00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
30998263
ECOTEST spol. s r. o.
Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK
Digestor- laboratórny odsávací box s príslušenstvom
digestor, odsávací box, laboratórny nábytok
Tovar, Služba
1. Laboratórny digestor
|
|
---|---|
Funkcia |
Laboratórny nábytok slúžiaci na každodenné použitie pri práci v laboratóriu. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množsvto | ks | 1 | ||
šírka | mm | 1500 | ||
hĺbka | mm | 800 | ||
výška | mm | 2300 | ||
výška pracovnej dosky od podlahy | mm | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál na vnútorné obloženie digestora: vysokotlaký laminát o hrúbke min: 5mm, vysoko chemicky odolný jednoliaty materiál ( s atestom) bez škár a medzier | |
PRÍSLUŠENSTVO | |
Digestorový pracovný jednostranný stôl na podnoži: - rozmery: šírka min 1500mm x hĺbka min: 800mm x výška min: 900mm zhotovený z uzavretých kovových joklových profilov s rozmermi 60x40mm, hrúbkou plechu min: 2mm, s bočnou výstuhou nôh pre zvýšenú záťaž a stabilitu stola zhotovenou z identických joklových profilov, | |
povrchová úprava vypaľovanou práškovou epoxidovou sivou farbou zabezpečujúcou najvyššiu chemickú a mechanickú odolnosť, rektifikačné pätky | |
Pracovná doska: - z chemicky odolného bieleho vysokotlakého laminátu HPL /fundermax s chemickým atestom/ hrúbky min: 5mm spojeného s lamino DTD hrúbky min: 18mm so zvýšeným plastovým okrajom zabezpečujúcim ochranu obsluhy proti prípadným rozliatym alebo vytečeným chemikáliám, rozmery: šírka min: 1500mm x hĺbka min: 800mm | |
Nekovová digestorová nadstavba: - s vonkajším skeletom z lamino DTD hrúbky min: 18mm s ABS hranou hrúbky min: 2mm , vnútorným priestorom obloženým na všetkých stenách chemicky odolným vysokotlakým laminátom hrúbky min: 5mm s chemickým atestom, skelet digestora vonkajšieho rozmeru: šírka min:1500 mm x hĺbka min: 800mm x výška min: 1400mm je ukotvený ku pracovnej doske stola | - |
Čelné bezpečnostné sklo: - osadené v hliníkovom ráme, s vertikálnym jednoručným plynulým otváraním po celej šírke okna, s automatickou aretáciou výsuvu v akejkoľvek výške zdvihu bez potreby mechanickej západky a použitia druhej ruky, pohyb skla zabezpečený oceľovým poplastovaným lankom so závažím primeranej hmotnosti | |
MÉDIA V DIGESTORE: | |
- 5x zásuvka na el.energiu 230V /na paneli 3x vľavo, 2x vpravo/, 1x vypínač vnútorného osvetľovacieho telesa /na paneli vpravo/, bez ističa (je zabudovaný v centrálnom elektrorozvádzači) , umiestnené pod sebou na bočných ovládacích paneloch, | |
- 2x prívod studenej vody s ovládacím ventilom vo vnútri digestora a keramickým odtokovým kalichom 145 x 145mm osadeným v zadnej časti pracovnej dosky 1x vľavo a 1x vpravo, | |
SKRINKA POD DIGESTOR: | |
- 2-dvierková s posuvnými dverami na plastových koľajniciach, (bez kovových pántov a iných korodujúcich elementov) s vnútornou policou, zhotovená z DTD hrúbky min: 18mm s ABS hranou hrúbky min: 2mm, voľne vysúvateľná na polohovateľných plastových nohách, pod pracovnou doskou digestora, rozmery: šírka min:1320mm x hĺbka min: 510mm x výška min: 810mm, | |
- polypropylénová vanička v 30mm na dne a polici skrinky | |
VZDUCHOTECHNIKA: | |
- bez odsávacieho ventilátora (vzduchotechnika VZT je už zabudovaná v strope) | |
- príruba pr.200mm v strede digestora pre uchytenie na VZT 200mm flexi plastové potrubie priemru min:.200mm v dĺžke 1-2m | |
farebné prevedenie pracovnej dosky stolov: | biele so svetlo sivým plastovým lemovaním |
farebné prevedenie kovových podnoží: | svetlo sivé |
farebné prevedenie lamino DTD skriniek: | biele |
farebné prevedenie hrán DTD dosiek u skriniek a korpusu plastovou hranou ABS : | biela, svetlo sivá |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie, vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu, pripojenia na prívody vody, elektriny (zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od inštal.miesta ) a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu 24 mesiacov. |
III. Realizácia dodávky: |
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. Dodávateľ telefonicky vyzve 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa vrátane montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu, pripojenia na prívody vody, elektriny (zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od inštal.miesta)., |
zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
3. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť kupujúcemu na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia kupovaného laboratórneho nábytku. Po odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku, po odsúhlasení príp. vzorky, a po odsúhlasení postupov a termínov plnenia danej objednávky, bude predávajúcemu zaslaná záväzná objednávka. |
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné). Súčasťou dodania predmetu zmluvy bude aj jeho napojene na médiá v mieste plnenia, s odskúšaním funkčnosti napojení. |
6. Súčasťou plnenia predmetu tejto dohody je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou predávajúceho. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch kupujúceho počas inštalácie a montáže predmetu tejto dohody dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto dohody. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
9. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri odovzdaní predmetu zmluvy vykonal všetky súvisiace odborné revízie alebo skúšky v zmysle platných zákonov a odovzdal objednávateľovi doklady o vykonaní odborných alebo revíznych skúšok. |
10. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
11. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Moyzesova 11, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
03.04.2023 08:00 — 30.07.2023 12:00
1,00 kpl
5 875,80
4 896,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2023 10:23
28.03.2023 09:00
28.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.03.2023 10:49 - Vstupná ponuka | 5 875,80 | € | Cena s DPH |
27.03.2023 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 875,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: