážnej služby (bez DPH, s DPH a výšku DPH) zároveň s uvedením hodinovej sadzby (bez DPH, s DPH) prepočítaný na základe ponuky v súlade s OPET, |
3.1.3 čestné prehlásenie, že zabezpečí výkon služby osobami bezúhonnými s odbornou spôsobilosťou, a s dodržaním požiadaviek v bodoch 3.4; 3.5 a 3.6.tejto zmluvy, |
3.1.4 zoznam odborne spôsobilých osôb (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom na zabezpečenie strážnej služby. Všetky odsúhlasené zmeny odborne spôsobilých osôb (strážnikov) objednávateľom sa prikladajú k tejto zmluve, bez uzatvorenia dodatku k tejto zmluve. |
3.1.5 kontaktné údaje osoby zodpovednej za rokovanie vo veciach obchodných a vecných s uvedením min. mena priezviska zodpovednej osoby, e-mailového a telefonického kontaktu |
3.1.6 v prípade nepredloženia a nepreukázania relevantných požadovaných dokumentov a podkladov dodávateľa objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
3.2 Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby, alebo počas výkonu služby porušili svoje povinnosti. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. |
3.5 Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri plnení zmluvy rešpektoval platné právne predpisy v oblasti odmeňovania zamestnancov, a to najmä zákon č. 663/2007 Z. z. o minimálnej mzde v znení neskorších predpisov a nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ktorými sa ustanovuje výška minimálnej mzdy. |
3.6 Strážnici dodávateľa alebo iného licencovaného právneho subjektu budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
3.7 Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby (tonfa, putá, slzotvorný prostriedok, komunikačné zariadenie vysielačka/mobil, opasok). |
3.8 Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. |
3.9 Podrobnosti o type inštalovaných systémov, systéme stráženia majetku v objektoch objednávateľa budú dodávateľovi oznámené pred nástupom na výkon služby pri osobnej obhliadke objektov. Termín obhliadky bude stanovený po vzájomnej dohode zmluvných strán, po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
3.10 Dodávateľ bude vykonávať činnosti na ochranu objektu, chránených priestorov a utajovaných skutočností v zmysle zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ako aj v zmysle Vyhlášky NBÚ č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení neskorších predpisov. |
3.11 Dodávateľ bude obsluhovať elektronický zabezpečovací systém a kamerový systém v objekte. |
3.12 Dodávateľ je povinný zabezpečiť v prípade brannej povinnosti oslobodenie strážnikov od výkonu mimoriadnej služby v zmysle § 17 zákona č. 570/2005 Z. z. o brannej povinnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo zabezpečiť výkon strážnej služby osobami, ktoré nepodliehajú výkonu mimoriadnej služby. |
3.13 Napadnutie chráneného priestoru oznamuje okamžite službukonajúci strážnik dodávateľa operačnému stredisku dodávateľa, ktorý vyšle na zásah minimálne dvoch pracovníkov, ktorí sa dostavia na miesto napadnutia do 10 minút (ďalej len „reakčný čas“) od vyrozumenia o napadnutí objektu. Reakčný čas zásahu pri napadnutí chráneného priestoru je predmetom kontroly (ďalej len „previerka funkčnosti“) 1 krát počas účinnosti zmluvy. |
4. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
4.1 Povinnosti dodávateľa |
4.1.1 Dodávateľ sa zaväzuje najmä: a) zabezpečiť, aby fyzickú ochranu objektu vykonávala len osoba spĺňajúca podmienky podľa § 48 ods.1 zákona č. 473/2005 Z. z. Na základe písomného vyzvania objednávateľa je dodávateľ povinný bezodkladne túto skutočnosť preukázať objednávateľovi, |
b) zabezpečiť jednotné ustrojenie osôb v pozícii vedúci zmeny/člen zmeny v minimálne nasledovnom rozsahu: rovnošata označená príslušnosťou SBS, identifikačný preukaz s menom strážnika a vecné bezpečnostné prostriedky podľa bodu 2.3 tejto zmluvy,3.4 Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť. |
c) zabezpečiť, aby strážnik vykonávajúci strážnu službu mal pri sebe dodávateľom evidovaný identifikačný preukaz ako i preukaz odbornej spôsobilosti, d) dodržiavať pri výkone strážnej služby všetky platné bezpečnostné a protipožiarne predpisy, e) bezodkladne informovať objednávateľa o všetkých podstatných skutočnostiach vedúcich k zlepšeniu výkonu strážnej služby a poskytovať objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť potrebnú pre riadne plnenie zmluvy. |
4.1.2 Pri každom ohrození majetku objednávateľa sú osoby vykonávajúce strážnu službu povinné: a) zakročiť proti narušiteľom primeraným spôsobom v súlade s platnými právnymi predpismi, b) odvrátiť hroziace nebezpečenstvo, resp. škodu, c) bez zbytočného odkladu oznámiť takúto udalosť objednávateľovi, d) v prípade potreby privolať príslušný orgán verejnej moci. |
4.1.3 V prípade zistenia akejkoľvek udalosti, pri ktorej hrozí vznik škody na živote, zdraví, majetku alebo životnom prostredí, dodávateľ je povinný túto udalosť okamžite nahlásiť objednávateľovi a príslušným orgánom štátnej správy a je povinný vykonať všetky potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku škody alebo na zamedzenie jej zväčšovania. |
4.1.4 Dodávateľ je povinný zdržať sa konania, ktoré by smerovalo ku vzniku škody na majetku objednávateľa alebo k poškodeniu zdravia, či ohrozeniu bezpečnosti osôb s výnimkou prípadov nutnej obrany a krajnej núdze. |
4.1.5 Dodávateľ nesmie používať a akýmkoľvek spôsobom manipulovať s majetkom objednávateľa s výnimkou prípadov, kedy mu k tomuto objednávateľ udelí predchádzajúci písomný súhlas, s výnimkou odôvodneného použitia telekomunikačných prostriedkov, najmä telefónnej linky objednávateľa na účely plnenia povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy. |
4.1.6 Dodávateľ nemôže na poskytovanie strážnej služby využiť inú osobu, ako tú, ktorá bola uvedená v zozname odborne spôsobilých osôb podľa bodu 3.1.4 tejto zmluvy alebo bola schválená objednávateľom pri ich zmene. |
4.1.7 V prípade, ak bude mať dodávateľ počas plnenia tejto zmluvy záujem uzavrieť zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácií predmetu zmluvy, je povinný rešpektovať nasledujúce pravidlá: a) každý subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť predmetu zmluvy v rovnakej kvalite ako dodávateľ v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. Identifikáciu subdodávateľa musí dodávateľ predložiť objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred začatím plnenia plánovanej subdodávky subdodávateľom. Každý subdodávateľ musí spĺňať podmienky pre plnenie zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť podiel na realizácií plnenia predmetu zmluvy subdodávateľom. |
4.1.8 Dodávateľ je oprávnený zmeniť subdodávateľa v priebehu vykonávania predmetu zmluvy, a to až po písomnom odsúhlasení zmeny subdodávateľa objednávateľom.Všetky odsúhladené zmeny subdodávateľa objednávateľom sa prikladajú k tejto zmluve, bez uzatvorenia dodatku k tejto zmluve. |
4.1.9. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu subdodávateľa uvedenú v Zozname subdodávateľov, a to tak, že Objednávateľa písomne požiada o súhlas zmeny subdodávateľa, pričom: |
a) v žiadosti uvedie identifikáciu subdodávateľa, b) v žiadosti uvedie percentuálny podiel subdodávky vo vzťahu k zmluve, c) v žiadosti uvedie termín od ktorého má byť zmena subdodávateľa vykonaná, termín doručenia žiadosti objednávateľovi nesmie byť kratší ako tri (3) pracovné dní pred začatím výkonu strážnej služby novým subdodávateľom, d) k žiadosti pripojí nové navrhované znenie Zoznamu subdodávateľov minimálne v dvoch (2) vyhotoveniach podpísaných dodávateľom. |
4.1.10 Nový subdodávateľ musí byť v Zozname subdodávateľov určený v minimálnom rozsahu: a) obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, štatutárny zástupca, kontaktné údaje. |
4.1.11 Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za kvalitu strážnej služby bez ohľadu na to, či tieto služby poskytol sám alebo prostredníctvom subdodávateľov. |
4.1.12 Dodávateľ najneskôr do 15 dní od účinnosti zmluvy vypracuje „Smernicu pre výkon strážnej služby“, kde bude detailne upravený výkon strážnej služby. |
4.1.13 Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje práva (pohľadávky) alebo povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa tretej osobe. |
4.2 Práva a povinnosti objednávateľa |
4.2.1 Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek a bez obmedzenia vstupovať do všetkých priestorov vyčlenených na poskytovanie strážnej služby podľa tejto zmluvy, predovšetkým do priestorov určených na prevádzkovanie monitorovacieho systému a kamerového systému. |
4.2.2 Objednávateľ je oprávnený kontrolovať dodržiavanie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy, Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ poskytuje strážnu službu v rozpore so svojimi povinnosťami, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ poskytoval dojednanú strážnu službu riadnym spôsobom. Ak tak dodávateľ ihneď neurobí a postup dodávateľa by viedol k podstatnému porušeniu zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
4.2.3 Objednávateľ bezplatne poskytne strážnikom vykurované priestory na uloženie osobných vecí, sprístupnenie sociálnych zariadení a telefonické spojenie určené výlučne na služobné účely. |
4.2.4 Objednávateľ je povinný pred prvým nástupom osôb vykonávajúcich strážnu službu oboznámiť tieto osoby s obsluhou a prevádzkou kamerového systému, systému v objektoch objednávateľa v, predpismi požiarnej ochrany a BOZP a inými potrebnými internými právnymi aktmi v príslušnom objekte objednávateľa, ktoré je potrebné dodržiavať. |
4.2.5 Objednávateľ je povinný zabezpečiť školenie v oblasti BOZP a ochrany pred požiarmi pre osoby vykonávajúce strážnu službu v pravidelných intervaloch stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi. Porušenie povinnosti, hoci len jedným strážnikom, zúčastniť sa na školení, sa považuje za porušenie tejto zmluvy podstatným spôsobom. |
4.2.6 Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi potrebné informácie o stráženom objekte (najmä umiestnenie hlavného uzáveru vody, plynu a elektrickej energie) a poskytnúť potrebnú súčinnosť pri zabezpečení ochrany objektu. |
4.2.7 Objednávateľ je povinný riadne a včas plniť povinnosti v zmysle tejto zmluvy a zaplatiť poskytovateľovi v stanovenom termíne dohodnutú cenu za poskytnuté služby v rozsahu tejto zmluvy. |
4.2.8 Objednávateľ je oprávnený vyjadriť sa k jednotlivým osobám vykonávajúcim strážnu službu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zmeny strážnika, dodávateľ písomne informuje objednávateľa o zmene a doručí objednávateľovi aktualizovaný zoznam strážnikov za účelom schválenia najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom na výkon strážnej služby. Každá zmena strážnika musí byť schválená objednávateľom. |
Uvedené skutočnosti nemajú vplyv na uzatvorenie dodatku k zmluve. V odôvodnených prípadoch má objednávateľ právo žiadať výmenu osoby a dodávateľ je povinný vykonať výmenu osoby v lehote do troch (3) pracovných dní od doručenia písomnej požiadavky objednávateľa. |
4.2.9 Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek vykonať kontrolu kvality poskytovanej strážnej služby, a to prostredníctvom poverenej osoby. Zistené a písomne oznámené nedostatky je dodávateľ povinný odstrániť bezodkladne. |
4.2.10 Dodávateľ i objednávateľ sa zaväzujú, že po uzavretí tejto zmluvy si bez zbytočného odkladu vymenia všetky informácie a podklady, ktoré sú potrebné na riadne vykonávanie strážnej služby podľa tejto zmluvy a objednávateľ dodá dodávateľovi na jeho požiadanie aj ďalšie potrebné podklady, doklady, informácie a vysvetlenie, ktoré bude potrebovať dodávateľ v priebehu vykonávania strážnej služby podľa tejto zmluvy. Podklady, doklady, informácie a vysvetlenia podľa tohto bodu zmluvy poskytne objednávateľ v písomnej forme, prípadne prostredníctvom povereného zástupcu objednávateľa. |
4.2.11 Dodávateľ súhlasí so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v zmysle zákona. č. 18/2018 Z.z.. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v procese verejného obstarávania. |
5. PLATOBNÉ PODMIENKY A FAKTURÁCIA |
5.1 V cene strážnej služby sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa spojené so zabezpečením strážnej služby, vrátane mzdových nákladov, nákladov za prácu nadčas, odvodových nákladov, nákladov sociálneho zabezpečenia, nákladov na technické zabezpečenie poskytovaných služieb, nákladov na vecné bezpečnostné prostriedky, uniformy prípadne iné tu neuvedené náklady. |
5.2 Cena za predmet zmluvy je konečná a zahŕňa všetky výdavky dodávateľa spojené s predmetom tejto zmluvy a môže byť upravovaná v dôsledku zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov SR ovplyvňujúcich cenu predmetu zmluvy (daňové predpisy, DPH a pod.) formou písomného dodatku. |
5.3 Dodávateľ bude fakturovať cenu predmetu zmluvy objednávateľovi mesačne, vždy za uplynulý mesiac poskytovaných služieb. Súčasťou každej faktúry bude priložený objednávateľom potvrdený mesačný výkaz poskytnutých služieb počet hodín, počet výjazdov, výpis prijatých signálov z objektu dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci. |
5.4 Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za skutočne poskytnuté služby na základe faktúry vystavenej dodávateľom bezhotovostných platobným stykom. |
5.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
5.6 Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení a jej prílohou musí byť mesačný výkaz poskytnutých služieb, potvrdený zástupcom objednávateľa. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, alebo jej prílohou nebude mesačný výkaz poskytnutých služieb, má objednávateľ právo vrátiť faktúru do 5 pracovných dní od jej doručenia dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie. |
V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
5.7 V prípade omeškania objednávateľa s úhradou príslušnej faktúry je dodávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy z príslušnej faktúry za každý začatý deň omeškania. |
5.8 V prípade, ak dodávateľ nezabezpečí výkon strážnej služby riadne (t. j. v súlade s touto zmluvou) vzniká objednávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z fakturovanej čiastky pre ten-ktorý kalendárny mesiac, za každé jedno porušenie povinnosti dodávateľa vyplývajúce z bodu 1; 2; 3 a 4 tejto zmluvy.. |
5.9 Zaplatením zmluvných pokút nie sú dotknuté nároky zmluvných strán na náhradu škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY |
6.1 Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za škody, ktoré vzniknú objednávateľovi a budú spôsobené v dôsledku porušenia povinností dodávateľa vyplývajúcich zo zmluvy, zákona č. 473/2005 Z. z., alebo z interných predpisov objednávateľa s ktorými bol dodávateľ oboznámený. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať splatné nároky na náhradu škody voči cene za poskytnuté služby podľa tejto zmluvy a dodávateľ zníži cenu fakturácie o túto príslušnú sumu. |
6.2 V prípade vzniku škody sa zmluvné strany zaväzujú o tejto skutočnosti vzájomne bez zbytočného odkladu písomne informovať. |
7. ZÁNIK ZMLUVY |
7.1 Zmluva zaniká: |
7.1.1 uplynutím doby, na ktorú bola dojednaná, |
7.1.2 písomnou dohodou zmluvných strán, |
7.1.3 odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, |
7.1.4 zánikom licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby dodávateľom podľa § 32 zákona č. 473/2005 Z. z., alebo ak došlo k pozastaveniu prevádzkovania bezpečnostnej služby podľa § 31 a § 31a, Pozastavením prevádzkovania technickej služby §75, Zánikom oprávnenia prevádzkovať technickú službu §76 a Odňatie licencie na prevádzkovanie technickej služby §77 zákona č. 473/2005 Z. z., |
7.1.5 uplynutím výpovednej lehoty na základe písomnej výpovede ktorejkoľvek zo zmluvných strán, a to aj bez uvedenia výpovedného dôvodu s výpovednou lehotou 3 mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane, |
7.1.6 podľa Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 účinná odo dňa 03. 11. 2022. |
7.2 Zmluvné strany sa dohodli, že porušenie zmluvných povinností označených za podstatné zakladá oprávnenie odstúpiť od tejto zmluvy podľa § 344 a nasl. Obchodného zákonníka tej strane, ktorá je porušením zmluvných povinností dotknutá. |
7.3 Za podstatné porušenie tejto zmluvy dodávateľom sa považuje porušenie zmluvných povinností uvedených v bode 2- Všeobecné podmienky poskytovania služby; bode 3 – Požiadavky na plnenie pre objekty; bode 4.1- Povinnosti dodávateľa tejto zmluvy. |
7.4 Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
7.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán s výnimkou nároku na náhradu škody a zmluvnej pokuty. |
7.6 V prípade, ak na základe výsledku e-Aukcie bude výsledná cena, ktorá nebude zohľadňovať požiadavky vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov ako napr. zo zákona č. 633/2007 Z. z. o min. mzde, objednávateľ bude uvedenú skutočnosť považovať za dôvod vypovedania / ukončenia tejto zmluvy na strane dodávateľa. Zároveň predmetná skutočnosť bude hodnotené ako neuspokojivé plnenie uvedené v Informačnom systéme "Evidencia Referencii", ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
8. ZÁVÄZOK MLČANLIVOSTI |
8.1 Zmluvné strany sú povinné zachovávať mlčanlivosť o všetkých dôverných informáciách, ktoré im boli poskytnuté, alebo ktoré inak získali v súvislosti s touto zmluvou, alebo s ktorými sa oboznámili počas plnenia zmluvy, resp. ktoré súvisia s predmetom jej plnenia, a to aj po ukončení tejto zmluvy, s výnimkou nasledujúcich prípadov: |
8.1.1 ak je poskytnutie informácie vyžadované od dotknutej zmluvnej strany právnymi predpismi (napr. zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov), |
8.1.2 ak je informácia verejne dostupná z iného dôvodu ako je porušenie povinnosti mlčanlivosti dotknutou zmluvnou stranou, |
8.1.3 informácie, ktoré sa stanú po podpise zmluvy verejne známymi alebo ktoré možno po tomto dni získať z bežne dostupných informačných prostriedkov, |
8.1.4 ak je informácia poskytnutá odborným poradcom dotknutej zmluvnej strany (vrátane právnych, účtovných, daňových a iných poradcov), ktorí sú buď viazaní všeobecnou profesionálnou povinnosťou mlčanlivosti, alebo ak sa voči dotknutej zmluvnej strane zaviazali povinnosťou mlčanlivosti, |
8.1.5 pre účely akéhokoľvek súdneho, rozhodcovského, správneho alebo iného konania, ktorého je dotknutá zmluvná strana účastníkom, |
8.1.6 ak je informácia poskytnutá so súhlasom druhej zmluvnej strany. |
9. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
9.1 Táto zmluva sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka, zákona č. 473/2005 Z. z. a ostatnými súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi SR. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade neplnenia zmluvy a zistení nedostatkov sa postupuje príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a ostatných súvisiacich všeobecne záväzných predpisov SR. |
9.2 Túto zmluvu možno meniť iba na základe vzájomnej dohody formou písomných očíslovaných dodatkov podpísaných obidvoma zmluvnými stranami v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a oi zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2023 00:00 — 30.04.2025 23:59
6 487,00 osobohodina
66 005,86
55 004,88
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2023 12:45
04.04.2023 12:00
04.04.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2023 15:16 - Vstupná ponuka | 66 004,80 | € | Cena s DPH |
27.03.2023 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 55 004,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: