00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Nádoba na nemocničný odpad a nádoba na kontaminovaný odpad
odpad, nádoba na odpad, nádoba na ostré predmety
Tovar, Služba
1. Nádoba na nemocničný odpad 10 000ml s vrchnákom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoby na biologický odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na nemocničný odpad 10 000ml s vrchnákom | ks | 474 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba biela bez označenia, | požaduje sa |
- vrchnák na vedro s rúčkou | |
- výrobok vyrábaný z PP vstrekovaním na vstrekolise a balený v zmysle platného technologického a pracovného postupu | |
- výrobok vyrábaný z PP vstrekovaním na vstrekolise a balený v zmysle platného technologického a pracovného postupu | |
- musí odolávať UV žiareniu | |
- určené na biologický odpad | |
Certifikácia | - ISO9001:2015 (súčasťou ISO je aj smernica HACCP) |
Vyhlásenie o zhode | - Smernice EÚ: 82/711/EEC, 85/572/EEC |
2. Nádoba na nemocničný odpad 5 700ml s vrchnákom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoby na biologický odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na nemocničný odpad 5 700ml s vrchnákom | ks | 816 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba biela bez označenia | |
- vrchnák na vedro s rúčkou | |
- výrobok vyrábaný z PP vstrekovaním na vstrekolise a balený v zmysle platného technologického a pracovného postupu | |
- musí odolávať UV žiareniu | |
- určené na biologický odpad | |
Certifikácia | - ISO9001:2015 (súčasťou ISO je aj smernica HACCP) |
Vyhlásenie o zhode | - Smernice EÚ: 82/711/EEC, 85/572/EEC |
3. Nádoba na nemocničný odpad 3 000ml s vrchnákom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoby na biologický odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na nemocničný odpad 5 700ml s vrchnákom | ks | 2822 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba biela bez označenia | |
- vrchnák na vedro s rúčkou | |
- výrobok vyrábaný z PP vstrekovaním na vstrekolise a balený v zmysle platného technologického a pracovného postupu | |
- musí odolávať UV žiareniu | |
- určené na biologický odpad | |
Certifikácia | - ISO9001:2015 (súčasťou ISO je aj smernica HACCP) |
Vyhlásenie o zhode | - Smernice EÚ: 82/711/EEC, 85/572/EEC |
4. Nádoba na nemocničný odpad 1 000ml s vrchnákom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoby na biologický odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na nemocničný odpad 1 000ml s vrchnákom | ks | 2495 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba biela bez označenia | |
- vrchnák na vedro s rúčkou | |
- výrobok vyrábaný z PP vstrekovaním na vstrekolise a balený v zmysle platného technologického a pracovného postupu | |
- musí odolávať UV žiareniu | |
- určené na biologický odpad | |
Certifikácia | - ISO9001:2015 (súčasťou ISO je aj smernica HACCP) |
Vyhlásenie o zhode | - Smernice EÚ: 82/711/EEC, 85/572/EEC |
5. Nádoba na kontaminovaný odpad 5l
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoba na medicínsky odpad a ostré predmety |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na kontaminovaný odpad 5l | ks | 14108 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- 5l nádoba určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly) | |
- farba červená resp. žltá | |
- nádoba na zber a likvidáciu kontaminovaného odpadu (ihiel, skalpelov, pipiet, iného drobného zdravotníckeho odpadu, jednorazové rukavice) | |
- bezpečnostné nádoby na kontaminovaný odpad s uzatvárateľným vekom, zabraňujúci nežiaducim udalostiam ako sú rezne rany pri vyhadzovaní ostrého odpadu u zdravotníckeho personálu, zaisťujúce bezpečnosť z hľadiska hygienických noriem aj mechanickú bezpečnosť, | |
- umožňujúce bezpečné skladovanie, prepravu a likvidáciu zdravotníckeho odpadu. | |
- odoláva UV žiareniu, formalínu a etylalkoholu | |
- odolný plast polypropylén (PP), fúkaná nádoba z vysokohustotného polyetylénu (HDPE) | |
- spľňajú požiadavky nasledujúcich noriem: ASTM F213201 EN ISO 23907-1 (odolnosť proti prerazeniu) a PN-EN ISO 175 (odolnosť proti ponoreniu do kvapalných chemikálii, | |
- Infekčný odpad - BIOHAZARD musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete (viď príloha) | |
- nádoba musí mať platný certifikát na transport látok priradených k UN 3291 "Odpad kliniky nešpecifikovaný" medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete. |
6. Nádoba na kontaminovaný odpad 2l
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoba na medicínsky odpad a ostré predmety |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na kontaminovaný odpad 2l | ks | 5352 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- 2l nádoba určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly) | |
- farba červená resp. žltá | |
- odoláva UV žiareniu, formalínu a etylalkoholu | |
- musí byť určená na jednorazové použitie, určená na transport a následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia, | |
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu, bez latexu a ftalátov, musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos, | |
- musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a klinický odpad, | |
- musí spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "UN", ktorý je trvalý, čitateľný, | |
- certifikované v súlade s STN EN ISO 23907-1 (85 4002) pre ochranu pred poranením ostrými predmetmi. | |
- umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bolo dobre viditeľný. | |
- kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom, ktorý musí byť vybavený antirefluxnými krytmi otvoru, ktoré zabraňujú náhodnému vystreknutiu obsahu nádoby, | |
- musí mať možnosť dočasného a permanentného uzavretia, dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z klinického odpadu medzi jednotlivými použitiami, permanentné uzavretie nádoby ma zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie pomocou permanentného uzáveru, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. | |
- po uzatvorení nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie, | |
- Infekčný odpad - ☣ BIOHAZARD musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete (viď príloha). | |
- nádoba musí mať platný, certifikát na transport látok priradených k UN 3291 "Odpad kliniky nešpecifikovaný" medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete. |
7. Nádoba na kontaminovaný odpad 1l
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoby na medicínsky odpad a ostré predmety |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádoba na kontaminovaný odpad 1l | ks | 3596 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- 1l nádoba určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly) | |
- farba červená resp. žltá | |
- odoláva UV žiareniu, formalínu a etylalkoholu | |
- musí byť určená na jednorazové použitie, určená na transport a následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia, | |
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu, bez latexu a ftalátov, musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos, | |
- musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a klinický odpad, | |
- musí spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "UN", ktorý je trvalý, čitateľný, | |
- certifikované v súlade s STN EN ISO 23907-1 (85 4002) pre ochranu pred poranením ostrými predmetmi. | |
- umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bolo dobre viditeľný. | |
- kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom, ktorý musí byť vybavený antirefluxnými krytmi otvoru, ktoré zabraňujú náhodnému vystreknutiu obsahu nádoby, | |
- musí mať možnosť dočasného a permanentného uzavretia, dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z klinického odpadu medzi jednotlivými použitiami, permanentné uzavretie nádoby ma zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie pomocou permanentného uzáveru, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. | |
- po uzatvorení nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie, | |
- Infekčný odpad - ☣ BIOHAZARD musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete (viď príloha). | |
- nádoba musí mať platný, certifikát na transport látok priradených k UN 3291 "Odpad kliniky nešpecifikovaný" medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete. |
Názov |
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú nádoby na biologický odpad a nádoby na medicínsky odpad a ostré predmety (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4. tejto dohody. |
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1. tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo |
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody. |
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody. |
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte PDF (odporúčaný formát): |
a) Kalkuláciu ceny dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu v EUR s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu za predmet dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. |
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo, pracovná pozícia. |
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, preukazujúcich splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody. |
d) doklad - CE certifikát/Declaration of Conformity (Vyhlásenie o zhode) vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami tovaru resp. rovnocenný doklad. Uvedený doklad dodávateľ predkladá vo formáte .pdf v slovenskom resp. českom jazyku |
e) platí pre položky č.6 až č. 7. - doklad - Certifikát, ktorý je v súlade s STN EN ISO 23907 (85 4002) pre ochranu pred poranením ostrými predmetmi , kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: "Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie) |
f) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
4.1 Dodávateľ môže nahradiť doklady/dokumenty uvedené v bode 4.písm. c) čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady a dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám. |
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť doklady a dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF. |
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom. V prípade, ak objednávateľ vyzve dodávateľa k predloženiu vzorky tovarov, dodávateľ je povinný ich doručiť do 5 pracovných dní, do sídla objednávateľa. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi min. 1ks bezplatnej vzorky pre každú položku uvedenú v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu". Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. |
4.2 Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty podľa bodu 4. tejto dohody a najneskôr 2 pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody. |
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody. |
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do štyroch (4) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. |
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. V objednávke poverená osoba objednávateľom uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - druh a množstvo tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod. |
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
6.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet dohody s minimálnou dobou použiteľnosti (resp. exspirácie) 24 mesiacov odo dňa ich dodania objednávateľovi. |
6.3 Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. íná podstatná zmena dodávaných tovarov. |
6.4 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. |
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. , jeho dopravy a vyloženia v mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi. |
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Referát sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice. |
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody. |
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov, ich množstvo. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
11.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom. |
11.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný kompletný zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom. |
11.3 V prípade tovarov, ktorých balení je kartón (kartónový nepriehľadný obal), objednávateľ požaduje, aby dodávateľ balenie označil min. údajmi o tovare - názov tovaru, počet kusov v balení. |
12. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedené v tejto dohody. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. |
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14.tejto dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14 tejto dohody. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t. j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom, ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu. |
15.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 15.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar, resp. na jeho jednotlivé položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu. |
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 4, je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do 7 kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak. |
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku dohody, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote 7 kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania podľa bodu 15.1.2 . tejto dohody, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v v súlade s dohodou účastníkov dohody. |
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto dohody za cenu určenú prieskumom trhu, alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 15.1.2 , je objednávateľ oprávnený dohodu v 1-mesačnej lehote. v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania alebo prevzatia tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárom. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
20. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% ( slovom. desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadaviek na plnenie tejto dohody. |
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. SNP 1, 040 11 Košice, Slovenská republika
12
1,00 celok
35 841,13
35 841,13
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2023 13:43
24.03.2023 14:41
24.03.2023 14:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2023 11:30 - Vstupná ponuka | 35 841,13 | € | Cena bez DPH |
24.03.2023 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 841,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: