34056505
Centrum sociálnych služieb - Juh
Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK
33191921
Roman Laco - ROADA
Bošianska Neporadza 329, Neporadza, 91326, SVK
Igelitové vrecia na odpad
igelitové vrecia na odpad
Tovar, Služba
1. Vrecia 60 litrové
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 60 litrové - 25 ks v roli | rol | 220 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrecia 60 litrové | čierne, 600 x 700 mm, 30 mic. |
Recyklované | NIE ! |
2. Vrecia 120 litrové - extra pevné
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 120 litrové - extra pevné - 10 ks v roli | rol | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrecia 120 litrové - extra pevné | čierne, 700x1100 mm, 100 mic., extra pevné, |
Recyklované | NIE ! |
3. Vrecia 600x800 mm, 40 mic.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 600x800 mm, 40 mic. | rol | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrecia - 25 ks v roli | čierne, 600x800 mm, 40 mic. |
Recyklované | NIE ! |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie a dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy na základe požiadaviek objednávateľa v čase od 9:00 do 12:00 hod. |
Dodanie predmetu zákazky sa uskutoční s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Dátum spotreby tovaru musí byť minimálne 24 mesiacov. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 48 hodín po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou faktúry. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mál v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.03.2023 09:00 — 28.03.2023 12:00
1,00 celok
2 455,00
2 045,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2023 12:03
20.03.2023 12:55
20.03.2023 13:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2023 14:56 - Vstupná ponuka | 2 454,96 | € | Cena s DPH |
20.03.2023 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 437,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: