• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 10:25

Detail zákazky Z20231988

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 10:25

Základné údaje

Z20231988

OF-267002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670598

Objednávateľ

35540478

Základná škola Park Angelinum 8, Košice

Park Angelinum 8, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36208027

Prvá cateringová spol. s r. o.

Holubyho 12, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, vajcia, chuťové prísady

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15831000-2 - Cukor
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detská krupica, 500 g balenie ks 20
2.  Krúpy jačmenné, 500 g balenie ks 15
3. Strúhanka, 500 g balenie ks 30
4. Vločky ovsené, 350 g balenie ks 20
5. Múka hladká špeciál, 1 kg balenie kg 200
6. Múka pšeničná hrubá, 1 kg balenie kg 20
7. Múka polohrubá, 1 kg balenie kg 500
8. Múka celozrná, 1 kg balenie kg 10
9.  Múka špaldová, 1 kg balenie kg 10
10. Múka fazuľová, 1 kg balenie kg 10
11. Bulgur, balenie 5 kg kg 100
12. Ryža jasmínová, 1 kg balenie kg 30
13. Ryža guľatá, 5 kg balenie kg 600
14. Cukor kryštálový, 1 kg balenie ks 200
15. Cukor práškový, 1 kg balenie ks 50
16. Vanilkový cukor, 1 kg balenie kg 5
17. Fazuľa suchá biela, 5 kg balenie ks 10
18. Fazuľa suchá farebná, 5 kg balenie ks 10
19. Šošovica veľkozrná, 5 kg balenie ks 10
20. Hrach suchý, lúpaný, žltý, 5 kg balenie ks 5
21. Cícer suchý, 5 kg balenie ks 5
22. Semolinové 100% cestoviny - tarhoňa, 5 kg balenie kg 100
23. Semolinové 100% cestoviny - slovenská ryža, 5 kg balenie kg 50
24. Semolinové 100% cestoviny - vretena, 5 kg balenie kg 90
25. Semolinové 100% cestoviny - široké rezance, 5 kg balenie kg 50
26. Semolinové 100% cestoviny - zavarky, 5 kg balenie kg 30
27. Semolinové 100% cestoviny - kolienka, 5 kg balenie kg 100
28. Semolinové 100% cestoviny - vrkoče, 5 kg balenie kg 50
29. Torteliny dehydrovane, 500 g balenie kg 40
30. Semolinové 100% cestoviny - špagety, 5 kg balenie kg 100
31. Cestovina kuskus kg 30
32. Semolinové cestoviny - lasagne, 3 kg balenie kg 20
33. Rajbanička, 200 g balenie ks 20
34. Zlatý klas, 1 kg balenie ks 10
35. Sušené huby, 100 g balenie ks 10
36. Mak mletý, 500 g balenie ks 20
37. Kakao holandské, 100 g balenie ks 20
38. Káva CARO, 500 g balenie ks 10
39. Čaj čierny, 20 x 50 g GASTRO balenie kg 3
40. Čaj zelený, 20 x 50 g GASTRO balenie kg 2
41. Čaj ovocný, 20 x 50 g GASTRO balenie kg 10
42. Soľ, 1 kg balenie kg 100
43. Vegeta bez glutamanu, 1 kg balenie kg 3
44. Mletá paprika červená, 500 g balenie ks 20
45. Olej olivový, extra panenský, balenie 500 ml ks 20
46. Olej repkový , nízko erukový s obsahom vitamínu D a E, vhodný na vyprážanie, 10 l balenie ks 10
47. Olej 100% slnečnicový, 1 l balenie ks 90
48. Olej 100% slnečnicový, 5 l balenie ks 10
49. Olej 100% repkový, 1l balenie ks 40
50. Horčica, 350 g balenie ks 30
51. Džús 100% (rôzne príchute), 250 ml balenie ks 3000
52. Ovocná šťava 100% podiel ovocnej zložky, 250 ml balenie ks 3000
53. Sirup ovocný rôzne príchute, min. 50% podiel ovocia, bez chem. konzervantov, 5 l  balenie ks 5
54. Jahodový džem, min. 50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 6
55. Marhuľový džem, min. 50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 5
56. Čučoriedkový džem, min. 50% podiel ovocia, 4 kg balenie ks 5
57. Lekvár slivkový, 4 kg balenie ks 12
58. Včelí med, 900 g balenie ks 25
59. Hrozienka, 100 g balenie ks 20
60. Kukuričný škrob, 200 g balenie ks 20
62. Zemiakový škrob, 200 g balenie ks 25
62. Hrášok sterilizovaný v slanom náleve, 690 g balenie ks 60
63. Kapia sterilizovaná, 700 g balenie ks 20
64. Červená repa kocky, 3500 g balenie ks 24
65. Lečo sterilizované, 670 g balenie ks 50
66. Lečo sterilizované, 3500 g balenie ks 15
67. Uhorky sterilizované 7 - 9 cm,  670 g balenie ks 30
68. Uhorky sterilizované 7 - 9 cm, 3500 g balenie ks 30
69. Paradajkový pretlak, 700 g balenie ks 40
70. Paradajkový pretlak, 3600 g balenie ks 25
71. Paradajky lúpané, krájané, 500 g balenie ks 5
72. Kečup jemný,  5 kg balenie ks 10
73. Kečup jemný 900 g balenie ks 15
74. Šampiňóny sterilizované v slanom náleve, 800 g balenie ks 20
75. Kôpor sterilizovaný, 480 g balenie ks 5
76. Kukurica sterilizovaná, 2120 g balenie ks 15
77. Fazuľkové struky, sterilizované, 660 g balenie ks 24
78. Fazuľkové struky, sterilizované, 3500 g balenie ks 20
79.. Slivkový kompót, polené slivky, bez kôstky, 3400 g balenie ks 15
80. Ananásový kompót, 3100 ml balenie ks 20
81. Čerešňový kompót, 3500 g balenie, bez kôstky ks 15
82. Hruškový kompót, 3200 g balenie ks 25
83. Marhuľový kompót, 3400 g balenie ks 20
84. Broskyňový kompót, 820 g balenie ks 30
85. Broskyňový kompót, 2600 g balenie ks 30
86. Višňový kompót, bez kôstky, 3500 g balenie ks 20
87. Brusnicový kompót, 180 g balenie ks 50
88. Mandarínkový kompót, 850 g balenie ks 20
89. Kokteil tropické ovocie, 2650 g balenie ks 25
90. Detská výživa (rôzne príchute), 100 g balenie v alum. kapsičke ks 3500
91. Bobkový list celý, 10 g balenie ks 20
92. Rasca celá, 20 g balenie ks 50
93. Rasca mletá, 20 g balenie ks 50
94. Majorán drvený, 5 g balenie ks 50
95. Korenie čierne mleté, celé 20 g balenie ks 60
96. Škorica mletá, 20 g balenie ks 5
97. Korenie grilované kura, 30 g balenie ks 10
98. Vňať petržlenová sušená, 100 g balenie ks 10
99.. Nové celé korenie, 15 g balenie ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základné potraviny bez konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Základné potraviny dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/3.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionánej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak sa bude dodávka tovaru vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát bezpečnosti potravín ISO 9001:2015, alebo Značky kvality SK, pre jednotlivé položky alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č.152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Park Angelinum 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celok

18 378,95

18 378,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2023 08:24

24.03.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 62
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2023 10:07 - Vstupná ponuka 18 378,00 € Cena s DPH
23.03.2023 15:10 - Najvýhodnejšia ponuka 18 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS