• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2023 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2023 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2023 14:30

Detail zákazky Z20231878

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2023 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2023 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2023 14:30

Základné údaje

Z20231878

OF-268170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7640824

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

17317436

JEMO TRADING spol. s.r.o.

Topoľová 18, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické a izolačné súpravy na vyšetrovanie respiračných vírusov.

Diagnostiká, diagnostické súpravy, diagnostické kity,

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické kity na identifikáciu respiračných ochorení metódou real-time RT-PCR.
Funkcia
Diagnostické kity na identifikáciu respiračných ochorení metódou real-time RT-PCR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostické kity na identifikáciu respiračných ochorení metódou real-time RT-PCR. (balenie 96 test) bal 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostické kity na identifikáciu respiračných ochorení metódou real-time RT-PCR. Diagnostický kit je potrebný na zabezpečenie diferenciálnej diagnostiky respiračných vírusov v rámci surveillance respiračných vírusov na území Slovenskej republiky podľa nariadení WHO a ECDC.
. Test je potrebný pre simultánnu in vitro detekciu a diferenciáciu RNA respiračných vírusov chrípky typu A a B,
. respiračného syncyciálneho vírusu (RSV A a RSV B) a vírusu SARS-CoV-2 z biologických vzoriek metódou real-time RT-PCR.
. Na diagnostiku, skríning a monitorovanie prítomnosti vírusu chrípky A, chrípky B, respiračného  syncyciálneho vírusu typu A a B a SARS-CoV-2 vo vzorkách biologického materiálu
. napríklad nasofaryngeálnych výterov alebo iných vhodných respiračných vzoriek.
. Súprava slúži na simultánnu kvalitatívnu detekciu RNA vírusov chrípky A a chrípky B, respiračného syncyciálneho vírusu typu A a B a SARS-CoV-2
. Musí obsahovať špecifické primery a duálne značené sondy na amplifikáciu RNA (cDNA) vírusov chrípky A, chrípky B, respiračného syncyciálneho vírusu typu A a B a SARS-CoV-2 extrahované z biolog.vzoriek
. Musí obsahovať vnútornú kontrolu systému, ktorá pozostáva z primérov a sond na detekciu housekeeping génu (ľudská sukcinátdehydrogenáza) v eluáte z biologických vzoriek a pomáha predchádzať falošne
. negatívnym výsledkom v dôsledku nevhodného odberu alebo transportu vzorky.
. Súprava musí obsahovať aj kontrolnú RNA, ktorá sa pridáva k vzorkám biologického materiálu v procese izolácie nukleových kyselín, deteguje sa počas real-time RT-PCR reakcie a umožňuje
. tak kontrolu úspešnej izolácie nukleových kyselín zo vzoriek.
. Súprava musí disponovať pozitívnymi kontrolami a negatívnou kontrolou real-time RT-PCR reakcie.
. Pri vyhodnotení výsledkov real-time RT-PCR sa berú do úvahy krivky amplifikácie a zároveň krivky topenia, ktoré umožňujú rozlíšiť od seba vírus chrípky A a chrípky B,
. ako aj respiračný syncyciálny vírus typu A od respiračného syncyciálneho vírusu typu B.
. Diagnostický kit musí byť validovaný pre prístroj BioRad CFX96 a využívať optické kanály v súlade s technickými parametrami tohto prístroja
. Obsah jedného balenia postačujúci na vykonanie 96 testov.
. Skladovanie pri teplote -20°C s možnosťou niekoľkonásobného rozmrazenia a opätovného zamrazenia jednotlivých zložiek kitu bez narušenia funkčnosti kitu.
 2. Izolačný kit na izoláciu nukleových kyselín a na identifikáciu respiračných vírusov.
Funkcia
Izolačný kit na izoláciu nukleových kyselín a na identifikáciu respiračných vírusov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Izolačný kit na izoláciu nukleových kyselín a na identifikáciu respiračných vírusov (balenie 100 test) bal 25
Vstupný objem vzorky biologického materiálu µl 200
Elučný objem µl 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Izolačný kit na izoláciu nukleových kyselín a na identifikáciu respiračných vírusov (balenie 100 test) Izolačná súprava navrhnutá na izoláciu nukleových kyselín RNA a DNA z rôznych druhov biologických vzoriek: nasofaryngeálne výtery v odberovom médiu, spútum, sliny, a pod..
. Izolačný kit musí umožňovať rýchlu (15 min.) a efektívnu extrakciu nukleových kyselín zo vzoriek biologického materiálu.
. Izolačný kit musí byť vhodný na manuálnu izoláciu nukleových kyselín zo vzoriek biologického materiálu v laboratórnych podmienkach.
. Izolačný kit založený na silika-membránovej technológii.
. Kit musí byť vhodný aj pre vzorky s počiatočnou nízkou koncentráciou nukleových kyselín.
. Izolované vzorky sú vhodné na ďalšiu analýzu metódami molekulárnej biológie, ako je RT-PCR, bez prítomnosti inhibítorov PCR reakcie.
. Súčasťou kitu sa požaduje lyzačný roztok, premývacie a elučné pufre a silika-membránové filtračné kolónky
. Obsah jedného balenia postačujúci na 100 vzoriek
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý počet kitov resp. setov, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať len podľa jednotlivých objednávok resp. presného harmonogramu, rozpisov v súlade s potrebami objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky, pokiaľ nie je dohodnuté inak na základe písomného vyžiadania zmeny termínu dodania.
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bula fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka.
Predmetom reklamácie môže byť:  poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, ktoré boli vzájomne odsúhlasené na základe dodaných vzoriek, nedodržanie vyššie uvedených podmienok.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

22.03.2023 08:00 — 29.12.2023 16:00

1,00 Cena celkom

28 160,00

25 600,00

podľa OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2023 13:35

17.03.2023 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2023 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2023 14:22 - Vstupná ponuka 28 160,00 € Cena s DPH
14.03.2023 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka 28 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS