• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 13:55

Detail zákazky Z20232049

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 13:55

Základné údaje

Z20232049

OF-269691

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691125

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie kancelárie

kancelárske stoly, kancelársky nábytok, kancelárske skrine

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky kontajner
Funkcia
Kancelársky kontajner pod pracovný stôl.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky kontajner ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 50 cm
výška max. 60 cm
hĺbka max. 50 cm
počet zásuviek min. 3
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 2. Kancelárska skriňa s dvierkami stredná
Funkcia
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa s dvierkami stredná ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 90 - 100 cm
výška max. 110 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 3. Policová skriňa s dvierkami
Funkcia
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policová skriňa s dvierkami ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 80 cm
hĺbka min. 32 cm
výška min. 178 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
počet políc min. 4
Skriňa z laminovanej drevotriesky, hrany sú olepené ABS plastovou hranou hrúbky min. 1 mm vo farbe dekóru dosky, dvierka uzamykateľné, s dvoma kľúčmi. Skriňa vhodná na ukladanie šanónov.
 4. Šatník
Funkcia
Šatník na odkladanie odevov do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatník dvojdverový s dvoma zásuvkami ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 85 cm
výška min. 180 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 5. Kancelársky stôl
Funkcia
Kancelársky stôl do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 100 cm
dĺžka min. 80 cm
výška min. 75  cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 6. Kancelársky stôl ľavý
Funkcia
Rohový kancelársky stôl - ľavý roh.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohový kancelársky stôl - ľavý roh. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery uvedené v prílohe č. 2 spolu s grafickým znázornením.
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
materiál z laminátovej drevotriesky, hr. aspoň 2,5cm, krycí panel hr. 1,5cm, výška 750mm, pracovná doska hr. 3,5cm vybavená odolnou ABS hranou
 7. Kancelársky stôl pravý
Funkcia
Rohový kancelársky stôl - pravý roh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohový kancelársky stôl - pravý roh ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery uvedené v prílohe č. 2 spolu s grafickým znázornením.
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
materiál z laminátovej drevotriesky, hr. aspoň 2,5cm, krycí panel hr. 1,5cm, výška 750mm, pracovná doska hr. 3,5cm vybavená odolnou ABS hranou
 8. Váľanda molitanová
Funkcia
Váľanda molitanová.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váľanda molitanová. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery
dĺžka min. 190 cm
šírka min. 80 cm
 9. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnené sedadlo, sieťované operadlo z kvalitnej sieťoviny, mechanika s plynulým nastavením výšky sedadla, opierky rúk plastové, kolieska vhodné na tvrdé podlahy (parkety)
farba preferujeme tmavšie farby (modrá, čierna, šedá)
 10. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosnosť min. 150 kg, farba preferujeme čiernu, podpery na ruky, kreslo je vyplnené penou s vysokou hustotou s dlhou trvanlivosťou,
šírka sedadla v (cm) min. 50, Výška operadla min. 75 cm, celková výška  112 - 120 cm, plynový piest pre výškové nastavenie kresla
materiál poťahu - ekokoža/látka
 11. Kancelárska stolička zdravotná
Funkcia
Kancelárska stolička zdravotná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička zdravotná ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancel.stolička zdravotná so synchrónnou mechanikou, bedrová a hlavová opierka, nastaviteľné podrúčky, sedadlo s balančnými prvkami, plastová a kovová otočná konštrukcia, materiál textil, nosnosť min. 110 kg
 12. Kancelárska skriňa vysoká s nikou
Funkcia
Kancelárska skriňa vysoká s nikou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa vysoká s nikou ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka: max 90-100 cm
výška: max 180 cm
hĺbka: max 50 cm
farebné prevedenie: požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 13. Policová skriňa na šanóny
Funkcia
Policová skriňa na šanóny, otvorená.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policová skriňa na šanóny ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka: 80 cm
hĺbka: max 50 cm
výška: max 175 cm
farebné prevedenie: požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 14. Kreslo
Funkcia
Kreslo do kancelárie, bez koliesok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kreslo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kreslo bez koliesok, nohy drevené / kovové
materiál látka / drevo
náplň pena
vnútorná lakťová opierka min. 17 cm
vonkajšia lakťová opierka min. 23 cm
nosnosť min. 100 kg
farba preferujú sa tmavšie farby
Rozmery zmontované:
šírka max 70 cm
výška max 90 cm
hĺbka max 70 cm
vizualizácia - príloha č. 4
 15. Kancelárska skriňa s nikou
Funkcia
Kancelárska skriňa s nikou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa s nikou ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max 80 cm
výška max 100 cm
hĺbka max 40 cm
vizualizácia v prílohe č. 3
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 16. Stojanový vešiak
Funkcia
Stojanový vešiak
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stojanový vešiak ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
samostatne stojaci vešiak na odevy vhodný do kancelárskych priestorov, materiál oceľ, výška min. 170 cm, počet háčikov - min. 8
 17. Kuchynská linka
Funkcia
Kuchynská linka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuchynská linka celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 160 cm max 180 cm
min. 3 skrinky
vizualizacia v prílohe č. 5
 18. Konferenčný stôl
Funkcia
Konferenčný stôl do zasadacej miestnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčný stôl ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
výška min. 76 cm
hrúbka dosky min. 3,6 cm
rozteč medzi nohami stola min. 125 cm
hĺbka min. 70 cm
farba čerešňa
 19. Zasadacia (konferenčná) stolička - čierna
Funkcia
Zasadacia (konferenčná) stolička - čierna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zasadacia (konferenčná) stolička ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnená konferenčná stolička, pevný oceľový rám odolný proti poškodeniu, huba použitá v sedle je odolná voči poklesu a deformácii
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

03.04.2023 12:00 — 31.05.2023 14:00

1,00 celok

8 720,00

8 720,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.03.2023 11:02

29.03.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 500
 11
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2023 12:49 - Vstupná ponuka 8 710,00 € Cena bez DPH
20.03.2023 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka 6 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS