00738417
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Vašinova 124/59, Nitra-Chrenová, 95061, SVK
31412408
Topoľčianske pekárne a cukrárne, a.s.
Krušovská 1994, Topoľčany, 95501, SVK
Pekársky tovar, čerstvé pečivo
pekárske výrobky, chlieb, grahamový chlieb, rožky, grahamové rožky, lekvárové šatôčky, tvarohové šatôčky, makovky, lupačky, vianočka, závin, sendvič,
Tovar, Služba
|
1. Pekárske výrobky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| na priamu konzumáciu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rožok 40 g, hladký, štandard, bežné pečivo, | ks | 33000 | ||
| Rožok veľký 100 g, hladký, štandard, bežné pečivo, | ks | 2800 | ||
| Žemľa štandard 100 g | ks | 2500 | ||
| Trojžemľa 240 g, špeciálne pečivo | ks | 1200 | ||
| Kaiserka 50 g | ks | 2600 | ||
| Pletenka 100 g | ks | 1500 | ||
| Bandur 100 g | ks | 2100 | ||
| Uzol 100 g | ks | 1100 | ||
| Žemľa sójová 90 g | ks | 1300 | ||
| Grahamové pečivo 100 g | ks | 5600 | ||
| Pagáč škvarkový 50 g | ks | 1200 | ||
| Pizza rožok 50 g | ks | 1800 | ||
| Rožok sladký 60 g | ks | 2100 | ||
| Brioška 60 g | ks | 1700 | ||
| Vianočka 300 g | ks | 1400 | ||
| Bábovka mramorová 300 g | ks | 1100 | ||
| Osie hniezdo škoricové 60 g | ks | 1200 | ||
| Koláč tlačený 60 g | ks | 1600 | ||
| Večka tvarohová 70 g | ks | 3000 | ||
| Šatôčka pudingová 70 g | ks | 3600 | ||
| Cesnakový pletenec 70 g | ks | 1500 | ||
| Croissant nugátový 70 g | ks | 3600 | ||
| Závin kakaový 250 g | ks | 1500 | ||
| Závin orechový 250 g | ks | 750 | ||
| Lístkové cesto 500 g, polotovar | ks | 75 | ||
| Strúhanka 1 000 g, mleté, suché, neochutené pečivo | kg | 120 | ||
| Droždie lisované 1 000 g, pekárske droždie | kg | 50 | ||
| Sucháre 220 g - 250 g | ks | 50 | ||
| Chlieb 300 g, bezlepkový | ks | 270 | ||
| Rožok 40 g, bezlepkový | ks | 100 | ||
| Kaiserka 50 g, bezlepková | ks | 27 | ||
| Bábovka 250 g, bezlepková | ks | 27 | ||
| Kakaový závin 300 g, bezlepkový | ks | 27 | ||
| Bageta 150 g, špeciálne pečivo | ks | 1200 | ||
| Pečivo s posypom 60 g (semienka ľanové, slnečnicové,ovsené vločky atď., napr. Fitneska alebo ekvivalent) | ks | 1800 | ||
| Pletenec syrový 70 g | ks | 1800 | ||
| Taštička s jablkovou náplňou 70 g | ks | 1100 | ||
| Večka s orechovo-jablkovou náplňou 70 g | ks | 1100 | ||
| Večka junior 70 g | ks | 1100 | ||
| Chlieb konzumný, 1 000 g nebalený, voľne ložený | ks | 4500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| množstvo | jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody. |
| charakteristika | čerstvé pekárske výrobky |
| zmyslové požiadavky | vzhľad a tvar zodpovedajúci charakteru výrobku, kôrka celistvá, hladká, striedka dobre prepečená, pórovitá, pružná, vôňa a chuť zodpovedajúca použitým surovinám |
| Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi. | zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p. |
| Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu | v zmysle ustanovení Vyhlášky č. 24/2014 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z 23. januára 2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. |
| Názov |
| Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od vysúťaženia do 16.06.2023, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
| Dodávateľ už pri stanovení cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien tak, aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie. |
| Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu. |
| Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
| Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra-Chrenová a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
| Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. |
| Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
| Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 07:30 do 14:00 h. |
| Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
| Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
| Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
| Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
| Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
| Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
| Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
| V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ. |
| V prípade nedodania celej dodávky alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry |
| V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
| Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie. |
| Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Vašinova 124/59, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
3
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
44 580,00
37 150,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2023 09:58
23.03.2023 11:00
23.03.2023 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.03.2023 19:02 - Vstupná ponuka | 44 580,00 | € | Cena s DPH |
| 23.03.2023 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 219,18 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: