• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2023 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2023 10:20

Detail zákazky Z20232097

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2023 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2023 10:20

Základné údaje

Z20232097

OF-269455

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7677290

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

30533139

Ing. Gabriela Juricová AGRIA

Medvedzie 146/27, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovos kŕmny

ovos, krmivo

  • 03211600-9 - Ovos
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovos kŕmny
Funkcia
Tovar slúži ako krmivo pre kone a iné hospodárske zvieratá
Služba pozostáva z dodania požadovaného tovaru, celoročného uskladnenia, nakládky, dovozu, vykládky (ručné vyhádzanie lopatou alebo vyloženie vriec). Dovoz sa týka troch miest (2 x Košice - mesto a 1 x Košice - okolie do 20 km)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ovos kŕmny q 1160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalitný ovos bez prachu, pliev a iných rastlín či akýchkoľvek iných nečistôt áno
ovos nesmie obsahovať plesne áno
nesmie byť kontaminovaný cudzími látkami áno
nesmie byť nijako chemicky, fyzikálne a biologicky poškodený áno
Ovos musí byť suchý áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky a dopravu na konkrétne pracovisko objednávateľa vrátane všetkých poplatkov a príplatkov. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa a dve ďalšie odberné miesta (jedno do 20 km od sídla).
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach alebo do vyčerpania sumy podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Požaduje sa, aby ovos bol u dodávateľa celoročne uskladnený v suchých a zastrešených priestoroch. Odberateľ si vyhradzuje právo kontroly dodržiavania tejto zmluvnej podmienky a dodávateľ sa zaväzuje umožniť odberateľovi výkon tejto kontroly.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy,  uplatnenie zmluvnej pokuty a udelenie negatívnej referencie.
Odberateľ si vyhradzuje právo neprevziať objednaný tovar, ktorý nespĺňa vlastnosti alebo špecifikácie uvedené v Zmluve.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Dodávka sa uskutoční na základe samostatných objednávok elektronicky alebo telefonicky, v ktorých objednávateľ uvedie požadovaný termín a miesto dodania jednotlivých položiek.
Tovar je potrebné dodávať po častiach do 24 hodín a to v čase a množstve podľa aktuálnej požiadavky odberateľa, pričom minimálne množstvo dovezené na jedno zásobovanie je 300kg a maximálne množstvo na jedno zásobovanie je 80q
Odberateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek prevážiť dodávaný tovar. Doprava na miesto preváženia je na náklady dodávateľa. Váženie je na náklady odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od prijatia objednávky. Dodávateľ je povinný odovzdať odberateľovi dodací list pri každej dodávke tovaru.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 12,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Čiastkové výzvy (objednávky) môžu byť odosielané aj denne.
V prípade, že odberateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti.
Pre prípad reklamačného konania si objednávateľ vyhradzuje právo neuhradiť faktúru až do skončenia reklamačného konania.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Pri opakovanom dodaní tovaru, ktorý nespĺňa technické požiadavky si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 200,-€ za každé jednotlivé porušenie. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť túto zmluvnú pokutu aj prostredníctvom zápočtu pri fakturácii za plnenie zmluvy. Túto pokutu je možné uložiť aj opakovane.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru o 24 hodín si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500,-€ za každý deň omeškania s plnením objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť túto zmluvnú pokutu aj prostredníctvom zápočtu pri fakturácii za plnenie zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1 160,00 q

39 440,00

39 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2023 14:07

27.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2023 14:26 - Vstupná ponuka 39 440,00 € Cena bez DPH
27.03.2023 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 39 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS