• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 11:45

Detail zákazky Z20232011

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 11:45

Základné údaje

Z20232011

OF-269698

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670610

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

45523436

Novoklim s.r.o.

Okružná 1699/17, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profylaktický servis klimatizácie a VZT vrátane výmeny filtrov

servis, VZT filter, kontrola, klimatizácia

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 42500000-1 - Chladiace a ventilačné zariadenia
  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 42512500-3 - Časti klimatizačných mechanizmov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profylaktický servis klimatizácie
Funkcia
Predmetom tejto zmluvy je poskytovanie základného servisu a dezinfekcie na vzduchotechnických, klimatizačných a chladiacich zariadeniach + výmena filtrov VZT
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mitsubishi MUZ-SF50VE ks 3
Mitsubishi MUZ-SE102VA ks 2
Mitsubishi PUMY-P140YKM2 ks 1
Mitsubishi MUZ-GF71VE 2 ks 2
Mitsubishi MUZ-SF35VE 2 ks 2
Mitsubishi MUZ-SF25VE 2 ks 2
Samsung AQ12UGBN 2 ks 2
LG LS-Q-096ABL 1 ks 1
LG S -112AH 1 ks 1
LG S07AH 2 ks 2
LG S09AH 1 ks 1
LG LS-Q-076A 1 ks 1
LG AS-CO96 1 ks 1
Sinclair Element 2 ks 2
Mitsubishi MXZ-4C80VA 5 ks 5
Mitsubishi MUZ-F25VE 1 ks 1
Mitsubishi SUZ-KA50VA 1 ks 1
Mitsubishi MUZ-GF1VE 2 ks 2
Mitsubishi MUZ-SF50VE 13 ks 13
Mitsubishi MUZ-SF25VE2 1 ks 1
Teknopoint-SR02-21H 1 ks 1
Haier APA IER AU10NFKERA 2 ks 2
Inverter premium PRV/32-WFCB 1 ks 1
Samsung AC035RNNDKG/EU 1 ks 1
kontrola na únik chladiva+oznámenie na úrad 9 ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia servisných prác KLM 2x za 1 rok - vonkajšia jednotka :
- chemické vyčistenie
- vyčistenie kondenzátora
- vyčistenie priestoru kompresora
- kontrola chodu a spínania ventilátora kondenzátora
- meranie odberu prúdu kompresora a ventilátora
- kontrola tlaku chladiaceho média, doplnenie v prípade, že je to potrebné, poznámka: dopĺňané chladivo nie je zahrnuté v cene
- Nalepenie štítku kedy bola vykonaná kontrola s údajmi o firme + zápis vykonania servisu
Špecifikácia servisných prác KLM 2x za 1 rok - vnútorná jednotka :
- vyčistenie prachových filtrov, chemické antibakteriálne vyčistenie výparníkov
- kontrola - funkčná skúška a vyčistenie odvodu kondenzátu, prípadne čerpadla kondenzátu
- kontrola osadenia, chodu a hlučnosti ventilátora
- kontrola manuálneho a diaľkového ovládania
Zápis vykonania servisu
kontrola na únik chladiva
vypracovanie podkladu pre oznámenie o fluórovaných skleníkových plynoch
 2. Vzduchotechnika
Funkcia
Predmetom tejto zmluvy je poskytovanie základného servisu a dezinfekcie na vzduchotechnických, klimatizačných a chladiacich zariadeniach + výmena filtrov VZT
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VZT Janka KLMOD 04 1 ks 1
VZT VTS Ventus vs-75-LSS/PH 1 ks 1
Atrea Duplex 170 EC5.CP 1 ks 1
VZT Janka typ KLM 10 1 ks 1
VZT VTS Ventus vs-75-R-SS/PH 1 ks 1
VZT VTS Ventus vs 55-R-SS/PH 1 ks 1
VZT VTS Ventus vs -120-L-SS/PH/S 1 ks 1
VZT rekuperačná Systém Air VX-700EV-L 1 ks 1
SAVE VTR 150/K 1 ks 1
Systemair 382-12 1 ks 1
Filter 592x592x300 F7 vereckový ks 2
Filter Sytemair 592x592x300 M5 vreckový ks 2
Filter Sytemair 592x592x300 G4 vreckový ks 3
Filter Sytemair 592x287x300 G4 vreckový ks 3
Filter Sytemair 592x592x300 M5 vreckový ks 3
Filter Sytemair 592x287x300 M5 vreckový ks 3
Filter Sytemair 897x287x360 M5 vreckový ks 3
Filter Sytemair 897x287x360 G4 vreckový ks 3
Filter Sytemair 428x428x300 M5 vreckový ks 6
Filter Sytemair 428x287x300 M5 vreckový ks 6
Filter Sytemair 428x428x300 F7 vreckový ks 6
Filter Sytemair 428x287x300 F7 vreckový ks 6
Filter Sytemair 592x592x48 M5 Z-line ks 1
Filter Sytemair 780x417x430 F7 vreckový ks 1
Filter Sytemair 750x325x430 F7 vreckový ks 1
Filter Sytemair 780x346x280 F7 vreckový ks 2
Filter Sytemair 780x417x430 M5 vreckový ks 1
Filter Sytemair 750x325x430 M5 vreckový ks 1
Filter Sytemair 780x346x280 M5 vreckový ks 2
Filter Sytemair 592x592x635 F7 vreckový ks 1
Filter Sytemair Filter Systemair vreckový - skosený ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia servisných prác VZT: Vzduchotechnické jednotky + príslušenstvo 2x za 1 rok
- kontrola regenerátora + vyčistenie
- kontrola výmenníka + vysatie + chemické vyčistenie
- ventilátory: vyčistenie hrubých nečistôt
- kontrola ložísk - premazanie
- Kontrola a vyčistenie odpadov, sifónov
- vyčistenie - umytie jednotky saponátom a dezinfekcia vnútorných častí
- kontrola celkového stavu jednotky, prípadný návrh opráv pri zistení porúch
- kontrola filtrov, vyčistenie,
- výmena komplet filtrov
Zápis vykonania servisu
kontrola na únik chladiva
vypracovanie podkladu pre oznámenie o fluórovaných skleníkových plynoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ poskytne plnenie tejto zmluvy vrátane dopravy (servisného technika, dodávku materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy na zariadeniach uvedených v Položkách opisného formulára.
Základný servis: Zhotoviteľ s dostatočným časovým predstihom vyzve objednávateľa na potrebu vykonania servisného úkonu. Na základe písomného potvrdenia a dohodnutého termínu uskutoční zhotoviteľ Práce.
Ostatné úkony: Neobsiahnuté v tomto základnom servise, môžu byť uskutočňované pokiaľ objednávateľ o ne požiada písomne, alebo zápisom do dokladu o oprave/servise. Výkazy o servisných prácach budú evidované na servisnej karte, ktorej kópia bude založená u objednávateľa.
Súčasťou servisných prác nebude výmena vadných dielov. Tieto budú dodané na základe samostatnej objednávky a po dodaní vyfakturované.
Spotrebný materiál poistky, Idinové remene, oleje, náplne, nátery a pod., ako aj vady vzniknuté neodbornou obsluhou nie sú predmetom prác a v mnysle tejto zmluvy budú účtované samostatne na základe objednávky.
Za vykonané servisné práce vystaví zhotoviteľ dielčiu faktúru, ktorá bude spĺňať náležitosti, daňového dokladu. jej výška je stanovená priloženou rozpočtovou prílohou. K faktúre bude priložený riadne vyplnený a potvrdený servisný list. V opačnom prípade má objednávateľ nárok neúplnú faktúru vrátiť. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. V prípade nesúhlasu so zaslanou faktúrou, môže ju objednávateľ reklamovať do 5 dní od dátumu odoslania.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodané náhradné diely budú fakturované na základe cenovej ponuky. Špecifikácia použitých náhradných dielov je súčasťou dokladu o servise (oprave).
Objednávateľ servisných a opravárenských služieb je povinný: Umožniť vjazd a parkovanie servisného vozidla v blízkosti pracoviska po dobu uskutočňovania servisu, alebo opravy.   umožniť pracovníkom zhotoviteľa prístup k zariadeniam tak, aby nevznikali prestoje. V opačnom prípade budú prestoje fakturované hodinovou zúčtovacou sadzbou podľa článku V. bodu 5. tejto zmluvy. Zabezpečiť pracovníka, ktorý bude doprevádzať servisných pracovníkov.
Objednávateľ je ďalej povinný udržiavať v riadnom stave projektovú a technickú dokumentáciu zariadenia, ktorého servis alebo oprava je predmetom zmluvy a na požiadanie ju predložiť pracovníkom zhotoviteľa.
Zhotoviteľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi potrebu náhrady opotrebovaných častí z perspektívy blízkej možnej poruchy.
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi demontované časti zariadenia.
Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov.
Zhotoviteľ bude pri plnení zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou. Zaväzuje sa dodržiavať záväzné predpisy, technické normy, podmienky výrobcov zariadení a podmienky tejto zmluvy. Zhotoviteľ sa bude riadiť východiskovými podkladmi objednávateľa, pokynmi objednávateľa, zápismi a dohodami oprávnených pracovníkov zmluvných strán.
Zhotoviteľ je povinný pri vstupe do objektu strpieť obmedzenia 'vykonávané v súlade s ustanoveniami zákona č. 4/2001 Z. z. o ZVJS. Pri vstupe do ústavu nesmie mať zhotoviteľ pri sebe a ani vo vozidle alkoholické nápoje, omamné látky, psychotropné látky, ich prekurzory, jedy, nepredpísané lieky alebo iné obdobné látky, zbrane, prostriedky audiovizuálnej techniky, mobilné telefóny alebo iné veci, resp. predmety ktorými by mohol byť ohrozený život, zdravie alebo bezpečnosť osôb a majetku alebo účel výkonu väzby a výkonu trestu odňatia slobody,
Zhotoviteľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, doručí objednávateľovi zoznam osôb s ich číslom občianskeho preukazu a dátumom narodenia, vrátane zoznamu motorových vozidiel s ich evidenčným číslom, za účelom udelenia povolenia vstupu do priestorov objednávateľa.
V prípade, že zhotoviteľ nedodrží termín plnenia prác podľa článku IV., ods. 1 tejto zmluvy, je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dohodnutej ceny za zariadenie za každý aj načatý deň omeškania.
V prípade omeškania so zaplatením faktúry má zhotoviteľ právo fakturovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
Zhotoviteľ si vyhradzuje právo nenastúpiť na výkon prác uvedených v čl. IV. Zmluvy v prípade keď: objednávateľ za vykonané práce za obdobie predchádzajúceho štvrťroka neuhradil príslušnú faktúru v dohodnutom termíne, v prípade nedodržania platobných podmienok objednávateľom, zhotoviteľ má právo prerušiť výkon servisných prác, bez nároku objednávateľa na náhradu prípadných škôd s tým súvisiacich. Ukončenie servisných prác je podmienené dodržaním platobnej disciplíny objednávateľom, tj. úhradou príslušnej faktúry v zmluvne dohodnutom termíne.
Obidve strany môžu zmluvný vzťah ukončiť výpoveďou s dvojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúcim po doručení výpovede. Výpoveď nemusí byť zdôvodnená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.03.2023 08:00 — 26.03.2026 20:00

1,00 súbor

32 209,94

26 841,62

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2023 12:16

24.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 207
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2023 12:32 - Vstupná ponuka 32 208,00 € Cena s DPH
23.03.2023 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka 27 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS