00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
47354232
ALINEA s.r.o.
Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK
Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou
pero, písací blok, bavlnená taška, športový uterák, tričko, hrnček, fľaša, solárna nabíjačka cukríky
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou do miesta plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodávku reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v I. akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje priebežné dodávanie reklamných predmetov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kovové gulôčkové pero | ks | 3000 | ||
2. Notes - zápisník | ks | 400 | ||
3. Bavlnená nákupná taška s dlhými držadlami | ks | 600 | ||
4. Rýchloschnúca osuška - uterák | ks | 300 | ||
5. Tričko biele | ks | 500 | ||
6. Keramický hrnček | ks | 200 | ||
7. Tritanová fľaša na vodu | ks | 300 | ||
8. Powerbanka solárna | ks | 50 | ||
9. Cukríky mentolové | krab. | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kovové gulôčkove pero | Guľôčkové pero z recyklovaného kovu hliníka s chrómovými časťami. Farba kráľovská modrá, modrý atrament. Rozmery cca 15 x 1 cm. |
pokračovanie k položke č. 1 | Potlač: jednostranná, jednofarebná, 1 logo umiestnené v zmysle požiadaviek objednávateľa. Typ potlače: laserové gravírovanie / tampoprint |
2. Notes - zápisník | Zápisník formátu A5, linajkový s tvrdým obalom, elastickým uzáverom a záložkovou stuhou, cca 80 linajkových stránok z recyklovaného papiera, farba biela, rozmer cca 21x14x1,3 cm. |
pokračovanie k položke č. 2 | Potlač. 4F, UV digitálna potlač, jenostranná |
3. Bavlnená nákupná taška s dlhými držadlami | Bavlnená taška s dlhými držadlami, materiál cca 180g/m2, farba: hnedá béžová, rozmer cca 38x42 cm, potlač 4F, jednostranná, sieťotlač/transfer |
4. Rýchloschnúca osuška - uterák | Športový uterák, dobre absorbuje vodu, materiál 55% polyamid/45% mikrovlákno. Rozmer 30x80 cm, farba biela. Potlač 4F, jednostranná, veľkosť max A4, potlač transfer/sublimácia |
5. Tričko biele | Tričko biele, bavlnené s okrúhlym výstrihom, materiál min. 160g/m2, potlač 4F, sieťotlač, jednostranná, veľkosť A4, jedno logo na rukáve jednofarebné |
6. Keramický hrnček | Keramický hrnček biely s hladkým lesklým povrchom, objem min. 300ml, poltač 4F, sublimácia, dookola celého hrnčeka |
7. Tritanová fľaša na vodu | Tritanová fľaša na vodu, vrátane pútka pre ľahké nosenie. Objem 600 ml, bez BPA, farba biela - priehľadná, rozmer cca 3,2x24,3x6,5 cm. Potlač 4F, rotačný digitál celá fľaša |
8. Powerbanka solárna | Bambusová solárna powerbanka s kapacitou 8 000 mAh, dvoma USB portmi a jedným micro USB portom a štyrmi LED indikátormi. Vstrup DC 5V /2A, výstup DC V / 2A, vrátane kábla. |
pokračovanie k položke č. 8 | Farba hnedá, bambusová, rozmer cca 14x7x2 cm, potlač jednostranná, digitálny, jednofarebná, 1 logo |
9. Cukríky mentolové | Mentolové cukríky v krabičke bielej farby, obsah 10 gr., rozmer krabičky cca 4,7x1,6 cm, potlač jednostranná, jednofarebná, 1 loho |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava). Odberným miestom je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody. |
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH. |
4. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom. |
5. Objednávateľ požaduje tlač loga primeranou technológiou - napr. tampónová tlač, ofsetová tlač, laser atď. (nie nálepky). Všetky typy tlače "log" a textov na propagačných predmetoch zašle Objednávateľ Dodávateľovi elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
6. Vizualizáciu umiestnenia potlače log a textov na propagačných predmetoch zašle Dodávateľ vopred elektronicky Objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby. |
7. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (u drobných reklamných predmetov min. 5 mm na výšku). |
8. Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom e-mailovej čiastkovej požiadavky, ktorá bude obsahovať najmä špecifikáciu množstva, druhu tovaru a potlače. |
9. Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t.j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať čiastkové dodávky tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní e-mailovej požiadavky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
11. Dodávateľ dodá predmet čiastkovej dodávky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
12. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
14. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa. |
15. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom) do 24 hodín od zistenia vady Objednávateľovi, okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. |
16. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
17. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním. |
18. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
19. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
20. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
21. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
22. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
23. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
16 269,60
13 558,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2023 09:49
29.03.2023 10:00
29.03.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2023 14:14 - Vstupná ponuka | 16 269,00 | € | Cena s DPH |
29.03.2023 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 508,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: