• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 15:07
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 16:00

Detail zákazky Z20231965

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2023 15:07
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2023 16:00

Základné údaje

Z20231965

OF-269572

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7670590

Objednávateľ

54908469

Správny súd v Banskej Bystrici

Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

energia, zemný plyn, distribúcia

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka zemného plynu na dobu 12 mesiacov od 00:00 h SEČ 01.04.2023 do 24:00 h SEČ 31.03.2024, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a so zabezpečením distribúcie a distribučných služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto: Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov m3 23415,65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto - Správny súd v Banskej Bystrici, Robotnícka  6, Banská Bystrica, vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy vo výške 1/12 predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu, so splatnosťou 21 dní. SKSPPDIS000710700992, zaradenie odberu: MO, tarifa: M7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 00:00 h SEČ 01.04.2023 do 24:00 h SEČ 31.03.2024 vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde, na základe splnomocnenia odberateľom.
Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase a podľa ostatných zmluvných špecifikácií,
- zabezpečiť prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy a distribučnej siete, ku ktorej sú odberné miesta pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej len „distribučné služby“),
- za odberateľa prevziať zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok,
- dodržiavať pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a ostatné platné právne predpisy,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Množstvo odobratého plynu je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje!
Cena komodity a fixné poplatky dodávateľa nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná, zahŕňa všetky náklady za dodávku zem. plynu, t. j. náklady súvisiace so službami obchodníka, cenu odchýlky, cenu za komoditu, cenu za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO.
Cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa.
Výška preddavkových platieb na úhrady Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, je určená mesačne, so splatnosťou 21 dní,  pričom predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia je stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia pripadajúceho na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia.
Dodávateľ vystaví vyúčtovaciu faktúru za 12 mesiacov.
Vyúčtovacia faktúra bude dodávateľom vystavená a doručená odberateľovi v papierovej podobe poštou. Splatnosť vyúčtovacích faktúr je 30 dní od ich doručenia a budú odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení obdobia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov a v súlade s rozpisom zmluvnej ceny podľa tejto zmluvy.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa kontaktnú osobu, s ktorou bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok predmetu zákazky a zároveň zabezpečí pre objednávateľa bezplatný prístup do privátnej zóny ( elektronického zákazníckeho portálu) za účelom prehľadu spotreby. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné dojednania, OPET a OUEP majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Osobitné požiadavky: Do 15 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
- Doklad o platnom povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a čestné prehlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy).
- Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, distribučné, prepravné a systémové služby atď.,). Výsledná cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny.
- Rozpis mesačných (preddavkových platieb) na zmluvné obdobie.
- Doklad, v ktorom budú uvedené údaje kontaktnej osoby a prístup do elektronického zákazníckeho portálu.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu,
b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Robotnícka 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.04.2023 00:00 — 31.03.2024 23:59

23 415,65 m3

37 500,00

37 444,39

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2023 14:15

24.03.2023 15:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2023 15:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2023 14:46 - Vstupná ponuka 30 335,63 € Cena s DPH
24.03.2023 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 30 335,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS