00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
FortiMail
bezpečnostný prvok, email, ochrana
Služba
1. FortiMail-VM02, 24x7 Base Bundle Contract, 3Y RNW
|
|
---|---|
Funkcia |
FortiMail-VM02, 24x7 Base Bundle Contract, 3Y RNW |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru). |
3. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať, že dodávateľ má platnú certifikáciu NSE4. |
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží oskenovaný certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27000. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
6. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení FortiMail formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
7. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa. |
8. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
9. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane aktivácie supportu s akceptačným protokolom a reaktivácie podpory. |
10. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
11. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | FortiMail-VM02, 24x7 Base Bundle Contract, 3Y RNW |
Navrhnutá hodnota | FortiMail-VM02, 24x7 Base Bundle Contract, 3Y RNW (Identifikator: , SN: ). |
Bez uvedenia jednoznacneho identifikatora existujuceho systemu nie je mozne nacenit obnovu podpory a licencii.
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
28.03.2023 00:01 — 27.03.2026 23:59
1,00 celý rozsah
14 538,00
12 115,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2023 10:30
24.03.2023 14:30
24.03.2023 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2023 11:23 - Vstupná ponuka | 14 538,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2023 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 538,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: