• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2023 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2023 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2023 11:35

Detail zákazky Z20232163

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2023 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2023 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2023 11:35

Základné údaje

Z20232163

OF-269630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7727548

Objednávateľ

35540559

Základná škola Belehradská 21, Košice

Belehradská 21, Košice, 04013, SVK

Dodávateľ

50208853

A.P.S. – FOOD s.r.o.

Bukovec 153, Bukovec, 04420, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny a chladené ryby

mrazená zelenina, ryby, hlboko zmrazené výrobky

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03311000-2 - Ryby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny a chladené ryby
Funkcia
Dodávka mrazených potravín a chladených rýb na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Špenát pretlak, mrazený, balenie 2,5 kg kg 50
2. Špenátové listy, balenie 2,5 kg kg 50
3. Špenát pretlak, mrazený, balenie 450 g ks 50
4. Tekvica, mrazená, rezaná, balenie 2,5 kg kg 20
5. Tekvica Bonduelle, mrazená, pyré kg 20
6. Kukurica sladká, mrazená, balenie 2,5 kg kg 50
7. Kukurica Bonduelle, mrazená, balenie 2,5 kg kg 30
8. Karfiol, mrazený, 30-60 mm, balenie 2,5 kg kg 100
9. Karfiol Bonduelle, mrazený, balenie 2,5 kg kg 30
10. Karfiol, polievkový, mrazený, balenie 2,5 kg kg 50
11. Hrášok, mrazený, balenie 2,5 kg kg 100
12. Hrášok Bonduelle, mrazený kg 30
13. Hrášok, mrazený 350 g (15 ks balenie) ks 45
14. Fazuľka Bonduelle, mrazená, balenie 3 kg kg 50
15. Fazuľka, zelená, mrazená, rezaná, balenie 2,5 kg kg 100
16. Fazuľka zelená, mrazená, 350 g (15 ks v balení) ks 45
17. Brokolica mrazená, delená na ružičky, balenie 2,5 kg kg 100
18. Brokolica, mrazená, polievková, balenie 2,5 kg kg 50
19. Brokolica Bonduelle, mrazená, balenie 3 kg kg 30
20. Brokolica mrazená, 350 g (15 ks v balení) ks 30
21. Kel mrazený, rezaný, balenie 2,5 kg kg 50
22. Zelenina podsviečková, kocky (mrkva, zeler, petržlen) balenie 2,5 kg kg 50
23. Zelenina podsviečková, prúžky (mrkva, zeler, petržlen) balenie 2,5 kg kg 50
24. Mrkva, kocky, mrazená, balenie 2,5 kg kg 20
25.  Mrkva mini baby, balenie 2,5 kg kg 20
26. Mrkva mini Bonduelle, balenie 2,5 kg kg 20
27. Mrkva s hráškom, mrazená, balenie 2,5 kg kg 10
28. Mrkva s hráškom, mrazená, balenie 350 g  (15 ks v balení) ks 30
29. Polievková zmes (mrkva kocky, ružičkový kel, petržlen kocky, fazuľové struky, pór, zeler, kaleráb, karfiol), balenie 2,5 kg kg 20
30. Kúpeľná zmes (karfiol, brokolica, mrkva oranžová, mrkva žltá, fazuľa romano, mini - kukuričky - rezy), balenie 2,5 kg kg 20
31. Cisarská zeleninová zmes (karfiol, brokolica, mrkva) balenie 3 kg kg 20
32. Hranolky, hlbokomrazené, 10 x10 mm, bez glutamanu a alergénov, úprava 90 sek., balenie 2,5 kg kg 200
33. Hranolky hlboko mrazené, 10 x10 mm, bez glutamanu a alergénov, úprava 90 sek. balenie 1 kg kg 200
34. Hranolky hlboko mrazené, vlnky, balenie 750 g/16 ks ks 64
35. Palacinky hlbokomrazené bez plnky (40 ks balenie) ks 1200
36. Tvarohové knedle hlbokomrazené plnené s kuskami (jahôd, marhuľ,čučoriedkami), balenie 5 kg kg 150
37. Pirohy brynzové, hlbokomrazené plnené s bryndzou, balenie 5 kg kg 150
38. Pirohy plnené tvarohom a slivkami, balenie 5 kg kg 150
39. Šulance zemiakové, neplnené, mrazené, balenie 5 kg kg 150
40. Šulance zemiakové, mrazené, plnené (makom, tvarohom, višňou), balenie 5 kg kg 150
41. Huby miešané mrazené Bonduelle (kuriatka, hliva, masliak, hríb smrekový, huževňatec jedlý), balenie 1 kg kg 10
42. Huby miešané mrazené, chalupárska zmes, balenie 1 kg kg 10
43. Huby šampiňóny Bonduelle, balenie 2,5 kg kg 20
44. Huby šampiňóny, mrazené, krájané, balenie 2,5 kg kg 30
45. Africký sumec bez kože, mrazený (A kvalita, glazura max. 10%), balenie 3 kg kg 100
46. Treska - filet, bez kože, mrazená  (A kvalita, glazúra max. 10%), balenie 6 kg kg 100
47. Pangasius, bez kože, mrazený  (A kvalita, glazúra max. 10%) balenie 1 kg kg 100
48. Tilapia, mrazená   (A kvalita, glazúra max. 10%), balenie 1 kg kg 100
49. Hoki - filety s kožou, mrazené (A kvalita, glazúra max. 10%), balenie 9 kg kg 100
50. Hoki sviečková bez kože, mrazené (A kvalita, glazúra max. 10%), balenie 5 kg kg 50
51. Treska tmavá sviečková, mrazená, (A kvalita, glazura max. 10%) balenie 5 kg kg 100
52. Losos mrazený s kožou  (A kvalita, glazura max. 10%), balenie 10 kg kg 100
53. Losos mrazený bez kože (A kvalita, glazura max. 10%), balenie 10 kg kg 100
54. Tilapia, voľne ložené filety, bez kože a kosti, na ľade v nevratnom termoboxe, balenie 3 kg kg 100
55. Losos - E,  voľne ložené filety, bez kože a kosti, na ľade v nevratnom termoboxe, balenie voľné kg 100
56. Losos - D, voľne ložené filety, s kožou a kosti, na ľade v nevratnom termoboxe, balenie voľné kg 100
57. Africký sumec, bez kože, voľne ložené filety. bez kože a kosti. na ľade v nevrátnom termoboxe, balenie voľné kg 100
58. Treska tmavá sviečková, voľne ložené filety, bez kože a kosti, na ľade, v nevratnom termoboxe, balenie 3 kg kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mrazené ryby A kvalita, percentuálny podiel glazúry v tolerancii najviac do 5 %
Chladené ryby 100 % rybacie mäso bez pridanej vody a aditívnych látok
Mrazené výrobky I. akostná trieda, tovar musí mať pred sebou minimálne 3/4 záručnej doby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodiny od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15 Ak súťažné podklady odkazujú priamo alebo nepriamo na konkrétny druh alebo typ tovaru, je prípustné ponúknuť ekvivalentné riešenie. Uchádzač v takom prípade musí vo svojej ponuke preukázať, že ponúkaný ekvivalentný tovar korešponduje s nahrádzaným tovarom, a to najmä z pohľadu zloženia, kvality, určenia, spôsobu výroby, spracovania a úžitkovej hodnoty pre verejného obstarávateľa. Uchádzač toto preukáže najmä dokladom o zložení, výrobnom procese alebo opisom daného ekvivalentu.
Verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie ekvivalentného tovaru, ktorý však musí spĺňať stanovené min. požiadavky. V prípade, ak uchádzač niektoré položky tovaru nahrádza ekvivalentom, doplní (inou farbou písma) špecifikáciu, resp. identifikáciu ekvivalentného tovaru do podrobného položkovitého rozpisu jednotkových cien predmetu zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo posúdiť splnenie minimálnych požiadaviek, ktoré vyplývajú z požiadaviek danej položky, alebo z referenčného tovaru (ak je uvedený) a neprijať ponuku v prípade, ak ekvivalentné riešenie nespĺňa minimálne požiadavky.
16. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 8 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou konať za uchádzača, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na mot. vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
25. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Belehradská 21, Košice - mestská časť Sídlisko Ťahanovce, Košice I, Košický, Slovenská republika

8

1,00 celok

28 966,15

28 966,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.03.2023 09:39

06.04.2023 09:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2023 09:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 184
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2023 15:20 - Vstupná ponuka 28 965,46 € Cena s DPH
04.04.2023 19:46 - Najvýhodnejšia ponuka 28 954,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS