• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 11:15

Detail zákazky Z20232085

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2023 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2023 11:15

Základné údaje

Z20232085

OF-269763

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7704973

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Rožňavská 17, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny

technické plyny

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
projekt: SMARTFARM 313011W112 - -
155. tekutý dusík l 1000
363. Tekutý dusík l 1400
1. Stlačený vzduch fľaša 16
2. Acetylén technický fľaša 2
3. Prenájom fliaš na technické plyny deň 5844
4. Kyslík fľaša 2
5. Acetylén 2.6 fľaša 3
6. Hélium fľaša 2
7. Dusík fľaša 4
8. Dusík fľaša 2
9. Kyslík stlačený fľaša 2
10. Vzduch technický, UN 1002 fľaša 3
11. Vodík fľaša 2
12. Prenájom fliaš na technické plyny deň 5475
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
155. tekutý dusík, min. požadované technické vlastnosti: - tekutý dusík na homogenizáciu rastlinných pletív nevyhnutný pre izoláciu nukleových kyselín  ( objednávateľ má k dispozícii vlastné nádoby)
363. Tekutý dusík, min. požadované technické vlastnosti: - tekutý dusík, objednávateľ má k dispozícii vlastné nádoby
1. Stlačený vzduch, min. požadované technické vlastnosti: - Stlačený vzduch 6 m3 F50 P150, 5.5 bez CnHm
2. Acetylén technický, min. požadované technické vlastnosti: - Acetylén technický F40 6 kg
4. Kyslík, min. požadované technické vlastnosti: - Kyslík 3.5,  10,73 m3 F50 P200, čistota: 99,999 %
5. Acetylén 2.6, min. požadované technické vlastnosti: - plyn acetylén 99,6%, fľaša F50/ 50 l
6. Hélium, min. požadované technické vlastnosti: - hélium 5.0, 20 Mpa, 50 l
7. Dusík, min. požadované technické vlastnosti: - dusík 5.0, 50 l
8. Dusík, min. požadované technické vlastnosti: - dusík ECD 50 l
9. Kyslík stlačený, min. požadované technické vlastnosti: - kyslík stlačený o čistote min. 99.5%, 50 l
10. Vzduch technický, UN 1002, min. požadované technické vlastnosti: - vzduch technický, UN 1002, 40 l
11. Vodík, min. požadované technické vlastnosti: - vodík 50 l čistota 5.0 (50/200), > 99,999%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (odberné miesto Bratislava - položky č. 6.-12., odberné miesto Lužianky - položka č. 363., odberné miesto Piešťany - položky č. 155, 1.-5.)
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky s minimálne 80% zálohou exspiračnej doby. Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy,
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Objednávateľ v prípade nedostupnosti príslušnej veľkosti balenia tovaru umožňuje predložiť aj variantné riešenie balení, spočívajúce v inej ponúknutej veľkosti balenia tovaru ako je balenie príkladmo požadované objednávateľom v opise produktov. MINIMÁLNE POŽADOVANÉ celkové množstvo MJ danej položky musí byť dodržané bez ohľadu na veľkosti balenia.
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých poskytnutých Ministerstvom dopravy a výstavby cez MŠVVŠ SR a VA z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu OPII – OP Integrovaná infraštruktúra projektu - Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti“ (Akronym: SmartFarm 313011W112) s ITMS kódom: 313011W112
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Lehota plnenia predmetu Zmluvy sa predlžuje o čas výkonu kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, a to o čas od predloženia dokumentácie na kontrolu až po doručenie Správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi.
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO.
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov s uvedením názvu a označenia projektu
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať Dodávateľa o ich odstránenie. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti Dodávateľa podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru Dodávateľom má kupujúci právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-VÚŽV:Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky / NPPC-VÚP:Priemyselná 4,824 75 Bratislava / NPPC-VÚRV:Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany, Slovenská republika

01.05.2023 08:00 — 26.06.2023 15:00

14,00 počet položiek

13 938,15

13 938,15

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2023 12:29

31.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 70
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2023 14:32 - Vstupná ponuka 13 938,00 € Cena bez DPH
31.03.2023 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 13 937,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS