• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2023 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2023 14:15

Detail zákazky Z20231871

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2023 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2023 14:15

Základné údaje

Z20231871

OF-269433

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7640808

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky, droždie a nanuky

mlieko,smotana,jogurt,maslo,syr mäkký,syr tvrdý,bryndza,tvaroh,majonéza,tatárska omáčka,droždie,nanuk

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15555000-3 - Zmrzlina a podobné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky, droždie a nanuky
Funkcia
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania prijímateľov sociálnych služieb a zamestnancov.
Potraviny na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé 1,5 % tuku 1 l l 3400
Smotana kyslá 12 % 200 ml ks 560
Smotana krémová pochúťková 14 - 16 % 200 ml ks 80
Smotana na šľahanie 33 % 200 ml ks 400
Smotana na varenie 12 % 200 ml ks 20
Smotana na varenie 12 % 1 l ks 40
Maslo nátierkové 200 g, natur, s jogurtom, s bryndzou, s paprikou, s pažítkou, obsah tuku min. 28 % ks 75
Syr tavený roztierateľný 140 g (8 ks v balení) rôzne druhy, priemerná výživová hodnota na 100 g, tuk cca 40 %, s obsahom masla ks 1450
Syr tavený roztierateľný 150 g (3 ks v balení) natur, priemerná výživová hodnota na 100g, tuk cca 40 %, s obsahom masla ks 60
Syr tavený v črievku 100 g, tuk v sušine min. 48 % ks 150
Mozzarella 120 g ks 75
Syr tavený balený plátkový (samostatne balené plátky), 5-12 plátkov v balení ks 310
Syr tvrdý Eidam neúdený špeciálne na vyprážanie, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku, dodávať nakrájaný na plátky kg 20
Syr tvrdý neúdený, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku, dodávať nakrájaný na tenké plátky, aj vcelku - podľa požiadavky v objednávke kg 130
Syr tvrdý údený, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku kg 10
Syr tvrdý neúdený, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku, tenké plátky v ochrannej atmosfére 100 g ks 50
Minipareničky neúdené 100 g, tuk v suš. min. 37 % ks 25
Tvaroh polotučný hrudkovitý, obsah tuku min. 2,5 % 1 kg balenie kg 32
Tvaroh polotučný hrudkovitý, obsah tuku min. 2,5 % 200-250g balenie kg 38
Bryndza plnotučná,  množstvo ovčej zložky min. 50 % hmot. zo sušiny výrobku, tuk v sušine: min. 48%, sušina: min. 44% kg 6
Majonéza 400 ml ks 15
Tatárska omáčka 400 ml ks 70
Acidofilné mlieko neochutené 950 ml, tuk 3,6 % ks 18
Acidofilné mlieko neochutené 250 ml, tuk 3,6 % ks 85
Acidofilné mlieko ochutené 250 ml ks 65
Kefír 250 ml ks 75
Zakysanka 250 ml ks 75
Tvarohovo-smotanový dezert vanilkový, čokoládový 125 g (Termix al. ekvivalent), tvaroh min. 48 %, smotana min. 6,5 % ks 110
Tvarohovo-smotanový dezert vanilkový, čokoládový 80 g (Miláčik al. ekvivalent), suš. najm. 30 %, tuk v suš. najm. 10 % ks 110
Tvaroh ochutený 150-200 g ks 65
Ryža v mlieku 150-200 g vanilková, natur ks 75
Jogurt ovocný, čokoládový, vanilkový, karamelový, 125-145 g, rôzne druhy, smotanový, nízkotučný, probio ks 4920
Jogurt bez cukru 125-145 g, biely, ovocný, smotanový, nízkotučný, probio, rôzne druhy ks 570
Droždie kocka 42 g ks 240
Nanuk mrazený smotanový, ovocný s čokoládovou polevou 45-55 ml ks 100
Ovocná dreň mrazená 80 g ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky z doby spotreby vyznačenej na obale v čase dodania nesmie uplynúť viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené kyslomliečne a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, synt. farbív, regulátorov kyslosti, aróm a chem.konzerv. látok
Syry bez rastlinných tukov, farbív, chem.konzervačných látok a iných prísad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar má byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi.
Balený tovar musí mať vyznačené údaje na obale : obchodný názov, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, zloženie, dátum výroby a spotreby. Krájaný tovar musí mať tieto údaje vyznačené na dodacom liste alebo štítku.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predložil ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť toto plnenie, objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť v zmysle bodu 18.2 písm, čl.XVIII "Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky"Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Možné zaslať doklady aj elektronicky.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že spadá do kategórie "Mlieko, mliečne výrobky, droždie a nanuky."
V zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy :
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail,tel.číslo/
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH, % DPH, s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, postavenú na celkovú hodnotu zákazky (cenová ponuka na celý predmet zákazky)
c) platný doklad o oprávnení podnikať (Výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly motorových vozidiel (certifikát ATP)
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, kedy objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. Doklady je možné zaslať aj elektronicky.
Táto zmluva sa uzatvára na 1 rok, od 01.04.2023 00,00 hod. do 31.03.2024 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu. Predpokladané množstvo je na celé obdobie trvania zmluvy.
Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg,l,ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva, či minimálnej ceny dodávky.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových opakovaných objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný počas trvania Zmluvy odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk.
V čase dodávky tovaru nesmie z uvedenej doby spotreby uplynúť viac než 1/5.
Dodávky sa budú realizovať denne, v pracovných dňoch od 7.00 do 9.00 hod. za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 2, ako aj názov tovaru, jednotková cena, celková cena, % DPH, dátum vystavenia a dodania tovaru. Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z.o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať množstvo a druh tovaru podľa predloženej objednávky, v požadovanom čase.
Objednávku doručí kupujúci najneskôr deň vopred do 12 ej hodiny.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky, ak táto neprebieha telefonicky, odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13 ej hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť hneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne, e-mailom alebo telefonicky a následne písomne.
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare. Ak dodávateľ nedokáže z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. Ak dodávateľ nedodá tovar objednávateľovi 3x, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda Objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a to je dôvod na okamžité odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie  po preukázaní skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 345/2015, § 18 ods. 3, písm. b.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny tovaru kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu a to aj bez vyzvania objednávateľa priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa tieto ceny týkajú.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť cenu tovaru podľa aktuálnej trhovej ceny tovaru.
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou lehotou 30 dní odo dňa doručenia druhej strane. Výpoveď musí byť doručená písomne. V prípade neprevzatia poštovej zásielky začína výpoveď plynúť 18 dní odo dňa jej neprevzatia.
Objednávateľ požaduje garanciu dohodnutej ceny za tovar na dobu najviac 45 dní od dňa doručenia výpovede druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova, 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu v objednávke

11 280,00

9 813,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2023 12:39

17.03.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 90
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2023 09:09 - Vstupná ponuka 11 280,00 € Cena s DPH
16.03.2023 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka 11 279,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS