• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 11:55

Detail zákazky Z20232086

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 11:55

Základné údaje

Z20232086

OF-269733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670658

Objednávateľ

37977997

Ústav pamäti národa

Miletičova 19, Bratislava, 82018, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Archívna škatuľa II/350 Archívna spisová doska III/315

archivácia

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 39132000-6 - Archivačný systém
  • 79560000-7 - Archivácia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Archívna škatuľa II/350
Funkcia
Archívna škatuľa typ II/350 na odovzdanie dokumentov so znakom "A" do Štátneho archívu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archívna škatuľa II/350 ks 1000
Výška mm 350
Hĺbka mm 260
Šírka mm 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- archívna škatuľa II/350 pre náročnú dlhodobú archiváciu áno
- materiálom je hladká archívna lepenka PRIOR v hrúbke 1300gr/m2, ktorá spĺňa požiadavky medzinárodných noriem pre dlhodobú archiváciu dokumentov áno
- jediný obal na slovenskom trhu na odovzdanie dokumentov so znakom "A" do Štátneho archívu áno
- dodávané v rozloženom stave áno
- lepenka má vysokú pevnosť a tuhosť áno
- odolnosť voči extrémnym klimatickým podmienkam áno
- jedinečná konštrukcia zabraňuje vnikaniu prachu áno
- možnosť pohodlného uloženia dokumentov v spisových doskách áno
- ekologicky šetrný výrobok áno
- balenie po 1 ks
 2. Archívna spisová doska III/315
Funkcia
Archívna spisová doska typ III/315 na odovzdanie dokumentov so znakom "A" do Štátneho archívu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archívna spisová doska typ III/315 ks 500
Výška mm 315
Šírka mm 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- archívna spisová doska typ III/315 pre náročnú dlhodobú archiváciu áno
- materiálom je hladká archívna lepenka PRIOR v hrúbke 1200 - 1300gr/m2, ktorá spĺňa požiadavky medzinárodných noriem pre dlhodobú archiváciu dokumentov áno
- lepenka má vysokú pevnosť a tuhosť áno
- dodávané v rozloženom stave áno
- ekologicky šetrný výrobok áno
- balenie po 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Vrátane dopravy na miesto plnenia, Archív Ústavu pamäti národa, Miletičova ulica číslo 7, Bratislava. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, naskladnenie, clo, atď.).
2) Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zmluvy o viac ako 2 dni sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
3) Dodávateľ dodá predmet zmluvy v požadovanej kvalite, výhradne nový, nepoužitý.
4) Dodávateľ predloží do dvoch dní od uzavretia zmluvy foto materiál ponúkaného tovaru s jeho označením, opisom a špecifikáciou za účelom kontroly a odsúhlasenia ponúkaného tovaru s požiadavkou objednávateľa. Nedodržanie tejto požiadavky sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvy.
5) Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH.
6) Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný v rozpore so špecifikáciou, poškodený, atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky.
7) Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miletičova 7, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

27.03.2023 08:00 — 31.03.2023 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

3 690,00

3 075,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2023 10:15

24.03.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 628
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2023 10:28 - Vstupná ponuka 3 690,00 € Cena s DPH
22.03.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 658,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS