• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 13:40

Detail zákazky Z20231930

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 13:40

Základné údaje

Z20231930

OF-269604

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7659603

Objednávateľ

30845301

Slovak Business Agency

Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK

Dodávateľ

54284252

PJT s. r. o.

Osiková 3212/14, Žilina - Solinky, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby - mesto Žilina

Upratovanie priestorov, čistenie priestorov, hygienický a čistiaci materiál

  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 90919000-2 - Služby na upratovanie kancelárií, škôl a čistenie kancelárskeho vybavenia
  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných upratovacích služieb v priestoroch verejného obstarávateľa vrátane dodávky hygienických výrobkov (toaletný papier, papierové utierky na ruky, tekuté mydlo, osviežovače a pod.), v pracovných dňoch v čase od 18:30 hod. do 7.00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozloha priestorov m2 978,00
Plocha na tepovanie kobercov m2 744,00
Presklené plochy - okná m2 108,00
Presklené plochy - ostatné m2 17,00
Upratovacie služby mesiac 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby poskytované denne: ∙ vyprázdňovanie odpadkových košov, dodávanie a výmena sáčkov do košov podľa potreby, umytie odpadkových košov podľa potreby, vynášanie odpadu do kontajnera
Služby poskytované denne: ∙ utieranie prachu na voľne dostupných miestach nábytku do 1,7 m
Služby poskytované denne: ∙ utieranie prachu na pracovných stoloch a z výpočtovej techniky (okrem obrazoviek monitora a klávesnice počítača), telefónov, kopírovacích strojov
Služby poskytované denne: ∙ čistenie kľučiek a lokálnych nečistôt dverí, umývanie podlahy impregnovaným mopom
Služby poskytované denne: ∙ umývanie toaliet, pisoárov, leštenie zrkadiel a batérií vhodnými prostriedkami, dezinfekcia
Služby poskytované denne: ∙ čistenie a umývanie umývadiel a obkladov v dosahu vody, umytie pracovnej dosky a drezu kuchynskej linky, spotrebičov, uloženie riadu do umývačky, vyloženie riadu z umývačky
Služby poskytované denne: ∙ dopĺňanie hygienického materiálu (toaletný papier min. 3-vrstvový, skladané papierové utierky na ruky nerecyklované, tekuté mydlo, sáčky do smetných košov - kancelárskych, toaletných, kuchynských,
Služby poskytované denne: hygienické sáčky na vložky, a pod.)
Služby poskytované denne: ∙ dopĺňanie čistiacich prostriedkov - prostriedok na umývanie riadu, tablety do umývačky, soľ do umývačky (podľa potreby)
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ celoplošné umytie dverí, vysávanie, odstránenie pavučín
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ vyčistenie okenných parapiet, umývanie zásobníkov na hygienický materiál a nádob na toaletné kefy
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ leštenie nerezových dverí
Služby poskytované 1-krát za dva týždne: ∙ dopĺňanie hygienického materiálu - sprejové osviežovače (lepiace na stenu) do každého WC samostatne - výmena náplní podľa potreby, min. raz za dva týždne,
Služby poskytované 1-krát za dva týždne: ∙ závesný hygienický osviežovač do WC misy - výmena podľa potreby, min. raz za dva týždne
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ čistenie kuchynskej linky zvonku
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ čistenie kuchynských spotrebičov vrátane varnej kanvice a kávovaru
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ celoplošné umytie sklených dverí
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ dopĺňanie a výmena hubky na riad s drôtenkou (výmena podľa potreby, min. raz za mesiac)
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ utretie na sucho elektrické vypínače a zásuvky, vysávanie pod posuvným nábytkom, vyčistenie čalúnenia, opierok a nôh stoličiek
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ utieranie prachu na nohách pracovných stoloch, utieranie prachu na voľne dostupných miestach nábytku nad 1,7 m
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ umytie obkladu stien v sociálnych zariadeniach, utretie na sucho elektrické vypínače a zásuvky, vysávanie pod posuvným nábytkom
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ vyčistenie čalúnenia, opierok a nôh stoličiek, utieranie prachu na nohách pracovných stolov, umytie chladničiek
Služby poskytované 1-krát polročne /t. j. min. 2 (dva) krát počas trvania zmluvy/: ∙ umytie presklených stien komplet
Služby poskytované 1-krát ročne /t. j. min. 1 (jeden) krát počas trvania zmluvy/: ∙ kompletné umytie presklených okien (z vnútornej strany) vrátane tieniacej techniky (ak sa uplatňuje)
Služby poskytované 1-krát ročne /t. j. min. 1 (jeden) krát počas trvania zmluvy/: ∙ hĺbkové strojové tepovanie kobercov
Iné: Poskytovateľ zabezpečí na vykonávanie všetkých upratovacích služieb potrebný a požadovaný čistiaci, hygienický a ostatný použitý materiál, stroje, prístroje, zariadenia a mechanické prostriedky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za poskytované služby je splatná mesačne pozadu v mesačnej výške 1/8 celkovej zmluvnej ceny, a to na základe faktúry Poskytovateľa vystavenej v lehote 5 (piatich) pracovných dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca. Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č.292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.).
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999 ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013.
Zmluvné strany si do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámia mená oprávnených osôb, ktoré budú konať za zmluvné strany pri plnení predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Právo na zaplatenie ceny za poskytnutý predmet Zmluvy vznikne poskytovateľovi po potvrdení riadneho poskytnutia služieb objednávateľom na základe poskytovateľom vystavenej faktúry. Neoddeliteľnú súčasť faktúry tvorí obidvomi zmluvnými stranami podpísaný výkaz poskytnutých služieb.
Trvanie zmluvy do 30.11.2023 s možnosťou jej predĺženia o maximálne ďalší 1 (jeden) mesiac za rovnakých zmluvných podmienok. V prípade uplatnenia predĺženia zmluvy o ďalší 1 (jeden) mesiac, výška zmluvnej ceny v EUR bez DPH / mesiac je nemenná.
Názov Upresnenie
Denné dopĺňanie hygienického materiálu pre minimálne 20 osôb
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1. mája 1016/4, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.04.2023 00:00 — 30.11.2023 00:00

8,00 mesiac

13 438,32

11 198,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2023 14:33

22.03.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 809
 419
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2023 14:39 - Vstupná ponuka 13 438,00 € Cena s DPH
22.03.2023 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 12 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS