• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 15:50

Detail zákazky Z20232099

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 15:50

Základné údaje

Z20232099

OF-269754

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670674

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

44187475

STAVIVÁ POPRAD, s. r. o.

Priemyselný areál Východ 5044/13, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kazetový strop materiál a príslušenstvo

Kazetový strop

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie materiálu pre montáž kazetového stropu podľa priebežných objednávok na základe rámcovej dohody.
Funkcia
Dodanie materiálu pre montáž kazetového stropu podľa priebežných objednávok do strediska Piešťany a Bratislava.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Profil obvodový L 300cm ks 440
2. Profil priebežný T 360cm ks 490
3. Profil priebežný T 120cm ks 2900
4. Profil priebežný T 60cm ks 2900
5. Drôt s okom 375mm ks 2000
6. Drôt s hákom 375mm ks 2000
7. Dvojpero sf1 ks 2000
8. Stropný klinec 6x40mm ks 2000
9. Hmoždinka natĺkacia 6x60mm ks 3900
10. Krytka na profil obôdový , vnútorný roh ks 80
11. Krytka na profil obôdový , vonkajší roh ks 80
12. Minerálna kazeta 60x60cm ks 5500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stavebný materiál štandardná kvalita
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite určenej v časti TECHNICKÉ VLASTNOSTI, v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním a vyskladnením tovaru do miesta plnenia (Piešťany, Bratislava), doprava vrátane preclenia, ak bude aktuálne.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 5 pracovných dní od zadania objednávky. Dodanie tovaru počas pracovných dní v čase od 8:00 do 14.00 hod.
Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo bližšie určí v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj iný príbuzný tovar z ponuky dodávateľa.
V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 3 pracovných dní od neprevzatia takéhoto tovaru.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry s uvedením čísla uzatvorenej zmluvy, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a pokynmi Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak Dodávateľ podstatne poruší zmluvu alebo VZP.
Dodávateľ sa zaväzuje do 6 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (príloha Rámcovej dohody).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rekreačná 13, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

48 600,00

48 458,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2023 13:49

24.03.2023 13:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 14:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 102
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2023 10:47 - Vstupná ponuka 45 000,00 € Cena bez DPH
22.03.2023 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 45 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS