36167908
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov
Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK
31719236
Domäsko s.r.o.
Lieskovská cesta 640/23, Lieskovec, 96221, SVK
Mrazená hydina
hydinové mäso
Tovar, Služba
1. Hydinové mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania |
Hydinové mäso - mrazené |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuracie stehná, mrazené, kalibrované 1ks cca 250g, nesolené | kg | 1500 | ||
Kuracie stehná bez kosti a kože, mrazené, kalibrované, 1 ks cca 200 g, nesolené vcelku | kg | 600 | ||
Kuracie prsia bez kosti a kože, mrazené, nesolené | kg | 900 | ||
Kačacie stehná, mrazené nesolené, 1 ks cca 350 g | kg | 60 | ||
Morčacie prsia bez kosti a kože, mrazené, nesolené | kg | 35 | ||
Kurča mrazené 1500 g | kg | 90 | ||
Kačacie prsia bez kosti, mrazené, 1ks cca 200 g | kg | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby | Akosť 1. trieda |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 05:30 - do 08:00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ v súlade s platnými hygienickými predpismi |
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, súčasťou faktúry je dodací list. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky. |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 3 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 3 mesiacov, od 01. 04. 2023 do 30. 06. 2023. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej minimálnej doby trvanlivosti/dátumu spotreby, a počas doby trvanlivosti/spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefonický kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dovážať tri krát do týždňa - pondelok, streda, piatok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Množstvo je len predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať viac, príp. menej v závislosti od potrieb. |
Názov | Upresnenie |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2023 00:00 — 30.06.2023 00:00
3 225,00 kg
13 466,00
13 466,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2023 12:15
21.03.2023 11:00
21.03.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2023 12:29 - Vstupná ponuka | 13 465,38 | € | Cena bez DPH |
20.03.2023 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 461,23 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: