• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2023 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2023 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2023 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2023 15:20

Detail zákazky Z20232143

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2023 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2023 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2023 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2023 15:20

Základné údaje

Z20232143

OF-269827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7684523

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby pre zamestnancov Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky na Račianskej 71 v Bratislave.

hygienické potreby

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby pre zamestnancov Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky na Račianskej 71 v Bratislave.
Funkcia
Zabezpečenie hygienických potrieb pre zamestnancov Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojvrstvový papier z celulózy. Komfortný, mäkký a pevný, min. 200 útržkov, návin min. 23,8 m. Farba biela. Preferencia 10 ks/bal.(Harmony profesional alebo ekvivalent) ks 32000
Trojvrstvový toaletný papier, mix celulózy a recyklovaného papiera. Komfortný, mäkký a pevný, min.150 útržkov, návin min. 16 m. Farba biela. Preferencia 8 kotúčov/bal. ks 800
Kozmetické utierky 2-vrstvové, vyťahovacie. Zloženie 100% celulóza. Preferencia bal. 1x100 ks/bal. ks 3000
Dvojvrstvové papierové utierky. Extra jemné a pevné utierky, špeciálne skladanie na použitie v bežne dostupných zásobníkoch s hĺbkou 9 cm a viac. Farba: biela. Počet útržkov: 20 x 200 útržkov. Materiál: celulóza, Rozmer: 23cm x 22,4 cm. Počet vrstiev: 2. Preferencia balenia: Krabica/ 20ks balíkov ks 2000000
Kuchynské utierky v rolke 2vr., návin min. 100 m, výška min. 19 cm, perforované 100% celulóza, preferencia 6ks/bal. ks 600
Servítky biele; 33x33 cm; 1-vrstvové, preferencia 100 ks/bal. ks 150000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek(tovarov).
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, v zmluve dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v mieste plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., pričom termín dodania je povinný oznámiť minimálne jeden pracovný deň vopred.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
4. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie.
5. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované technické špecifikácie, ako aj nepredloženie Objednávateľom požadovaného dokladu v zmysle bodu 1 týchto OPP a porušenie povinnosti podľa bodu 3 OPP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

31.03.2023 09:00 — 07.04.2023 15:00

1,00 celok

38 936,64

32 447,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.03.2023 14:43

28.03.2023 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2023 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 161
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2023 08:59 - Vstupná ponuka 38 936,64 € Cena s DPH
28.03.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 38 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS