• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2023 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2023 12:35

Detail zákazky Z20232051

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2023 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2023 12:35

Základné údaje

Z20232051

OF-268876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7665374

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier na zabezpečenie administratívnych prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papier kopírovací A4 80g, balenie 500 listov; Standard bal. 1000
2. Papier kopírovací A4 80g, balenie 500 listov; Special bal. 1000
3. Papier kopírovací A3 80g, balenie 500 listov, Standard bal. 500
4. Papier kopírovací A3 80g, balenie 500 listov; Special bal. 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka: 107 +/- 3 g/m2; tuhosť pozdĺž.: 125 +/- 15 mN; tuhosť priečna: 60 +/- 10 mN; drsnosť (podľa Bendtsena): 200 +/- 50 ml/min.; belosť CIE: 161 +/- 3 ; belosť s UV: 110 +/- 1,5%; opacita:min 91 %; 1. Papier kopírovací A4 80g, balenie 500 listov; Standard
plošná hmotnosť: 80 +/- 3 g/m2; hrúbka: 110 +/-3 mm/1000; tuhosť pozdĺžna: 125 mN; tuhosť priečna: 68 mN; drsnosť (podľa Bendtsena): 140 +/- 50 ml/min; belosť CIE : 170 +/- 3; belosť s UV: 114 +/- 1,5%; opacita: 95 (min 93) %; vlhkosť: 4 +/-0,4 % 2. Papier kopírovací A4 80g, balenie 500 listov; Special
hrúbka: 107 +/- 3 g/m2; tuhosť pozdĺž.: 125 +/- 15 mN; tuhosť priečna: 60 +/- 10 mN; drsnosť (podľa Bendtsena): 200 +/- 50 ml/min.; belosť CIE: 161 +/- 3 ; belosť s UV: 110 +/- 1,5%; opacita:min 91 %; 3. Papier kopírovací A3 80g, balenie 500 listov, Standard
plošná hmotnosť: 80 +/- 3 g/m2; hrúbka: 110 +/-3 mm/1000; tuhosť pozdĺžna: 125 mN; tuhosť priečna: 68 mN; drsnosť (podľa Bendtsena): 140 +/- 50 ml/min; belosť CIE : 170 +/- 3; belosť s UV: 114 +/- 1,5%; opacita: 95 (min 93) %; vlhkosť: 4 +/-0,4 % 4. Papier kopírovací A3 80g, balenie 500 listov; Special
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Tovar musí presne spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná priebežne, vždy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom.
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s preukázateľne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a/alebo technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Tovar bude dodávaný na pracoviská objednávateľa podľa požiadaviek v zmysle objednávok.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 3 hodiny vopred .
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 pracovných dní
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 3 jednotky zmluvného plnenia
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

27 336,00

22 780,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.03.2023 11:24

23.03.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2023 14:37 - Vstupná ponuka 27 336,00 € Cena s DPH
21.03.2023 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 27 330,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS