• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 14:50

Detail zákazky Z20231946

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 14:50

Základné údaje

Z20231946

OF-269046

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691123

Objednávateľ

36856096

Plemenárske služby Slovenskej republiky, štátny podnik

Starohájska č.29, Bratislava, 85227, SVK

Dodávateľ

50205269

COPLAS Technologies, s.r.o.

Jedlíkova 1, Žilina, 01015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba informačného systému PLIS a podpora kontroly úžitkovosti zvierat

Informačný systém, softvér, IT podpora

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba informačného systému PLIS - aplikácie určenej na podporu výkonu kontroly úžitkovosti zvierat
Funkcia
Podpora a údržba informačného systému PLIS v rámci kontroly úžitkovosti zvierat
Aplikácia určená na podporu výkonu kontroly úžitkovosti zvierat, ako aj súvisiacich systémov využívaných na činnosti spojené s kontrolou úžitkovosti zvierat
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Analýza + vývoj + výbery hodiny/mesiac 140
Konzultácie + testovanie hodiny/mesiac 32
Nasadenie + monitorovanie hodiny/mesiac 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontrola úžitkovosti zvierat Vykonávaná v zmysle národnej legislatívy a medzinárodných pravidiel organizácie ICAR a INTERBULL
Kontrola úžitkovosti zvierat Získané informácie sú určené najmä pre chovateľov, ale aj širokú odbornú verejnosť, univerzity a pod.
Kontrola úžitkovosti zvierat Uvádzané sú oficiálne výsledky mliekovej a mäsovej kontroly úžitkovosti hovädzieho dobytka, oviec a kôz, výsledky kontroly úžitkovosti ošípaných,
Kontrola úžitkovosti zvierat výsledky reprodukcie a genetické hodnotenie znakov zvierat, štatistické a ekonomické výsledky
Kontrola úžitkovosti zvierat Zber údajov je vo forme elektronických dokladov, ktoré sa následne spracúvajú v IS PLIS. Tieto údaje sú spájané s výsledkami analýz jednotlivých zložiek mlieka spracúvaných v centrálnom laboratóriu
Kontrola úžitkovosti zvierat rozboru mlieka (CLRM) pomocou certifikovaných prístrojov (analyzátorov). V prípade aktualizácií alebo doplnení funkcionality systému je potrebné upraviť spracovanie výsledkov tak,
Kontrola úžitkovosti zvierat aby boli zahrnuté do výsledkov kontroly úžitkovosti
IS PLIS Je vyvinutý v c#, databáza MSSQL, ide o webovú aplikáciu s intenzívnym využitím databázových procedúr
IS PLIS Zdrojové kódy sú uložené v GIT, databáza je verzionovaná a zmeny sú vykonávané pomocou zmenových sql skriptov spúšťaných pri novej verzii aplikácie
Dostupnosť IS systém  bude dostupný  99,5% času počas bežnej pracovnej doby (od 7:00 do 15:00, od pondelka do piatka) okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja
Dostupnosť Maximálny čas výpadku bude 48 minút za mesiac počas bežnej pracovnej doby vrátane okien plánovanej údržby
Čas reakcie na nutný zásah Tím podpory IS bude reagovať na všetky zásahy (poruchy) nahlásené klientom do 4 hodín od prijatia hlásenia počas bežnej pracovnej doby pre urgentné (havarijné) úlohy,
Čas reakcie na nutný zásah prípadne po vzájomnej dohode sa osobne dostaví ku klientovi na pracovisko CLRM do 0,5 hodiny
Čas reakcie na nutný zásah Na poruchy nahlásené mimo bežného pracovného času sa reaguje do 8 hodín. Všetky hlásenia porúch musia byť odoslané prostredníctvom webového nástroja klienta (REDMINE)
Riešenie požiadaviek Kategória závady "A" - naliehavá - reakčný čas 4 hodiny ( v prípade závady systému z CLRM - osobne  do 0,5 hodiny ako urgent. Čas na vyriešenie nahlásenej závady - do 24 hodín
Riešenie požiadaviek Kategória závady "B" - vysoká priorita - reakčný čas do 24 hodín. Čas na vyriešenie nahlásenej závady - do 72 hodín
Riešenie požiadaviek Kategória závady "C" - bežná priorita - reakčný čas do 24 hodín. Čas na vyriešenie nahlásenej závady - do 30 dní
Údržba IS Okná údržby budú vopred naplánované s klientom, aby sa minimalizoval akýkoľvek vplyv na jeho pracovné operácie. Systém bude aktualizovaný novými verziami na základe legislatívnych zmien po vz. dohode
Údržba IS Bezpečnostné kontroly sa budú vykonávať každý mesiac s cieľom identifikovať a odstrániť prípadné zraniteľnosti
Údržba IS Import údajov z CLRM sa bude zabezpečovať priebežne počas dňa na základe poskytnutých výsledkov jednotlivých analýz rozboru mlieka.
Údržba IS Všetky žiadosti o zmeny sa musia predkladať prostredníctvom webového nástroja klienta (REDMINE)
Údržba IS Zdrojový kód IS systému bude po akýchkoľvek zmenách uložený v úložisku GIT klienta a všetky zmeny vykonané v zdrojovom kóde budú licencované klientovi na základe zmluvy bez ďalšieho finančného plnenia
Podpora Poradenstvo prostredníctvom e-mailovej a telefonickej komunikácie, konzultácie pri riešení porúch, identifikácia problémov, hľadanie optimálnych riešení pri odstraňovaní porúch a poradenstvo
Podpora pri problémoch, ktoré môžu vzniknúť pri používaní softvéru a ktoré nie je možné vyriešiť prostredníctvom prevádzkovej dokumentácie
Podpora Osobné riešenie problémov a konzultácie na ÚPZ v Žiline, v prípade potreby možnosť stretnutia do 30 minút na pracovisku CLRM
Zálohovanie a obnova po havárii Pravidelné zálohovanie bude bude vykonávané a uložené mimo pracoviska, aby bola zabezpečená ochrana údajov klienta v prípade havárie. Cieľová doba obnovy (RTO) IS PLIS nebude dlhšia ako 8 hodín
Bezpečnosť IS PLIS bude zabezpečený štandardnými bezpečnostnými opatreniami na ochranu pred neoprávneným prístupom, narušením bezpečnosti údajov a inými potencionálnymi bezpečnostnými hrozbami.
Výkonnosť IS PLIS sa bude monitorovať z hľadiska problémov s výkonom a podľa potreby sa bude optimalizovať, aby sa zabezpečil jeho optimálny výkon
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti Zabezpečenie podpory pre nasledovné moduly SW využívaný pri kontrole úžitkovosti: 1., IS PLIS - www.plis.sk pre HD (hovädzí dobytok), OV (ovce), KY (kozy), OS (ošípané), štatistiky,
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti ekonomika (reporty, generovanie faktúr do ekonomického systému Helios, importy údajov, spracovanie štátnej pomoci pre chovateľov)
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 2., PLIS elektronický zberač dát  (Android) - Android aplikácia pre zabezpečenie zberu údajov pre terénnych pracovníkov organizácie a inseminačné spoločnosti
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 3., PLIS Auth - autentifikačný server pre API, elektronický zberač dát, ... auth.plis.sk
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 4., PLIS API - API  ... api.plis.sk
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 5., Banka býkov - centrálny register plemenníkov
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 6., Údaje z kontroly úžitkovosti generované okrem chovateľov aj pre partnerské chovateľské zväzy na pravidelnej zmluvne dohodnutej frekvencii (mesačne, štvrťročne)
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 7., Publikácie výsledkov kontroly úžitkovosti - ročenky raz ročne
Funkčnosť v rámci kontroly úžitkovosti 8., Výbery pre univerzity a odbornú verejnosť na základe ich žiadosti a nimi požadovanej štruktúry, výbery pre bakalárske a diplomové práce a pod.
Spracovanie údajov kontroly úžitkovosti je priebežné, okamžite ako je ho možné vykonať ( sú poskytnuté všetky potrebné údaje z chovu a CLRM). Následne sa generuje okrem zmien v databáze a zostáv aj e-mail pre povereného pracovníka organizácie a chovateľa s prílohou obsahujúcou zostavy po danom spracovaní. Pre jednotlivé druhy zvierat sú na stránke organizácie (www.pssr.sk) zverejnené zásady automatizovaného spracovania dát pre výkon kontroly úžitkovosti, príručka pre pracovníka plemenárskej služby - plemenárskych zootechnikov v oblasti kontroly úžitkovosti  hovädzieho dobytka, oviec a kôz
Tieto zásady sa menia podľa potreby (legislatívne zmeny a pod.) a vtedy je potrebné vykonať úpravu spracovania kontroly úžitkovosti, ako aj IS PLIS. Zmeny sú realizované aj na základe požiadaviek chovateľov o nové zostavy, ako aj výsledkom námetov interného a univerzitného  výskumu v oblasti kontroly úžitkovosti, prípadne na základe zmien a odporúčaní v rámci pravidiel medzinárodných organizácií ICAR a INTERBULL. Úlohy sú zadávané aj do interného webového systému na evidenciu úloh (REDMINE)
Pre zabezpečenie chodu je nutné, aby osoby vykonávajúce tieto požadované služby mali prax v oblasti vývoja webových informačných systémov v prostredí .NET, práca s databázou MSSQL (min. 3 roky praxe), ako aj odborné znalosti z oblasti genetiky a chovu zvierat (univerzitné vzdelanie, certifikáty a pod.)
Technická a odborná spôsobilosť Znalosti z oblasti zootechnickej a plemenárskej, podľa aktuálne platných zásad o automatizovanom spracovaní dát pre jednotlivé druhy zvierat (HD, OV, KY, OŠ), ktoré sú zverejnené
Technická a odborná spôsobilosť na webovom sídle obstarávateľa www.pssr.sk
Technická a odborná spôsobilosť - za účelom preukázania technickej a odbornej spôsobilosti plniť predmet zákazky je uchádzač povinný predložiť: Doklad o odbornej spôsobilosti pre  úpravy IS z oblasti zootechnickej a plemenárskej - univerzitné vzdelania daného typu, prípadne doložiť certifikáty o absolvovaných školeniach z oblasti vývoja SW,
Technická a odborná spôsobilosť - za účelom preukázania technickej a odbornej spôsobilosti plniť predmet zákazky je uchádzač povinný predložiť: genetiky a chovu zvierat
Technická a odborná spôsobilosť - za účelom preukázania technickej a odbornej spôsobilosti plniť predmet zákazky je uchádzač povinný predložiť: Zoznam poskytnutých služieb - referencie. Uchádzač preukáže úspešne naplnenú zmluvu/referenciu s predmetom plnenia rovnakým alebo obdobným ako je predmet tejto zákazky a to minimálne jednu referenciu,
Technická a odborná spôsobilosť - za účelom preukázania technickej a odbornej spôsobilosti plniť predmet zákazky je uchádzač povinný predložiť: kde predmetom plnenia bola dodávka - implementácia SW riešenia, alebo významný upgrade existujúceho SW riešenia, ako aj podpora minimálne v trvaní jedného kalendárneho roka
Požadované kritéria na referenciu: Pod implementáciou/upgrade sa rozumie  minimálne rozsah ako: vývoj, implementácia, inštalácia a konfigurácia SW, napojenie riešenia na zdroje dát, testovanie, nasadenie riešenia do prevádzky, školenie
Požadované kritéria na referenciu: Zmluva na dodávku SW riešenia u referenčného zákazníka bola uzatvorená v termíne najneskôr od roku 2018
Požadované kritéria na referenciu: Referenčná dodávka bola realizovaná v rámci Slovenskej republiky alebo v štátoch EÚ
Požadované kritéria na referenciu: Cena za plnenie referenčnej dodávky bola najmenej 30.000 EUR bez DPH
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: Požadované je preukázanie referencie s exaktnou špecifikáciou predmetu dodávky a kontaktnými informáciami na zástupcu koncového zákazníka za účelom jej overenia
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: Účastník súťaže bol v pozícii hlavného dodávateľa, resp. člena združenia, alebo subdodávateľa podľa zmluvy hlavného dodávateľa zodpovedného za dodanie predmetu zmluvy. Účastník jasne uvedie vzťah
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: ku koncovému odberateľovi
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: V prípade ak sa účastník zúčastňoval referenčnej dodávky ako subdodávateľ alebo ako člen združenia, požadujeme tiež uviesť rozsah vlastného plnenia zo strany spoločnosti účastníka súťaže
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: V prípade, ak účastník súťaže využije na preukázanie podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti svojho subdodávateľa, resp. sesterskú alebo materskú spoločnosť, musí zároveň preukázať,
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami spoločnosti, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie podmienok účasti na súťaži. Túto skutočnosť preukazuje účastník súťaže
Preukázanie splnenia podmienky účasti na súťaži: čestným vyhlásením tejto spoločnosti, alebo písomnou zmluvou uzavretou s touto spoločnosťou obsahujúcou záväzok, že táto spoločnosť poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu
Hodnotiace kritériá: Pomer ceny a kvality
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kontaktná osoba pre poskytnutie ďalších informácií a vysvetlení bude Ing. Pavla Rosinčinová na e-mailovej adrese: pavlarosincinova@pssr.sk
Kontaktná osoba pre zadávanie úloh, preberanie a odsúhlasenie vykonaných prác zo strany obstarávateľa bude Ing. Pavla Rosinčinová
Fakturácia bude prebiehať vždy raz mesačne na základe vystavených a vzájomne odsúhlasených protokolov o vykonaných prácach
Úspešný uchádzač predloží do 5 dní návrh zmluvy na plnenie predmetnej služby

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rosinská cesta 12, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.04.2023 00:00 — 30.09.2024 00:00

192,00 hodiny/mesiac

214 999,00

214 999,00

Indikatívny predpoklad hodnoty zákazky, na základe odporúčaní referenčného cenníka podľa profesií (EUR za človekodeň bez DPH) zverejneného na webovej stránke MIRRI.gov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.03.2023 14:44

29.03.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 450
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2023 08:59 - Vstupná ponuka 212 928,00 € Cena bez DPH
29.03.2023 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 212 928,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS