• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2023 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2023 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2023 14:05

Detail zákazky Z20231904

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2023 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2023 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2023 14:05

Základné údaje

Z20231904

OF-269559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7647159

Objednávateľ

34056505

Centrum sociálnych služieb - Juh

Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK

Dodávateľ

33191921

Roman Laco - ROADA

Bošianska Neporadza 329, Neporadza, 91326, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Igelitové vrecia na odpad

igelitové vrecia na odpad

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia 60 litrové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia 60 litrové  - 25 ks v roli rol 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrecia 60 litrové čierne, 600 x 700 mm, 30 mic.
Recyklované NIE !
 2. Vrecia  120 litrové - extra pevné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia  120 litrové - extra pevné - 10 ks v roli rol 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrecia  120 litrové - extra pevné čierne, 700x1100 mm, 100 mic., extra pevné,
Recyklované NIE !
 3. Vrecia 600x800 mm, 40 mic.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia 600x800 mm, 40 mic. rol 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrecia - 25 ks v roli čierne, 600x800 mm, 40 mic.
Recyklované NIE !
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie a dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy na základe  požiadaviek objednávateľa v čase od 9:00 do 12:00 hod.
Dodanie predmetu zákazky sa uskutoční  s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek  tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ   je  oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dátum spotreby tovaru musí byť minimálne 24 mesiacov.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 48 hodín po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mál v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu  zmluvy.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.03.2023 09:00 — 28.03.2023 12:00

1,00 celok

2 455,00

2 045,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2023 12:03

20.03.2023 12:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.03.2023 13:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 42
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2023 14:56 - Vstupná ponuka 2 454,96 € Cena s DPH
20.03.2023 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 437,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS