• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2023 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 12:10

Detail zákazky Z20231642

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2023 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 12:10

Základné údaje

Z20231642

OF-269245

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7629757

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - kreslá

nábytok, kreslá

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kreslá kancelárske
Funkcia
kreslá kancelárske otočné a kreslá záťažové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kreslo kancelárske Consul alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 2
- celková výška cm 122 130
- celková šírka cm 70
- celková hĺbka cm 57
- výška operadla chrbta cm 76
- nosnosť kg 150
Kreslo kancelárske záťažové ALBA/DISPOS 24/7 alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 4
- celková výška cm 116 128
- výška sedu cm 46 58
- celková šírka cm 70
- šírka bez podrúčok cm 55
- hĺbka sedu cm 54
- nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kreslo kancelárske Consul alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- Vhodné na sedenie do 8 hodín denne, Reprezentatívny vzhľad, Praktický poťah z eko kože, Nastavenie výšky pomocou plynového piestu -
- Hojdací mechanizmus, Aretácia v základnej polohe, Voliteľná sila hojdania, Zvýšené operadlo chrbta -
- Pevné podrúčky s mäkčeným povrchom, Kovový kríž , Kolieska na mäkké podlahy -
- FARBA: Čierna -
Kreslo kancelárske záťažové ALBA/DISPOS 24/7 alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- OPIERKY RÚK / PODRÚČKY: Áno - Sklopné, čalúnené sklopné opierky rúk -
- S OPIERKOU HLAVY: Áno - Integrovaná NASTAVITEĽNÁ -
- MECHANIKA: Synchrónna ASSISTBLOCK -
- KRÍŽ STOLIČKY: LOOP hliník leštený kríž priemer 700mm -
- KOLIESKA: na koberce a mäkké povrchy -
- určené pre 24 hodinovú prevádzku, čalúnené sklopné opierky rúk, -
- ČALÚNENIE. látka Bondai 8033, čierna na 24 hod sedenie -
- FARBA: čierna -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. -
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. -
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov. -
Dodávateľ doloží obstarávateľovi technickú špecifikáciu k predmetu zákazky do troch pracovných dní aj s dokladmi preukazujúcimi požadovanú špecifikáciu. -
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. -
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní 24 mesiacov. -
Dodanie materiálu v pracovné dni, v čase od 07,00 – 13,00 hod. -
Dodať nový, nepoužívaný tovar. -
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu stoličiek prostredníctvom vystavených objednávok. -
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

20.03.2023 07:00 — 31.03.2023 15:00

1,00 zákazka

3 120,00

2 600,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2023 08:53

15.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 126
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2023 14:23 - Vstupná ponuka 3 120,00 € Cena s DPH
10.03.2023 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka 3 118,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS