• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2023 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2023 12:50

Detail zákazky Z20231830

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2023 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2023 12:50

Základné údaje

Z20231830

OF-269496

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7684485

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

30228247

BITUNOVA spol. s r.o.

Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Katiónaktívna emulzia

katiónaktívna asfaltová emulzia, asfaltová emulzia, spojovací náter, spojovací nástrek

  • 44113600-1 - Bitúmen a asfalt
  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Katiónaktívna asfaltová emulzia
Funkcia
Nákup katiónaktívnej asfaltovej emulzie (nemodifikované spojivo) určennej pre postreky a pre náterové a vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek na cestách II. a III. triedy vrátane dopravy na miesta plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Emulzia C50 B4 - predpokladané množstvo tona 1 10
- emulzia s min. obsahom asfaltu % 48 52
2. Emulzia C60 B4 - predpokladané množstvo tona 1 291
- emulzia s min. obsahom asfaltu % 58 62
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Katiónaktívne asfaltové emulzie musia spĺňať technické podmienky uvedené v STN EN 13808 - Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií v platnom znení a iné príslušné STN resp. STN EN. V prípade novelizácie noriem a predpisov platia posledné úpravy a zmeny. áno
2. Katiónaktívne asfaltové emulzie musia spĺňať technické podmienky uvedené v KLEaZ 1/2021 - Katalógový list emulzií a zálievok vydaný MDVaRR SR z 15.12.2021 áno
3. Požiadavky na dodanie/balenie:
- emulzia C50 B4: požaduje sa dodať v jednorazových sudoch
- emulzia C60 B4: požaduje sa dodať v špeciálnych cisternách
4. Skladovateľnosť emulzie minimálne 3 mesiace
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Doprava  - áno za naloženie, dopravu do miest plnenia, vyloženie z dopravného prostriedku (resp. prečerpanie do nádrže objednávateľa) v mieste plnenia bude zahrnutá v jednotkovej cene.  Pri dodaní emulzie s min. obsahom asfaltu 58-62% (C60 B4) bude emulzia prečerpaná z prepravného vozidla dodávateľa do nádob objednávateľa.
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. Čiastkové objednávky budú zadávať oprávnené osoby stredísk podľa  ich aktuálnej prevádzkovej  potreby.
3. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Čaňa okres Košice-okolie, Michalovce, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, Kráľovský Chlmec.
4. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") ako aj počas celej doby jej platnosti.
5. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
5 a)platné SK-vyhlásenie o parametroch/SK-certifikát resp. vyhlásenie o parametroch na ponúkaný tovar – katiónaktívne asfaltové emulzie v zmysle STN EN 13808 a zákona č.133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
5b) karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné katiónaktívne asfaltové emulzie alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
5c) technické listy na príslušné katiónaktívne asfaltové emulzie s uvedením popisu tovaru, účelom jeho použitia, zložením, návodu na použitie, skladovanie a pod.,
5d) ocenená Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky, v rozsahu uvedenom v prílohe s uvedením presného názvu (obchodná značka, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis oprávnenej konať v mene dodávateľa).Jednotkové ceny za tovar požadujeme zaokrúhlene na max.dve desatinné čísla.
5e)čestné vyhlásenie , v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa - výrobcu ( od ktorého predkladá certifikát výrobku a kartu bezpečnostných údajov), čestné vyhlásenie  musí byť potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa) - predkladá len v prípade, že nie je výrobcom tovaru.
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Katiónaktívna emulzia, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný tovar vrátane dopravy na miesta plnenia.
9. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, prečerpania, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
12. Lehota dodania tovaru:
12 a)dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní od doručenia objednávky. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
12b) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 deň vopred.
13. Minimálne množstvo jednej objednávky emulzie s min. obsahom asfaltu 58 - 62 % (C60 B4) bude v objeme 3 tony.
14. Pri dodaní emulzie s min. obsahom asfaltu 58 - 62 % (C60 B4) bude emulzia prečerpaná v mieste dodania z prepravného vozidla dodávateľa do nádob objednávateľa.
15. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas najneskôr do 2 pracovných dní. Dodávateľ  zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 2 pracovných dní od uznania reklamácie.Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
16.Záručná doba: dodávateľ poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. Počas záručnej doby musia byť dodržané zásady skladovania v zmysle platnej STN EN a vydanie vyhlásenia o parametroch výrobku. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností tovaru. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania.
16a) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatne odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
17. Objednávateľ je oprávnený požiadať dodávateľa o preukázanie dodržiavania technických podmienok - predloženie certifikátov, vyhlásení o parametrov na dodaný tovar. Dodávateľ je povinný tieto dokumenty dodať objednávateľovi do 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej požiadavky objednávateľa.
18. Ak počas platnosti tejto dohody dôjde u výrobcu dodávaného tovaru k zmene suroviny alebo výrobného postupu s vplyvom na vlastnosti predmetu plnenia, alebo na platnosť certifikátu je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi nové / aktuálne  prehlásenie o zhode/certifikát.
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
19a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
19b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
19c.) nedodržanie jednotkových cien,
19d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4.,
19e.) nepredloženie požadovaného dokladu – certifikát výrobku, alebo vyhlásenie o parametroch vrátane protokolov z kontrolných skúšok podľa bodu 16.a) a 16.b),
19f.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody.
19g.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
20. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

257 320,80

214 434,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2023 08:41

28.03.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2023 09:34 - Vstupná ponuka 252 840,00 € Cena s DPH
27.03.2023 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 252 478,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS