• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2023 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2023 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2023 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2023 12:40

Detail zákazky Z20231654

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2023 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2023 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2023 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2023 12:40

Základné údaje

Z20231654

OF-267881

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7615809

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

35843136

OfficeLand, s.r.o.

Mierová ulica 183 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

xerografický papier

papier,

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
tlačenie písomnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo balenie/krabice 1000bal/200 kr
- počet balení v krabici ks 5
- počet listov v balení ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Formát A4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutéhozáväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa,ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak jepostúpenie neplatné. Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľazdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažnéhozáväzku voči objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo kzáväzku. Dňom porušenia tohto záväzku
dodávateľa vzniká objednávateľovi bez potreby osobitnéhouplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátanepríslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľaobjednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti. Neakceptovaním týchto podmienokobjednávka zaniká. Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a dôvernýchinformáciách, s ktorými príde do styku pri poskytovaní služby pre odberateľa. Táto mlčanlivosť trvá ajpo skončení účinnosti tejto objednávky. Dodávateľ tovaru je p
povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

31.03.2023 10:46

1 000,00 balení

7 600,00

7 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

tovar podľa špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2023 10:48

13.03.2023 10:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2023 11:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 129
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2023 11:11 - Vstupná ponuka 7 599,60 € Cena s DPH
10.03.2023 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 5 668,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS