• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 10:35

Detail zákazky Z20231928

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 10:35

Základné údaje

Z20231928

OF-268272

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7659579

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31560270

A.R.S. spol. s r.o.

Medený Hámor 4, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prezúvanie motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.

pneumatiky, sezónne prezúvanie

  • 50116500-6 - Opravy pneumatík vrátane montáže a vyvažovania
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ - Prezúvanie motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. - Výmena kompletných kolies - preloženie na osi, vyváženie, uskladnenie
Funkcia
Verejný obstarávateľ požaduje prezúvanie a uskladnenie pneumatík motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s., v mestách: Bratislava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Prešov a Košice (ďalej len „miesta poskytovania“), v rozsahu a v súlade s požiadavkami, uvedenými v Opisnom formulári / Rámcovej dohode.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
R 14 ks 2
R 15 ks 41
R 16 ks 44
R 17 ks 44
R 18 ks 6
R 19 ks 8
R 20 ks 1
Spolu za sezónu. ks 146
 2. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ - Prezúvanie motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. - Kompletné prezutie - Výmena pneumatík na disku, vyváženie, uskladnenie.
Funkcia
Verejný obstarávateľ požaduje prezúvanie a uskladnenie pneumatík motorových vozidiel Ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s., v mestách: Bratislava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Prešov a Košice (ďalej len „miesta poskytovania“), v rozsahu a v súlade s požiadavkami, uvedenými v Opisnom formulári / Rámcovej dohode.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
R 15 ks 10
R 16 ks 8
R 17 ks 3
R 18 ks 4
Spolu za sezónu. ks 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa v prípade prezúvania pred letnou sezónou a to najneskôr do 15.05.2023: prezutie kolies zo zimných pneumatík na letné pneumatiky, kontrola tlaku v pneumatikách a hustenie na výrobcom predpísané hodnoty, vyváženie letných pneumatík pred ich namontovaním na vozidlá, dodanie a montáž závaží, čistenie nábojov kolies, čistenie kolies v čističke, nakonzervovanie pneumatík a mimosezónne uskladnenie zimných pneumatík v každom uvedenom mieste poskytovania služby - spolu 4 kolesá za jedno vozidlo. (4 kolesá = 1 sada)
I.2 Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa v prípade prezúvania pred zimnou sezónou a to najneskôr do 15.12.2023 : prezutie kolies z letných pneumatík na zimné pneumatiky, kontrola tlaku v pneumatikách a hustenie na výrobcom predpísané hodnoty, vyváženie zimných pneumatík pred ich namontovaním na vozidlá, dodanie a montáž závaží, čistenie nábojov kolies, čistenie kolies v čističke, nakonzervovanie pneumatík a mimosezónne uskladnenie letných pneumatík v každom uvedenom mieste poskytovania služby - spolu 4 kolesá za jedno vozidlo. (4 kolesá = 1 sada)
I.3 Poskytovateľ predloží do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné poskytovanie služby podľa Rámcovej dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č. 1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
I.4 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jednorázovú prepravu kolies s letnými pneumatikami z aktuálneho miesta uskladnenia v rámci územného obvodu Bratislavy, do miesta poskytovania predmetu plnenia v rámci územného obvodu Bratislavy. V ostatných miestach poskytovania predmetu plnenia si budú realizovať dovoz pneumatík jednotliví užívatelia motorových vozidiel Ústredia Národnej dialničnej spoločnosti, a. s. sami, pred prvou prezúvacou sezónou a následne budú v ďalšom období uskladnené u Poskytovateľa.
I.5 Mimosezónne ukladnenie pneumatík a diskov zahŕňa:
- Uskladnenie letných pneumatík s diskami v zimnom období a zimných pneumatík s diskami v letnom období, a to vo všetkých miestach poskytovania predmetu plnenia.
- Poskytovateľ bude povinný sady pneumatík a diskov pred ich uskladnením označiť evidenčným číslom (ďalej EČV) príslušného vozidla a vystaviť protokol o ich stave vrátane uvedenia hĺbky dezénu. Uskladnenie pneumatík a diskov musí byť v súlade s predpísanými požiadavkami výrobcov pneumatík a diskov na uskladnenie, aby nedošlo pri skladovaní k zníženiu kvality pneumatík a diskov.
I.6 Objednávateľ požaduje z dôvodu operatívnosti uskladnenie mimosezónnych pneumatík priamo v prevádzke, v ktorej bude prezúvanie realizované.
I.7 Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa na základe čiastkových výziev v zmysle bodov I.1 a I.2 tohto Opisného formulára.
II. CENA
II.1 Cena za poskytované služby musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, vrátane dopravných nákladov a ekologickej likvidácie nevyhovujúcich pneumatík. V prípade realizovania ekologickej likvidácie nevyhovujúcich pneumatík, Objednávateľ požaduje čestné vyhlásenie Poskytovateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu nevyhovujúcich pneumatík.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a poskytnutých služieb.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Poskytovateľ vystaví faktúru na základe Objednávateľom vystavenej čiastkovej výzvy. Po predošlom písomnom súhlase Objednávateľa, môže poskytovateľ vystaviť faktúru, v ktorej bude obsiahnutých viac úkonov objednaných Objednávateľom na základe čiastkových výziev, t. j. faktúra môže obsahovať väčší počet čiastkových výziev ako jedna. Faktúra môže zahŕňať všetky vozidlá prezuté v rámci všetkých uvedených miest poskytovania služby v rámci celej Slovenskej republiky.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Rámcovej dohody, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Rámcovej dohody, bankové spojenie v zmysle Rámcovej dohody.
III.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Rámcovou dohodou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.4 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočné poskytnuté plnenie.
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Rámcovej dohode a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,...
...v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
V.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Poskytovateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
V.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody v EKS.
V.4 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet prezúvacích sád na jednotlivé motorové vozidlá a ani celkový objem finančných prostriedkov ktoré boli na ich obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Poskytovateľa.
V.5Podmienky výslovne neupravené v predmete plnenia, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
V.6 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č.1 Špecifikácia ceny a Príloha č.2 Návrh na plnenie kritéria.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

11

171,00 ks

25 100,00

25 100,00

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.03.2023 10:24

22.03.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2023 09:40 - Vstupná ponuka 25 100,00 € Cena bez DPH
22.03.2023 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 25 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS