• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 11:40

Detail zákazky Z20232084

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 11:40

Základné údaje

Z20232084

OF-269650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691135

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

47354232

ALINEA s.r.o.

Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou

pero, písací blok, bavlnená taška, športový uterák, tričko, hrnček, fľaša, solárna nabíjačka cukríky

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou
Funkcia
Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou do miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v I. akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ požaduje priebežné dodávanie reklamných predmetov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kovové gulôčkové pero ks 3000
2. Notes - zápisník ks 400
3. Bavlnená nákupná taška s dlhými držadlami ks 600
4. Rýchloschnúca osuška - uterák ks 300
5. Tričko biele ks 500
6. Keramický hrnček ks 200
7. Tritanová fľaša na vodu ks 300
8. Powerbanka solárna ks 50
9. Cukríky mentolové krab. 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kovové gulôčkove pero Guľôčkové pero z recyklovaného kovu hliníka s chrómovými časťami. Farba kráľovská modrá, modrý atrament. Rozmery cca 15 x 1 cm.
pokračovanie k položke č. 1 Potlač: jednostranná, jednofarebná, 1 logo umiestnené v zmysle požiadaviek objednávateľa. Typ potlače: laserové gravírovanie / tampoprint
2. Notes - zápisník Zápisník formátu A5, linajkový s tvrdým obalom, elastickým uzáverom a záložkovou stuhou, cca 80 linajkových stránok z recyklovaného papiera, farba biela, rozmer cca 21x14x1,3 cm.
pokračovanie k položke č. 2 Potlač. 4F, UV digitálna potlač, jenostranná
3. Bavlnená nákupná taška s dlhými držadlami Bavlnená taška s dlhými držadlami, materiál cca 180g/m2, farba: hnedá béžová, rozmer cca 38x42 cm, potlač 4F, jednostranná, sieťotlač/transfer
4. Rýchloschnúca osuška - uterák Športový uterák, dobre absorbuje vodu, materiál 55% polyamid/45% mikrovlákno. Rozmer 30x80 cm, farba biela. Potlač 4F, jednostranná, veľkosť max A4, potlač transfer/sublimácia
5. Tričko biele Tričko biele, bavlnené s okrúhlym výstrihom, materiál min. 160g/m2, potlač 4F, sieťotlač, jednostranná, veľkosť A4, jedno logo na rukáve jednofarebné
6. Keramický hrnček Keramický hrnček biely s hladkým lesklým povrchom, objem min. 300ml, poltač 4F, sublimácia, dookola celého hrnčeka
7. Tritanová fľaša na vodu Tritanová fľaša na vodu, vrátane pútka pre ľahké nosenie. Objem 600 ml, bez BPA, farba biela - priehľadná, rozmer cca 3,2x24,3x6,5 cm. Potlač 4F, rotačný digitál celá fľaša
8. Powerbanka solárna Bambusová solárna powerbanka s kapacitou 8 000 mAh, dvoma USB portmi a jedným micro USB portom a štyrmi LED indikátormi. Vstrup DC 5V /2A, výstup DC V / 2A, vrátane kábla.
pokračovanie k položke č. 8 Farba hnedá, bambusová, rozmer cca 14x7x2 cm, potlač jednostranná, digitálny, jednofarebná, 1 logo
9. Cukríky mentolové Mentolové cukríky v krabičke bielej farby, obsah 10 gr., rozmer krabičky cca 4,7x1,6 cm, potlač  jednostranná, jednofarebná, 1 loho
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava). Odberným miestom je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody.
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH.
4.  Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom.
5. Objednávateľ požaduje tlač loga primeranou technológiou - napr. tampónová tlač, ofsetová tlač, laser atď. (nie nálepky). Všetky typy tlače "log" a textov na propagačných predmetoch zašle Objednávateľ Dodávateľovi elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
6. Vizualizáciu umiestnenia potlače log a textov na propagačných predmetoch zašle Dodávateľ vopred elektronicky Objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby.
7. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená objednávateľom. Minimálna veľkosť znakov je 2 cm na výšku (u drobných reklamných predmetov min. 5 mm na výšku).
8. Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom e-mailovej čiastkovej požiadavky, ktorá bude obsahovať najmä špecifikáciu množstva, druhu tovaru a potlače.
9. Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t.j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo.
10. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať čiastkové dodávky tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní e-mailovej požiadavky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
11. Dodávateľ dodá predmet čiastkovej dodávky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
12. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti.
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
14. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa.
15. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom) do 24 hodín od zistenia vady Objednávateľovi, okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
16. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
17. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
18. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
19. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
20. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
21. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
22. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
23. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

16 269,60

13 558,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2023 09:49

29.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 144
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2023 14:14 - Vstupná ponuka 16 269,00 € Cena s DPH
29.03.2023 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 14 508,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS