• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 14:05

Detail zákazky Z20231671

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 14:05

Základné údaje

Z20231671

OF-269267

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7629771

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53872258

EKORECYKLING Group

J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie ostatných odpadov - Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu

kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, zmesi tukov a olejov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
20 01 08 - Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kg 4440
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky kg 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat. číslo 20 01 08
- počet, frekvencia 2x / týždenne
- zber zber je vykonaný u objednávateľa do určených nádob na zber (kontajnerov), ktoré dodávateľ poskytne objednávateľovi bezodplatne
- nakládka nakládku odpadu do vozidla dodávateľa zabezpečí dodávateľ
Nádoby na zber (kontajnery) typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca od 45l do 60l
- počet nádob počet poskytnutých kontajnerov upresní objednávateľ s dodávateľom na základe potrieb
- označenie nádob kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“
- vyčistenie nádob ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady
- obmena kontajnerov pri odvoze plného kontajnera bude objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky kat. číslo 19 08 09
- počet, frekvencia 3x za zmluvné obdobie, termín bude upresnený objednávateľom
- zber zber u objednávateľa použitím vozidla dodávateľa na to určeného
- nakládka odsatie tukov z nádrže na tuky zabezpečí dodávateľ
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter =1 kilogram odpadu 1 l = 1 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky finančného limitu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch, v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH, celková cena s DPH. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Osobitné povinnosti dodávateľa vo vzťahu k predmetu zmluvy:
a) Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa v zmysle OPET.
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie zmluvy.
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu bude realizované max. do 2 pracovných dní od nahlásenia.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času.
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne alebo štvrťročne, podľa dohody medzi dodávateľom a odberateľom, a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky a kritériom je najnižšia cena.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2024 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

17.03.2023 12:53 — 31.12.2023 12:53

7 440,00 kg

1 471,00

1 324,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2023 13:15

15.03.2023 12:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2023 13:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2023 15:41 - Vstupná ponuka 1 471,00 € Cena s DPH
15.03.2023 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 469,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS