• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2023 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2023 11:55

Detail zákazky Z20231856

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2023 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2023 11:55

Základné údaje

Z20231856

OF-269378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7665326

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

10928693

Štefan Mesároš - VEZOPAX

Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie čerstvé

ovocie

  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina čerstvá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Citrón kg 1620
Pomaranč kg 810
Mandarinka kg 90
Banán kg 580
Jablko kg 5920
Melón - červený kg 20
Hruška kg 70
Hrozno kg 30
Slivka kg 30
Kiwi kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovocie musí byť čisté, zrelé,  bez príznakov poškodenia, hniloby a plesní a v I. triede kvality.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať požiadavky Vyhlášky MP SR a MZ SR č. 132/2014, ktorou sa vydáva hlava Potravinového kódexu upravujúca ovocie, zeleninu, zemiaky a výrobky z nich.
Doprava na miesta určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR
Fakturácia  so splatnosťou 30 dní od doručenia faktúry, tzn. v zmysle OPET.
Dovoz tovaru spravidla 2 x týždenne v pracovný deň v čase od 7.00 do 14.00 hod .
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané a závislé na počte stravníkov objednávateľa, nie je záväzné. Dodávateľ doručí do 2 dní od uzavretia zmluvy položkovitý rozpočet predmetu plnenia (tzn. množstva uvedeného v technickej špecifikácii) podpísaný oprávnenou osobou.  Dodávateľ je povinný dodávať tovar počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte, ktorý predloží objednávateľovi po uzatvorení zmluvy.
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa a v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky samostatne. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.4.2023 do 30.9.2023 - 6 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 kg - viď. technická špecifikácia vyššie

9 825,00

8 187,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2023 11:30

23.03.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2023 11:50 - Vstupná ponuka 9 790,41 € Cena s DPH
22.03.2023 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 9 464,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS