• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 11:25

Detail zákazky Z20231826

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2023 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2023 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2023 11:25

Základné údaje

Z20231826

OF-268884

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7659599

Objednávateľ

30845301

Slovak Business Agency

Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK

Dodávateľ

51046725

LumaCorp, s.r.o.

A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby - mesto Bratislava

Upratovanie priestorov, čistenie priestorov, hygienický a čistiaci materiál

  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 90919000-2 - Služby na upratovanie kancelárií, škôl a čistenie kancelárskeho vybavenia
  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných upratovacích služieb v priestoroch verejného obstarávateľa vrátane dodávky hygienických výrobkov (toaletný papier, papierové utierky na ruky, tekuté mydlo, osviežovače a pod.), v pracovných dňoch v čase od 18:30 hod. do 7.00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozloha priestorov: 1. podzemné podlažie m2 288,70
Rozloha priestorov: 1. nadzemné podlažie m2 904,20
Rozloha priestorov: 2. nadzemné podlažie m2 2 252,00
Rozloha priestorov: Lobby pred výťahmi m2 122,00
Plocha na tepovanie kobercov m2 2 140,00
Presklené plochy - okná m2 748,00
Presklené plochy - steny a dvere m2 236,00
Počet stoličiek: ks 500,00
Upratovacie služby mesiac 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby poskytované denne: ∙ vyprázdňovanie odpadkových košov, dodávanie a výmena sáčkov do košov podľa potreby, umytie odpadkových košov podľa potreby, vynášanie odpadu do kontajnera
Služby poskytované denne: ∙ utieranie prachu na voľne dostupných miestach nábytku do 1,7 m
Služby poskytované denne: ∙ utieranie prachu na pracovných stoloch a z výpočtovej techniky (okrem obrazoviek monitora a klávesnice počítača), telefónov, kopírovacích strojov
Služby poskytované denne: ∙ čistenie kľučiek a lokálnych nečistôt dverí, umývanie podlahy impregnovaným mopom
Služby poskytované denne: ∙ umývanie toaliet, pisoárov, leštenie zrkadiel a batérií vhodnými prostriedkami, dezinfekcia
Služby poskytované denne: ∙ čistenie a umývanie umývadiel a obkladov v dosahu vody, umytie pracovnej dosky a drezu kuchynskej linky, spotrebičov, uloženie riadu do umývačky, vyloženie riadu z umývačky
Služby poskytované denne: ∙ dopĺňanie hygienického materiálu (toaletný papier min. 3-vrstvový, skladané papierové utierky na ruky nerecyklované, tekuté mydlo, sáčky do smetných košov - kancelárskych, toaletných, kuchynských,
Služby poskytované denne: hygienické sáčky na vložky, a pod.)
Služby poskytované denne: ∙ dopĺňanie čistiacich prostriedkov - prostriedok na umývanie riadu, tablety do umývačky, soľ do umývačky (podľa potreby)
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ celoplošné umytie dverí, vysávanie, odstránenie pavučín
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ vyčistenie okenných parapiet, umývanie zásobníkov na hygienický materiál a nádob na toaletné kefy
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ leštenie nerezových dverí
Služby poskytované 1-krát za dva týždne: ∙ dopĺňanie hygienického materiálu - sprejové osviežovače (lepiace na stenu) do každého WC samostatne - výmena náplní podľa potreby, min. raz za dva týždne,
Služby poskytované 1-krát za dva týždne: ∙ závesný hygienický osviežovač do WC misy - výmena podľa potreby, min. raz za dva týždne
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ čistenie kuchynskej linky zvonku
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ čistenie kuchynských spotrebičov vrátane varnej kanvice a kávovaru
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ celoplošné umytie sklených dverí
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙ dopĺňanie a výmena hubky na riad s drôtenkou (výmena podľa potreby, min. raz za mesiac)
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ utretie na sucho elektrické vypínače a zásuvky, vysávanie pod posuvným nábytkom, vyčistenie čalúnenia, opierok a nôh stoličiek
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ utieranie prachu na nohách pracovných stoloch, utieranie prachu na voľne dostupných miestach nábytku nad 1,7 m
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ umytie obkladu stien v sociálnych zariadeniach, utretie na sucho elektrické vypínače a zásuvky, vysávanie pod posuvným nábytkom
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ vyčistenie čalúnenia, opierok a nôh stoličiek, utieranie prachu na nohách pracovných stolov, umytie chladničiek
Služby poskytované 1-krát polročne /t. j. min. 2 (dva) krát počas trvania zmluvy/: ∙ umytie presklených stien komplet
Služby poskytované 1-krát ročne /t. j. min. 1 (jeden) krát počas trvania zmluvy/: ∙ kompletné umytie presklených okien (z vnútornej strany) vrátane tieniacej techniky (ak sa uplatňuje)
Služby poskytované 1-krát ročne /t. j. min. 1 (jeden) krát počas trvania zmluvy/: ∙ hĺbkové strojové tepovanie kobercov
Iné: Poskytovateľ zabezpečí na vykonávanie všetkých upratovacích služieb potrebný a požadovaný čistiaci, hygienický a ostatný použitý materiál, stroje, prístroje, zariadenia a mechanické prostriedky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za poskytované služby je splatná mesačne pozadu v mesačnej výške 1/10 celkovej zmluvnej ceny, a to na základe faktúry Poskytovateľa vystavenej v lehote 5 (piatich) pracovných dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca. Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č.292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.).
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999 ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013.
Zmluvné strany si do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámia mená oprávnených osôb, ktoré budú konať za zmluvné strany pri plnení predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Právo na zaplatenie ceny za poskytnutý predmet Zmluvy vznikne poskytovateľovi po potvrdení riadneho poskytnutia služieb objednávateľom na základe poskytovateľom vystavenej faktúry. Neoddeliteľnú súčasť faktúry tvorí obidvomi zmluvnými stranami podpísaný výkaz poskytnutých služieb.
Trvanie zmluvy do 31.01.2024 s možnosťou jej predĺženia o maximálne ďalšie 2 (dva) mesiace za rovnakých zmluvných podmienok. V prípade uplatnenia predĺženia zmluvy o ďalšie 2 (dva) mesiace, výška zmluvnej ceny v EUR bez DPH / mesiac je nemenná.
Názov Upresnenie
Denné dopĺňanie hygienického materiálu pre minimálne 140 osôb
Dopĺňanie hygienického materiálu: Zásobník toaletného papiera ARIOSO PURE JUMBO 20 bielo / sivý ABS plast, priehľad na kontrolu naplnenia, uzamykateľný, 275 x 245 x 120 mm, kapacita 1 kotúč, max do priem.  20 cm
Dopĺňanie hygienického materiálu: Zásobník papierových uterákov ARIOSO PURE READY bielo / sivý ABS plast, priehľad na kontrolu naplnenia, uzamykateľný, 340 x 265 x 110 mm, kapacita 600 ks papierových uterákov
Dopĺňanie hygienického materiálu: Dávkovač tekutého mydla ARIOSO PURE SOAP bielo / sivý ABS plast, priehľad na kontrolu naplnenia, dolievanie z kanistra, uzamykateľný, 206 x 110 x 106 mm, kapacita 700 ml
Dopĺňanie hygienického materiálu: Zásobník hygienických sáčkov FOR LADY biely plast, 94 x 134 x 27 mm, kapacita 50 ks PE sáčkov
Dopĺňanie hygienického materiálu: Kôš drôtený 47L biely oceľové drôty s komaxitovou bielou povrchovou úpravou, rozmery 540 x 340 x 260 mm, kapacita 47 l
Dopĺňanie hygienického materiálu: Kôš hygienický A910 - P biely, nástenný biely kovový kôš na použité hygienické sáčky, rozmer 279 x 235 x 108 mm, kapacita 7 l
Dopĺňanie hygienického materiálu: Pedálový hygienický kôš Nášľapný kôš na použité hygienické sáčky, rozmery 540 x 340 x 260 mm, kapacita 6 l
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karadžičova 7773/2, 811 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2023 00:00 — 31.01.2024 00:00

10,00 mesiac

43 998,00

36 665,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2023 14:00

22.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 814
 86
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2023 14:05 - Vstupná ponuka 43 920,00 € Cena s DPH
20.03.2023 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 40 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS