• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2023 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2023 10:45

Detail zákazky Z20232043

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2023 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2023 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2023 10:45

Základné údaje

Z20232043

OF-268953

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7684507

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

30998263

ECOTEST spol. s r. o.

Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digestor- laboratórny odsávací box s príslušenstvom

digestor, odsávací box, laboratórny nábytok

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39141500-7 - Digestory
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny  digestor
Funkcia
Laboratórny nábytok slúžiaci na každodenné použitie pri práci v laboratóriu.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný  v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množsvto ks 1
šírka mm 1500
hĺbka mm 800
výška mm 2300
výška pracovnej dosky od podlahy mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál na vnútorné obloženie digestora: vysokotlaký laminát o hrúbke min: 5mm, vysoko chemicky odolný jednoliaty materiál ( s atestom) bez škár a medzier
PRÍSLUŠENSTVO
Digestorový  pracovný jednostranný stôl na podnoži:                                                - rozmery:  šírka min 1500mm x hĺbka min: 800mm x výška min:  900mm zhotovený  z uzavretých kovových joklových profilov s rozmermi  60x40mm, hrúbkou plechu min:  2mm, s bočnou výstuhou nôh pre zvýšenú záťaž a stabilitu stola zhotovenou z identických joklových profilov,
povrchová úprava vypaľovanou práškovou epoxidovou sivou farbou zabezpečujúcou najvyššiu chemickú a mechanickú odolnosť, rektifikačné pätky
Pracovná doska:                                                                                                                - z chemicky odolného bieleho vysokotlakého laminátu HPL /fundermax s chemickým atestom/ hrúbky min: 5mm spojeného s  lamino DTD hrúbky min: 18mm  so zvýšeným plastovým okrajom  zabezpečujúcim ochranu obsluhy proti prípadným rozliatym alebo vytečeným chemikáliám, rozmery: šírka min: 1500mm x hĺbka min: 800mm
Nekovová digestorová nadstavba:                                                                                - s vonkajším skeletom z lamino DTD hrúbky min: 18mm  s ABS hranou hrúbky min: 2mm , vnútorným priestorom obloženým na všetkých stenách chemicky  odolným vysokotlakým laminátom hrúbky min: 5mm s chemickým atestom, skelet digestora vonkajšieho rozmeru:  šírka min:1500 mm x hĺbka min:  800mm x výška min: 1400mm je ukotvený ku pracovnej doske stola -
Čelné bezpečnostné sklo:                                                                                                - osadené v hliníkovom ráme, s vertikálnym jednoručným plynulým otváraním po celej šírke okna, s automatickou aretáciou výsuvu v akejkoľvek výške zdvihu bez potreby mechanickej západky a použitia druhej ruky, pohyb skla zabezpečený oceľovým poplastovaným lankom so závažím primeranej hmotnosti
MÉDIA V DIGESTORE:
- 5x zásuvka na el.energiu 230V /na paneli 3x vľavo, 2x vpravo/, 1x vypínač vnútorného osvetľovacieho telesa /na paneli vpravo/, bez ističa (je zabudovaný v centrálnom elektrorozvádzači) , umiestnené pod sebou na bočných ovládacích paneloch,
- 2x prívod studenej vody s ovládacím ventilom vo vnútri digestora a keramickým odtokovým kalichom 145 x 145mm osadeným v zadnej časti pracovnej dosky 1x vľavo a 1x vpravo,
SKRINKA POD DIGESTOR:
- 2-dvierková s posuvnými dverami na plastových koľajniciach, (bez kovových pántov a iných korodujúcich elementov) s vnútornou policou, zhotovená z  DTD hrúbky min: 18mm  s ABS hranou hrúbky min: 2mm, voľne vysúvateľná na polohovateľných plastových nohách, pod pracovnou doskou digestora, rozmery: šírka min:1320mm x hĺbka min: 510mm x výška min: 810mm,
- polypropylénová vanička v 30mm na dne a polici skrinky
VZDUCHOTECHNIKA:
- bez odsávacieho ventilátora (vzduchotechnika VZT je už zabudovaná v strope)
- príruba pr.200mm v strede digestora pre uchytenie na VZT 200mm flexi plastové potrubie priemru min:.200mm v dĺžke 1-2m
farebné prevedenie pracovnej dosky stolov: biele so svetlo sivým plastovým lemovaním
farebné prevedenie kovových  podnoží: svetlo sivé
farebné prevedenie lamino DTD skriniek: biele
farebné prevedenie hrán DTD dosiek u skriniek a korpusu plastovou hranou ABS : biela, svetlo sivá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie, vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke,  vrátane montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu, pripojenia na prívody vody, elektriny (zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od inštal.miesta ) a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu 24 mesiacov.
III. Realizácia dodávky:
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. Dodávateľ telefonicky vyzve 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru  a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa vrátane montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu, pripojenia na prívody vody, elektriny (zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od inštal.miesta).,
zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
3. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu.
4. Dodávateľ je povinný predložiť kupujúcemu na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia kupovaného laboratórneho nábytku. Po odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku, po odsúhlasení príp. vzorky, a po odsúhlasení postupov a termínov plnenia danej objednávky, bude predávajúcemu zaslaná záväzná objednávka.
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné). Súčasťou dodania predmetu zmluvy bude aj jeho napojene na médiá v mieste plnenia, s odskúšaním funkčnosti napojení.
6. Súčasťou plnenia predmetu tejto dohody je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou predávajúceho.
7. Dodávateľ  sa zaväzuje v priestoroch kupujúceho počas inštalácie a montáže predmetu tejto dohody dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto dohody.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
9. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri odovzdaní predmetu zmluvy vykonal všetky súvisiace odborné revízie alebo skúšky v zmysle platných zákonov a odovzdal objednávateľovi doklady o vykonaní odborných alebo revíznych skúšok.
10. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
11. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moyzesova 11, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.04.2023 08:00 — 30.07.2023 12:00

1,00 kpl

5 875,80

4 896,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.03.2023 10:23

28.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 73
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 10:49 - Vstupná ponuka 5 875,80 € Cena s DPH
27.03.2023 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka 5 875,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS