• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 08:35

Detail zákazky Z20231987

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 08:35

Základné údaje

Z20231987

OF-269444

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7659621

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

47198605

ROTA plus s.r.o.

Hviezdoslavova 764/4, Stupava, 90031, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky pre THP

pracovné odevy, pracovná obuv

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Osobné ochranné pracovné pomôcky pre technicko-administratívnych pracovníkov. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zateplená bunda pánska ks 12
2. Zateplená bunda dámska ks 5
3. Obuv členková celoročná ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Zateplená bunda pánska Pánska ľahká zateplená bunda so zapínaním na zips, elastický pás, 2 bočné vrecká so zapínaním na zips. Odolná voči vode a vetru. Norma: EN ISO 13688
1.1. Materiál: Vrchná časť oblečenia: 100 % polyester, 63 g/m², taffeta, Vnútorná podšívka odevu: 100 % polyester, taffeta, Vnútorná izolácia odevu: 100 % polyester, 200 g/m². Veľkosť: S-4XL.
2. Zateplená bunda dámska Dámska ľahká zateplená bunda so zapínaním na zips, elastický pás, 2 bočné vrecká so zapínaním na zips. Odolná voči vode a vetru. Norma: EN ISO 13688
2.1. Materiál: vrchná časť: 100 % polyester, 63 g/m², taffeta; podšívka: 100 % polyester, taffeta, výplň: 100 % polyester, 200 g/m². Veľkosť: XS-3XL.
3. Obuv členková celoročná Outdoorová obuv s reflexnými prvkami. Odolná softshellová obuv s vodeodolnou membránou.
3.1. Podošva je z phylonu/kaučuku, čo zabezpečuje zjemnenie došľapu na nerovnom teréne. Obuv bez ochranných vlastností. Zvršok: softshell;. Veľkosť: 36 - 46
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť rozpočet ceny po položkách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena bez DPH, DPH a cena s DPH.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Tovar bude dodaný na základe objednávky podľa rozpisu. Veľkosti a počet uvedie objednávateľ  do 3 pracovných dní od predloženia vzoriek  vrátane miesta dodania.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Miestom dodania resp. plnenia je sídlo objednávateľa: Martin
V prípade, že v danom tovare nie je možné dodať požadovanú veľkosť, dodávateľ predloží na posúdenie ekvivalent. Jeho dodanie bude však možné až po schválení odberateľom.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ, berie na vedomie že už odobraný materiál bude možné meniť (veľkosti) oproti vystavenej objednávke, netýka sa materiálu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Dodávateľ sa zaväzuje do 48 hodín od nahlásenia reklamácie na vlastné náklady prevziať reklamovaný tovar u objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci zákonom stanovenej doby reklamovaný tovar - vymenený, opravený alebo neuznanú reklamáciu s písomným odôvodnením doviesť na vlastné náklady k objednávateľovi.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.03.2023 00:00 — 11.04.2023 00:00

1,00 súbor

1 267,22

1 267,22

Požadujeme predložiť rozpočet ceny po položkách - cena bez DPH, DPH a cena s DPH a obrazovú prílohu jednotlivých položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.03.2023 08:20

21.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2023 09:16 - Vstupná ponuka 1 267,22 € Cena bez DPH
20.03.2023 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 016,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS