42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
35763469
Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK
Správa privátneho Cloudového HCI riešenia, aktívnych prvkov lokálnych sietí SC ŽSK a zabezpečenie optického prepoja na HCI
správa údajov
Služba
1. Správa privátnej HCI cloudovej platformy v priestoroch zriaďovateľa na adrese Úrad ŽSK Komenského 48 , 011 09 Žilina a správa aktívnych prvkov lokálnych sietí SC ŽSK.
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborný dohľad a certifikovaná správa privátnej serverovej štruktúry a aktívnych prvkov lokálnych sieti SC ŽSK. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah požadovaných služieb: | |
• Riešenie požiadaviek týkajúcich prestupov a povolení z jednotlivých závodov a stredísk SC ŽSK | |
• Správa a dohľad nad HCI virtualizačnou platformou VMware vSAN (2x ESXi host + vCenter server) | |
• Komplexná správa HW serverovej infraštruktúry v rámci záručných a zmluvných podmienok | |
• Pravidelný patch management firmvérov a ovládačov fyzických serverov | |
• Pravidelný patch management OS fyzických a virtuálnych serverov | |
• Správa a dohľad nad zálohovacím riešením (kontrola prebiehajúcich záloh, pravidelné testovanie funkčnosti obnovy, patch management NAS + VEEAM B&R) | |
• Správa a dohľad nad zabezpečným úložiskom (Hardened repository) | |
• Správa a konsolidácia Active Directory, DNS a DHCP služieb | |
• Správa súborového, tlačového a aktualizačného servera vrátane všetkých bežiacich služieb | |
• Správa a údržba webového servera | |
• Údržba a kontrola všetkých Windows a Linux virtuálnych serverov | |
• Centrálna správa antivírového riešenia vrátane pravidelných aktualizácii servera a aktualizácií AV na serveroch a koncových bodoch na všetkých závodoch a strediskách | |
• Správa vzdialených VPN pripojení, správa NPS (Radius) servera | |
• Monitoring dostupnosti jednotlivých serverov a zariadení, kontrola logov | |
• Pravidelná kontrola logov jednotlivých systémov a služieb | |
• Komunikácia a riešenie požiadaviek dodávateľov externých systémov | |
• Správa, dohľad a pravidelný patch management sieťových zariadení | |
• Správa, dohľad a pravidelný patch management Wifi riešení v administratívnej budove + vo všetkých závodoch | |
• Správa a údržba pobočkových (IPPBX) ústrední na jednotlivých závodoch | |
Zriadenie a poskytovanie garantovanej služby obojsmernej dátovej komunikácie cez optické pripojenie do siete LAN úradu ŽSK vrátane dodávky konfigurácie a správy koncového zariadenia v určenom priestore serverovne pre potreby obstarávateľa na adrese Martina Rázusa 104, 010 01 Žilina. | |
Požiadavky na pripojenie: | |
1. Spôsob pripojenia: | optická prípojka na úrovni L2 |
2. Preferovaná kapacita pripojenia: | 200Mbit/s symetricky |
• Symetrická linka (tzn. s rovnakou rýchlosťou pre download a upload) bez agregácie (tzn. linka musí byť vyhradená len pre verejného obstarávateľa a nie je s zdieľaná iným zákazníkom poskytovateľa) s garantovanou prenosovou rýchlosťou | |
• Obstarávateľ požaduje použitie technológie alebo technologických zariadení s podporou rýchlosti pripojenia minimálne 1Gbit/s bez výmeny technológie alebo zariadení | |
• Nelimitovaný časový 24/7 a dátový prenos oboma smermi download/upload | |
• Prístup služby ukončený na Ethernet rozhraní 1000-baseT (RJ45) na úrovni L2 | |
• Služba ukončená smerovačom vhodnej výkonnostnej kategórie | |
Ponuka pripojenia musí zahŕňať dodávku, prenájom a správu koncového zariadenia (CPE smerovača), ktorého parametre zodpovedajú vyššie uvedeným údajom. Súčasťou poskytovanej komunikačnej služby musia byť aj súvisiace služby monitorovania siete, správy a údržby siete, správy a údržby dodaných koncových zariadení (vrátane aktualizácií), administrácie a prevádzkovej podpory. Súčasťou poskytovanej komunikačnej služby je aj možnosť poskytnutia aktívnej bezpečnosti so základnou ochranou proti DDoS útokom (minimálne 50Mbps) | |
3. Doba zriadenia: | |
Objednávateľ požaduje zriadiť pripojenie a odovzdať ho objednávateľovi najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy tak, aby verejný obstarávateľ mohol pripojenie otestovať a následne riadne odoberať služby. Predpokladaný termín začiatku poskytovania služieb je od 1.5.2023 V prípade potreby vybudovať novú telekomunikačnú prípojku, verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača/poskytovateľa dotiahnuť optickú prípojku do objektu/areálu výkopom zemnej káblovej ryhy, pokládkou chráničky, vrátane zásypu a zhutnenia a spätných povrchových úprav. | |
4. Požiadavky na uchádzača / Certifikácia: | |
• Certifikát/potvrdenie od výrobcu preukazujúce schopnosť poskytnúť služby spojené s inštaláciou a zároveň preukazujúce oprávnenosť servisovať zariadenia značky Lenovo x86 serverovej infraštruktúry a Lenovo Storage infraštruktúry | |
• Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9001 | |
• Certifikát systému manažmentu bezpečnosti informácií ISO 27001 | |
• Certifikát riadenia pri poskytovaní IT služieb ISO 20000 | |
• Certifikácia CCNA | |
• Certifikácia pre IPBX ústredne YEASTAR | |
• Systém manažérstva BOZP ISO 45001 resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie kvality v súlade s § 35 a § 36. | |
5. Požiadavky na SLA: | |
• Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 5 rokov. | |
• Poskytovanie zákazníckej podpory 24h/365 dní (nepretržite) s garantovanou úrovňou poskytovanej služby v ktorej sa musí zohľadniť požiadavka na dostupnosť služby minimálne v hodnote 99,5%. | |
• Doba odstránenia poruchy: do 8 hodín od nahlásenia. | |
• Vyžaduje sa vzdialený prístup k monitorovaniu služby/ideálne napr. cez web portál s možnosťou monitoringu stavu poskytovanej služby. | |
• Vyžaduje sa automatický monitoring so zasielaním notifikácií (sms/email) o výpadkoch a poruchách dostupnosti poskytovanej služby najneskôr do 5 minút od začatia výpadku. |
Názov |
1. Predmet zákazky bude poskytovaný v mieste plnenia. Verejnému obstarávateľovi budú služby Sprostredkovateľom (úspešným uchádzačom) zriadené najneskôr do 30 dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, najneskôr však do termínu 1.5.2023. |
2. Prevádzkovateľ (verejný obstarávateľ) týmto poveruje Sprostredkovateľa (úspešného uchádzača) na spracovanie osobných údajov v mene Prevádzkovateľa podľa článku 28 odsek 3 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „nariadenie“). Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje, v ktorých bol s prevádzkovateľom stanovený predmet a doba spracúvania, povaha a účel spracúvania, typ osobných údajov a kategórie dotknutých osôb a povinnosti a práva zmluvných strán. |
3. Sprostredkovateľ predloží doklad o skutočnosti, že je držiteľom požadovaných cetrifikátov formou predloženia originálu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
4. Sprostredkovateľ je povinný fakturovať poskytovanú službu v mesačných splátkach. Faktúra musí byť vystavená do 15 dní odo dňa ukončenia mesiaca, za ktorý bola služba poskytnutá. |
5. Spoplatnenie prevádzky začína dňom zriadenia služby. V prípade, ak vyúčtovanie ceny nezačne k prvému dňu v mesiaci, prvé vyúčtovanie za poskytovanú službu nezačne v prvý deň v mesiaci, ale ako pomerná časť. |
6. Sprostredkovateľ bude službu poskytovať nonstop, v časovom rozsahu 24x7. |
7. Pokiaľ nebude dohodnuté inak je čas nástupu na odstránenie poruchy do 8 hodín. |
8. Sprostredkovateľ vyhlasuje, že ním poskytované služby sú v súlade s príslušnými štandardmi podľa výnosu MF SR č.55/2014 Z.z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy. |
9. V rámci plnenia predmetu Zmluvy sa Sprostredkovateľ zaväzuje vykonať pre Prevádzkovateľa primeranú starostlivosť o bezpečnosť a plynulosť prevádzky služieb. |
10. Sprostredkovateľ je oprávnený krátkodobo prerušiť poskytovanie služieb na nevyhnutne dlhú dobu za účelom údržby a prípadných opráv svojich zariadení, za čas prerušenia v poskytovaní služieb si nebude Prevádzkovateľ účtovať cenu v takom prípade sa mesačná cena za poskytovanie služby určí ako pomerná časť mesačnej ceny . |
11. Sprostredkovateľ sa zaväzuje oznámiť Prevádzkovateľovi plánovaný výpadok služieb bez zbytočného odkladu, najmenej však 7 dní vopred. Výpadok služieb spôsobený neodvrátiteľnou udalosťou sa Sprostredkovateľ zaväzuje oznámiť Prevádzkovateľovi bezodkladne, hneď ako sa o výpadku a príčinách výpadku dozvie. |
12. Sprostredkovateľ nie je v súvislosti ukladanými dátami zodpovedný za prípadné porušenie práv duševného vlastníctva na diskovom priestore, virtuálnom serveri, web stránkach a emailových schránkach Prevádzkovateľa, ktorého sa dopustí Prevádzkovateľ používaním a šírením materiálov, na použitie ktorých nemá potrebný súhlas autorov. Sprostredkovateľ tiež nezodpovedá za prípadné porušenie práv k názvu domény, na ktoré sa vťahuje ochrana obchodného mena, ochrannej známky, alebo iná ochrana právom duševného vlastníctva. |
13. Sprostredkovateľ sa zaväzuje zachovať všetky obchodné tajomstvá a dôverné informácie, ak boli označené ako dôverné, ktoré sa v priebehu plnenia Zmluvy dozvie o Prevádzkovateľovi tak, aby sa o nich nedozvedeli tretie strany. Na základe platného Zákona č. 18/2018 Z. z. Zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov bude so Sprostredkovateľom uzatvorená Zmluva o poverení sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov. |
14. Sprostredkovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb postupovať časovo účelne s vynaložením potrebnej odbornej starostlivosti. Sprostredkovateľ je povinný plniť predmet tejto zmluvy prostredníctvom riadne zaučených, pravidelne školených a na túto činnosť odborne zdatných pracovníkov. |
15. Sprostredkovateľ zodpovedá iba za škodu, ktorá vzniká v dôsledku jeho nedbanlivosti, alebo neodborného postupu. Ak je to možné a účelné môže takto spôsobenú škodu na zariadení odstrániť uvedením zariadenia do pôvodného stavu na vlastné náklady. Sprostredkovateľ nezodpovedá za prípadné poškodenie, alebo stratu dát uložených na pamäťových médiách, iba ak na takéto riziko preukázateľne upozornil Prevádzkovateľa pred zásahom a dal mu primeranú lehotu na skopírovanie a/alebo zálohovanie údajov. |
16. Povinnosť pravidelne zálohovať dáta je na strane Sprostredkovateľa. Sprostredkovateľ nezodpovedá za škodu, alebo jej následky, ako je ušlý zisk, nerealizované obraty, nároky tretích strán a pod. |
17. Pri ukončení zmluvného vzťahu je Sprostredkovateľ povinný umožniť Prevádzkovateľovi úplné skopírovanie jeho údajov na ďalšie použitie. Sprostredkovateľ nie je oprávnený vymazať údaje Prevádzkovateľ skôr než ich Prevádzkovateľ mal skopírované. |
M. Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.04.2023 12:00
1,00 komplet
145 180,00
145 180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2023 12:45
20.03.2023 10:00
20.03.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2023 13:54 - Vstupná ponuka | 144 000,00 | € | Cena bez DPH |
17.03.2023 16:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 142 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: