• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 12:20

Detail zákazky Z20231993

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 12:20

Základné údaje

Z20231993

OF-266955

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670604

Objednávateľ

35540478

Základná škola Park Angelinum 8, Košice

Park Angelinum 8, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

31719236

Domäsko s.r.o.

Lieskovská cesta 640/23, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Živočísne výrobky, mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, hydina, mäsové výrobky

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Živočísne výrobky, mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka živočíšnych výrobkov, mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bravčové karé, kuchynská úprava, bez kostí, bez mastných šliach, bledoružovej farby, chladené kg 150
2. Bravčové pliecko, chladené, bez kosti, bez kože, bledoružovej farby, kuchynská úprava, bez mastných šliach kg 270
3. Bravčové stehno, chladené, bez kosti, bez kože, bez mastných častí, bledoružovej farby, orech, kuchynská úprava kg 450
4. Hovädzie zadné, chladené, bez kosti, bez kože, bez mastných častí, bledočervenej farby, biely tuk kg 300
5. Hovädzí roštenec, býk, kuchynská úprava, bez kostí, bez mastných častí, chudé do 3% tuku, svetločervenej farby, chladené kg 150
6. Teľacie stehno, orech, chladené, bez kosti, bez kože, bez mastných častí, kuchynská úprava kg 200
7. Kuracia pečeň, chladená, kuchynská úprava, bledoružovej farby kg 30
8. Kuracie stehná, chladené, kalibrované 180g./200g./220g kg 250
9. Kurča, chladené, bledoružovej farby, bez drobkov kg 30
10. Morčacie prsia, chladené, bez kostí, bez kože, opracované kg 300
11. Kačacie prsia, chladené bez kože, opracované kg 60
12. Kurací stehenný plátok, chladené, bez kosti, bez kože, bledoružovej farby, opracované kg 50
13. Kuracie prsia, chladené, bez kosti, bez kože, bledoružovej farby, opracované kg 300
14. Párky bravčové, čerstvý podiel masa 80%, bezlepkové kg 50
15. Šunková saláma, čerstvá, podiel mäsa min. 80% kg 50
16. Šunka dusená, čerstvá, podiel mäsa min. 80% kg 100
17. Slanina, bravčová, údená, bez kože, voľná kg 30
18. Údené stehno, čerstvé, bravčové, bez kosti, zasolené, zaúdené, bez chemických prísad kg 10
19. Klobása, bravčová, čerstvá, údená, podiel mäsa min. 80%, obsah soli nižší ako 4,0g/100g výrobku kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mäso a mäsové výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre alebo na obale mäsa neuplynula viac ako 1/3
Mäsové výrobky nesmú obsahovať konzervačné látky, zahusťovadlá viažuce na seba vodu, múku, škrob, ktoré pri procese výroby mäsových výrobkov nie sú schválené Štátnou potravinovou a veterinárnou správou SR
Mäsové výrobky vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mäso voľné, čerstvé, opracované, chladené a vákuovo nebalené
Mäso kvalita čerstvosti mäsa nesmie javiť znaky: po rozmrazení alebo zmrazení, obsahovať pridanú vodu, mastné, krvavé časti, cudzieho zápachu, neprirodzenej farby, napichovania do svaloviny
Mäso hovädzie pri dodávke hovädzieho mäsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené a zabité na deklarovanom bitúnku
Mäso bravčové, kuracie a morčacie pôvod mäsa - pri dodávke mäsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie kódom dodávky a údajom o krajine, kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg,ks,litre) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionánej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak sa bude dodávka tovaru vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
22.  Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát bezpečnosti potravín ISO 9001:2015, alebo Značky kvality SK, pre jednotlivé položky alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č.152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
25.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Park Angelinum 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celok

18 493,26

18 493,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2023 08:42

24.03.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2023 08:33 - Vstupná ponuka 18 492,00 € Cena s DPH
22.03.2023 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 18 492,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS