• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 13:20

Detail zákazky Z20231994

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 13:20

Základné údaje

Z20231994

OF-266944

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670606

Objednávateľ

35540478

Základná škola Park Angelinum 8, Košice

Park Angelinum 8, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Acidofilné mlieko – tuk min. 3,6 %, probiotická kultúra Lactobacillus acidophilus, bez príchute, balenie 250g ks 2000
2. Bryndza – sušina min. 50 %, tuk v sušine min. 50 %, balenie 1 kg kg 60
3. Maslo čerstvé – množstvo tuku min. 82 %, balenie 125g kg 150
4. Mlieko trvanlivé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 liter liter 1200
5. Mlieko čerstvé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 liter liter 1000
6. Mlieko čerstvé plnotučné - 3,5 % tuku, objem 1 liter liter 240
7. Smotana na varenie – tuk min. 33 %, balenie 1liter liter 200
8. Smotana na varenie čerstvá – tuk min. 12 %, balenie 1liter liter 100
9. Smotana kyslá – min. 14 - 16 % tuku, balenie 200 ml liter 30
10. Syr plátkový 17 g – min. 50 % tuku v sušine (1balenie 100 g/5-6 ks v balení bez príchute) kg 15
11. Syr tavený v črievku – tuk v sušine min. 48 %, balenie 1kg kg 20
12. Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 30 %, bez pridaného rastlinného tuku kg 65
13. Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 45 %, bez pridaného rastlinného tuku kg 80
14. Tvaroh jemný hrudkový – sušina min. 23 %, tuk v sušine min. 8 %, obsah tuku min. 2,5 %, balenie 3 kg kg 50
15. Sójový tofu syr biely – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg kg 30
16. Termix tvarohový - rôzne príchute (vanilkový, čokoládový, jahodový) tvaroh min. 48 %, smotana min. 6,5 %, balenie 90 g ks 1800
17. Smotanovo tvarohový krém - rôzne príchute, smotana min.15,5%, sušina 37%,balenie 80g ks 600
18. Jogurt biely – tuk min. 3,1 %, bal. 3kg vedro ks 20
19. Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120g ks 1500
20. Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 150g ks 1500
21. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 150g ks 2000
22. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 140g ks 2000
23. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 125g ks 3000
24. Jogurt dvojzložkový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 122g ks 2000
25 Vajcia-čerstvé slepačie, veľkosť XL, škrupiny čisté neporušené, označené kódom na vajíčku, preverené veterinárnou kontrolou, po 30 ks v preložkách, minimálna trvanlivosť 21 dní od dodania tovaru ks 2000
26. Čerstvé droždie – balenie 42 g (1balenie 42 g/ 24 ks v balení) ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Syry bez rastliných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. desať na šiestu variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel,  syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Vajcia zo schválených a kontrolovaných chovov sliepok
Vajcia dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale alebo na sprievodnom obale neuplynulo viac ako 1/7 (znamená dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni od znášky)
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Ak súťažné podklady odkazujú priamo alebo nepriamo na konkrétny druh alebo typ tovaru, je prípustné ponúknuť ekvivalentné riešenie. Uchádzať v takom prípade musí vo svojej ponuke preukázať, že ponúkaný ekvivalentný tovar korešponduje s nahrádzaným tovarom, a to najmä z pohľadu zloženia, kvality, určenia, spôsobu výroby, spracovania a úžitkovej hodnoty pre verejného obstarávateľa. Uchádzať toto preukáže najmä dokladom o zložení, výrobnom procese alebo opisom daného ekvivalentu.
15. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
16. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dostal rozhodnutie o schválení farmy.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionánej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak sa bude dodávka tovaru vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát bezpečnosti potravín ISO 9001:2015, alebo Značky kvality SK, pre jednotlivé položky alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
25. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č.152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
26. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
27. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
28. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Park Angelinum 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celok

19 864,65

19 864,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2023 08:50

24.03.2023 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2023 16:10 - Vstupná ponuka 19 864,65 € Cena s DPH
17.03.2023 16:10 - Najvýhodnejšia ponuka 19 864,65 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS