• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2023 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2023 12:35

Detail zákazky Z20232081

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2023 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2023 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2023 12:35

Základné údaje

Z20232081

OF-269767

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7677279

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické a čistiace prostriedky

hygienické prostriedky, čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky,

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39291000-8 - Prací spotrebný materiál
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické a čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky a hygienické potreby určené pre interné potreby verejného obstarávateľa a jeho prevádzkové jednotky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Mydlo toaletné samostatne balené 100g/HIT, RUBIS alebo ekvivalent/ ks 300
2. Krém na ruky  v tube , regenerujúci a hydratačný 100g  balenie /Indulona  alebo ekvivalent ks 300
3. Abrazívna mycia pasta na ruky 450g/Solvina alebo ekvivalent ks 300
4. Tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou 5 l balenie ks 5
5.Toaletný papier  JUMBO , biely 100% celulóza, 117,5m/ks, bal / 12 ks bal 10
6. Toaletný papier dvojvrstový maxi – economy cca 69m – Harmony, Katrin, alebo ekvivalent ks 500
7. Čistiaci gél na WC – proti vodnému kameňu a dezinfekcia 750ml  s vôňou ks 20
8. WC blok 50g tuhý, guličky ks 60
9. Čistiaci prostriedok na okná 500ml s rozprašovačom ks 20
10. Čistiaci prostriedok na podlahy   vodou umyvateľné - 5 l balenie s vôňou /dlažba ks 10
11. Čistič odpadu granulát (Hydroxid sodný) 500g ks 4
12. Prípravok na umývanie riadu 900ml/ Jar alebo ekvivalent/ ks 10
13. Hubka na riad – väčšia 5 ks v balení, bal. 20
14. Tekutý  čistiaci piesok - čistenie sanity 750 ml - Cif alebo ekvivalent s vôňou ks 15
15. Osviežovač vzduchu v spreji 300ml – vôňa ocean, citrón ks 20
16. Utierky ZZ do zásobníka, dvojvrstvové, skladané, biele, 100% celulóza, 20 x200 mm 20ks/kartón bal. 10
17. Papierová utierka - rolka, dvojvrstvová, 240m, 2ks/ bal, biela, 100% celulóza ks 10
18. Rukavice gumené pre upratovačky ,prírodný latex  s vnútorným semišom pár 20
19. Vrecia do koša PE na odpad čierne,  50cm x 60cm, rolka/50 ks rol. 20
21. Vrecia do koša PE na odpad čierne  60x70 cm, 30 mikr., rolka rol. 20
22. Utierka z mikrovlákna- 35cm x 30cm, dobre savá vodu, nepoškodzuje povrchy ks 20
23. Prací gel na hrubo  znečistené farebné prádlo  1,5 l balenie ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť rozpočet ceny po položkách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena bez DPH, DPH a cena s DPH.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Tovar bude dodaný na základe objednávky podľa rozpisu.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 48 hodín od nahlásenia reklamácie na vlastné náklady prevziať reklamovaný tovar u objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci zákonom stanovenej doby reklamovaný tovar - vymenený, opravený alebo neuznanú reklamáciu s písomným odôvodnením doviesť na vlastné náklady k objednávateľovi.
Dodávateľ vyhotoví  a zašle faktúru pre objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Martina Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.04.2023 00:00 — 31.05.2023 00:00

1,00 súbor

1 861,76

1 861,76

Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru po položkách a jeho technickú špecifikáciu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2023 10:00

27.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 764
 159
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2023 09:24 - Vstupná ponuka 1 861,76 € Cena bez DPH
27.03.2023 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS