• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 12:05

Detail zákazky Z20232045

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 12:05

Základné údaje

Z20232045

OF-268880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691127

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

35787473

JUTEX - Contract, s.r.o.

Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny - linoleum

PVC podlahová krytina, Linoleum, Sokle

  • 44112230-9 - Linoleum
  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PVC podlaha
Funkcia
Podlahová krytina - 3-vrstvá heterogénna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podlahová krytina -množstvo m2 6200
Hrúbka mm 2
Hrúbka nášlapnej mm 0,4
Šírka m 1,5
Dĺžka návinu bm 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100% PVC
Trieda reakcie na oheň Bfl-s1
Trieda záťaže min. 23/33/43
Typ 3 vrstvá heterogénna
Farba béžová, sivá alebo podľa vzorkovníka farieb
 2. PVC sokel 30/30
Funkcia
sokel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 17
Dĺžka bm 60
Balenie bm 100
 3. Zvarovacia šnúra
Funkcia
napojenie podlahovín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kg 68
Priemer mm 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spotreba 2kg/30m2
 4. Disperzné lepidlo na PVC
Funkcia
lepidlo na nasiakavé podklady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kg 2100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spotreba 250-350g/m2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
2. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia a zamerania.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
4. Objednávateľ má právo na vyžiadanie vzoriek tovaru v lehote dohodnutej s dodávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
5. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
6. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
8. PVC podlahu a koberce požadujeme dodať v rolách, ktorých dĺžka nepresiahne 2m. Realizácia zákazky sa uskutoční v čiastkových objednávkach. Pred objednávkou požadujeme kontrolné meranie kancelárií a chodieb. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Tovar nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
10. Objednávateľ je oprávnený neprevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo bude poškodený, prípadne vykazovať akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy .
11. Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú na inej lehote. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
12. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenia od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c)náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
13. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
14. Nedodržanie požiadavky č. 2, 3, 4,9  a 11  objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

79 903,30

66 586,09

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.03.2023 11:04

29.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 307
 129
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2023 12:02 - Vstupná ponuka 79 899,60 € Cena s DPH
29.03.2023 03:05 - Najvýhodnejšia ponuka 72 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS