• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2023 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2023 10:35

Detail zákazky Z20231885

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2023 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2023 10:35

Základné údaje

Z20231885

OF-269517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7677235

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka zemného plynu od 01.05.2023 do 01.05.2024 do 6:00 hod.

zemný plyn, nákup, dodávka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe  364 735 kWh na 12 mesiacov do 5-tich odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov kWh 364 735
 2. 1. Odberné miesto - OM č.: 4100021113, POD: SKSPPDIS000410402481
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba: OM č.1 - Hlavná 418, 919 51 Špačince, OM č.: 4100021113, POD: SKSPPDIS000410402481, Tarifa: M2, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 14 253
 3. 2. Odberné miesto - OM č.: 4100021117, POD: SKSPPDIS000410402482
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba: OM č.2 - Hlavná 418, 919 51 Špačince, OM č.: 4100021117, POD: SKSPPDIS000410402482, Tarifa: M3, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 28 000
 4. 3. Odberné miesto - OM č.: 4100024920, POD: SKSPPDIS000410408192
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba: OM č.3 - Rázusová 14, 921 01 Piešťany, OM č.: 4100024920, POD: SKSPPDIS000410408192, Tarifa: M7, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 179 484
 5. 4. Odberné miesto - OM č.: 4100030803, POD: SKSPPDIS000410408495
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba: OM č.4 - Rybníková 13, 917 01 Trnava, OM č.: 4100030803, POD: SKSPPDIS000410408495, Tarifa: M7, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 140 221
 6. 5. Odberné miesto - OM č.: 4100612837, POD: SKSPPDIS000427021920
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba: OM č.5 - Hlavná 418, 919 51 Špačince, OM č.: 4100612837, POD: SKSPPDIS000427021920, Tarifa: M2, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 2 777
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.05.2023 do 01.05.2024 do 6:00 hod
Miestom plnenia je 5 odberných miest  odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje:
Zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa na uvedených adresách odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite, a čase dodania zemného plynu za OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Dodať dohodnuté celkové množstvo zemného plynu bez prerušenia.
Zabezpečiť dohodnuté množstvo pre OM odberateľa.
Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Množstvo odobratého plynu je predpokladané. V prípade, že sa skutočné odbery zemného plynu odberateľa budú odlišovať od predpokladaného dohodnutého množstva v zmluve, neodobratie plynu v predpokladanom množstve min. 85 % alebo prekročenie predpokladaného množstva max.115 % (tolerancia odberu), dodávateľ sa zaväzuje zaistiť dodávku zemného plynu aj v týchto prípadoch za rovnakých dojednaných podmienok, a to bez uplatňovania sankcií voči dotknutému odberateľovi.
V prípade prekročenia tolerancie odberu sa zmluvné strany dohodli na výške poplatku nasledovne: Poplatok za nedočerpanie množstiev = ( rozdiel medzi Dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom) * 0,005 €/kWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a Hornou toleranciou spotreby) * 0,005 €/kWh.
Objednávateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu.
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky v zmysle čl. V., bodu 5.7.  Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam (OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU) OPET.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len „NJF“) a cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde,  vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, b) vrátane ceny za zemný plyn, služby obchodníka, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, skladovanie, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné  položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO, c) nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Podľa § 339 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka Peňažný záväzok platený prostredníctvom banky je splnený pripísaním sumy peňažného záväzku na účet veriteľa v jeho banke .
Odberateľ požaduje, aby pre odberné miesta č. 1, 2, 3, 4 a 5 bola mesačne vystavovaná jedna zálohová faktúra s jednou ročnou vyúčtovacou faktúrou, čiže spolu 12 zálohových faktúr a 1 vyúčtovacia faktúra pre všetky odberné miesta.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi v papierovej forme. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacích faktúr budú namerané množstvá oznámené dodávateľovi zo strany PDS.
Faktúry musia byť odberateľovi doručené do 10 dňa v mesiaci.  Zálohové faktúry budú vystavené mesačne vo výške 1/12 predpokladanej hodnoty ročnej dodávky plynu. Splatnosť zálohových faktúr je 30 dní od doručenia odberateľovi v zmysle § 340b ods. 1 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ak je dlžníkom subjekt verejného práva podľa § 261 ods. 3 a 5, je tento povinný splniť peňažný záväzok z dodania tovaru alebo poskytnutia služby v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia dokladu alebo 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia.
Vyúčtovacie faktúry musia  byť  odberateľovu doručené do 20 dňa po ukončení príslušného kalendárneho roka/zmluvného obdobia. Faktúry musia spĺňať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musia obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s SPH.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia  smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa oprávnenú osobu – konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za  sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za  predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. a), čl. XVIII “Ukončenie zmluvy“ 2.časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS -OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi)  dodávateľa.
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
Doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1  uzatvorenej zmluvy).
Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry  ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek (príloha č. 2 uzatvorenej zmluvy).
Rozpis mesačných zálohových platieb (preddavkov) pre odberné miesta s ročným vyúčtovaním (príloha č. 3 uzatvorenej zmluvy).
Dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, ktorý musí obsahovať tieto údaje: meno, priezvisko , titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne  číslo,e-mailovú adresu (príloha č. 4 uzatvorenej zmluvy).
Dodávateľ je povinný doručiť na adresu objednávateľa požadované doklady v uzatvorenej obálke označenej „Zemný - plyn 2023/2024“.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v čl. XII. bod 12.2 OPET.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj: a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu, b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo  vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2,  písm. a), VZP OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: návrh Dodatku ku kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS, v ktorom uchádzač uvedie jednotkovú cenu za MWh a spôsob účtovania poplatkov za prepravu, distribúciu a príslušných daní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie J. Herdu 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.05.2023 00:00 — 01.05.2024 06:00

364 735,00 kWh

48 101,00

40 084,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2023 09:15

27.03.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 08:55 - Vstupná ponuka 48 097,39 € Cena s DPH
27.03.2023 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 45 142,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS